اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۵۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت پرده یک پیشنهاد در فوتبال ایران

پس از آنکه مهدی نظری بازیکن تیم فوتبال فجر در بازی با استقلال یکی از بهترین فرصت‌های تیمش را برای گلزنی از دست داد و محمود یاوری این بازیکن را از زمین بیرون کشید، برخی اعتقاد داشتند که سرمربی فجر این تصمیم را از سر احساس نگرفته و به مسائلی توجه داشته که ریشه‌اش شاید در گذشته است.

خبرگزاری مهر: پس از آنکه مهدی نظری بازیکن تیم فوتبال فجر در بازی با استقلال یکی از بهترین فرصت‌های تیمش را برای گلزنی از دست داد و محمود یاوری این بازیکن را از زمین بیرون کشید، برخی اعتقاد داشتند که سرمربی فجر این تصمیم را از سر احساس نگرفته و به مسائلی توجه داشته که ریشه‌اش شاید در گذشته است.

یک روز بعد از شکست سنگین( ۵ بر صفر) فجر برابر استقلال محمد عاری سرپرست این تیم شیرازی گفت که فجر مستحق این باخت بوده است ولی یاوری به خاطر وجود شائبه‌هایی مجبور شد یکی از بهترین بازیکنانش (مهدی نظری) را تعویض کند.

رمزگشایی از صحبت‌های عاری کار سختی نبود. او به مذاکره باشگاه استقلال با نظری در نقل و انتقالات نیم فصل اشاره داشت. اینکه بازیکن فجر را همان موقع هوای پوشیدن پیراهن استقلال برداشته است و دیگر دلش با تیم نیست.

این صحبت‌ها خیلی زود واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت و علی امیری معاون اجرایی این باشگاه نسبت به صحبت‌های عاری عکس العمل نشان داد. او با بیان اینکه باشگاه فجر دنبال فرافکنی است گفت که نظری در نیم فصل دوم در لیست امیر قلعه‌نویی نبوده و ای‌کاش سرپرست فجر نام مسوولی که از استقلال با نظری صحبت کرده را می‌آورد.

پافشاری عاری روی صحبت‌های خود و درگیری لفظی‌اش با علی امیری در رسانه‌ها باعث شد تا علی فتح‌الله زاده نسبت به پیگیری این موضوع حساس شود. به دنبال این اتفاقات فردی که خود را نزدیک به مدیرعامل استقلال معرفی می‌کند با سرپرست تیم فجر تماس می‌گیرد و از وی می‌خواهد به این ماجرا پایان دهد.

با این حال سکوت سرپرست فجر با مصاحبه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال که مجددا منکر مذاکره آبی‌ها با نظری شده بود، شکست. در حالی که ماجدی صحبت از این موضوع را «چیپ» خوانده بود، عاری تاکید کرد که در صورت نیاز نام مذاکره کننده، مبلغ پیشنهادی و زمان مذاکره استقلال با نظری را در رسانه‌ها افشا می‌کند و به همین دلیل بهتر است استقلالی‌ها به این موضوع پایان بدهند.

درگیری رسانه‌ای دو باشگاه با اعلام خبر شکایت استقلال از باشگاه فجر به خاطر ایراد اتهام تشدید شد ولی جعفر جعفری مدیرعامل فجر در مصاحبه‌ای که به نظر می‌رسید مصلحتی است به غائله خاتمه داد. جعفری همچنین یکشنبه ظهر و بعد از پایان تمرین فجر، مهدی نظری را به باشگاه فراخواند و با او جلسه‌ای برگزار کرد. جعفری در این جلسه از نظری خواست تا بدون توجه به این مسائل به ادامه لیگ فکر کند و تمرکزش را از دست ندهد.

علاوه بر این، علی امیری ظهر یکشنبه در تماس تلفنی با جعفری درباره تمام اتفاقات رخ داده صحبت کرد تا به ظاهر سوء تفاهم‌های پیش آمده در ۴۸ ساعت بعد از دیدار دو تیم، با خوبی و خوشی تمام و ماجرایی که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از افشاگری‌های بزرگ فوتبال ایران را داشت، در نطفه خفه شود.

ماجرایی که ریشه آن به دو سال پیش بر می‌گردد و رد پای یکی از معروف‌ترین چهره‌های فوتبال هم در آن دیده می‌شود. ماجرایی که احتمالا چند ماه دیگر و در فصل نقل و انتقالات دوباره به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل خواهد شد.

بررسی اتفاقات لیگ‌های گذشته نشان می‌دهد برخی بازیکنانی که مثل بازیکن فجر شائبه‌هایی در مورد آنها وجود داشت، فصل بعد پیراهن تیم روبه‌رو را پوشیده‌اند! آیا مهدی نظری هم سال آینده پیراهن استقلال را برتن خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      همين كارهارو ميكنن كه قهرمان ميشن بازيكن حريف رو اينجوري ميخرن داورها رو هم يه جور ديگه/حلال و حرام رفته كنار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میخواستن مثل آقای رویانیان پول بی حساب میدادن بازیکنهای ملی پوشو میگرفتن به این حال و روز می انداختن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        کجان اون انصاریفردو سید جلال که شدن درجه8!!!
        بعدشم استقلال 5 تا گل زده بی انصافی تا چه حد ی بازیکنی که تو این لیگ امسال (آقای نطری)3 تا گل زده حالا جلوی استقلال با این خط دفاعی(12 گل خورده در 26 بازی) بی مانند که همه آرزوشونه ی همچین دفاع و گلری داشته باشند میخواسته مسی بشه و دوبل هتریک کنه!!!!!!!!!!!!
        جمع کنید این بساطو حناتون رنگی نداره!!!!!!!!!
        بی فرهنگی داره موج میزنه تو این مملکت که ی عده مغرض دارن قلم میزنن از اون فردوسی پور مظلوم نما تا این نویسنده معلوم الحال!!!!!!!!!!!!!!!!

    • شمالی

      کیسه کش ها همیشه اینکار ها رو انجام میدن تازگی نداره

      پاسخ ها

      • خاوری

        در تاریخ کیسه کشا حتی یه قهرمانی سالم هم دیده نمیشه.

    • نیما

      امیر قلعه نوعی راست میگه که اهل رسانه مقابل این تیم ایستادند.... شما با چه سند و مدرک معتبری این حرف هارو میزنید... نصف مشکلات فعلی کشور بابت همین اخبار کذب و گاهی مغرضانه هستش !

    • سینا

      ابراهیم توره،میثم بائو،ابراهیم تقی پور،رامین محرم نژاد،اشکان نامداری،عیسی اندوی،سامان آقازمانی و.......بازیکنانی بودند که یا جلوی تیم ژنرال به طرز نا مانوسی وا داده اند یا در بازی ماقبل با تیم ژنرال تعمدا خود را محروم کرده اند تا برابر تیم ایشان بازی نکنند.

    • سینا

      ابراهیم توره،میثم بائو،ابراهیم تقی پور،رامین محرم نژاد،اشکان نامداری،عیسی اندوی،سامان آقازمانی و.......بازیکنانی بودند که یا جلوی تیم ژنرال به طرز نا مانوسی وا داده اند یا در بازی ماقبل با تیم ژنرال تعمدا خود را محروم کرده اند تا برابر تیم ایشان بازی نکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج