اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۴۱۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تماشاگران جزيره را غرق مي‌کنند

کری خوانی تونی اولويرا برای عرب ها!

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: بازي با الجزيره يک روز فراموش نشدني خواهد بود و طرفداران تراکتور خالقان اين بهترين روز خواهند بود.

ورزش سه: توني امروز اظهار کرد: طرفداران تراکتورسازي در دنيا عالي هستند و اگر بهترين هم نباشند نزديک‌ترين گروه به بهترين طرفداران دنيا هستند.

وي افزود: بازي با الجزيره يک روز فراموش نشدني خواهد بود و طرفداران تراکتور خالقان اين بهترين روز خواهند بود.

وي ضمن اينکه از حضور پرشور طرفدارانش در بازي روز سه‌شنبه مطمئن بود از آنان خواست تا همگي در اين بازي در کنار تيم باشند چرا که سهم عمده‌اي را در بازي تراکتورسازان خواهند داشت.

توني از پيش‌بيني اين بازي خودداري کرد و گفت: نه مي‌تونم برد را براي اين بازي پيش‌بيني کنم نه باخت را چرا که شرايط بازي در روز بازي تاثيرگذار خواهد بود.

وي در مورد کل بازي‌هاي آسيايي نيز گفت: هر بازي شرايط خاص خود را دارد وي پيش‌بيني سخت خواهد بود.

وي بازي روز سه‌شنبه را امتحاني براي تيمش عنوان کرد و گفت: اين روز براي اعضاي تيم و مردم و طرفداران تراکتورسازي روز بزرگي خواهد بود.

تراکتورسازي که در گروه A با تيم‌هاي الشباب امارات، الجيش قطر و الجزيره امارات همگروه است هشتم اسفند در ورزشگاه خانگي خود از تيم الجزيره پذيرايي مي‌کند.

الجزيره امارات برخلاف تراکتورسازي که نخستين حضورش در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه مي‌کند تاکنون پنج بار در ليگ آسيايي حضور داشته است.

اين تيم فصل گذشته در گروه A با تيم استقلال هم گروه بود و با کسب عنوان نخست اين گروه به مرحله يک هشتم صعود کرد و در اين مرحله و در ضربات پنالتي مقابل الاهلي شکست خورد و از ليگ قهرمانان حذف شد.

عنکبوتي‌هاي ابوظبي که يک عنوان قهرماني در ليگ امارات و دو قهرماني در جام حذفي امارات دارند در فصل ۲۰۱۱ در مرحله گروهي و در گروهي که سپاهان نيز در آن حضور داشت با قرار گرفتن در رده چهارم، از ادامه رقابت‌ها خط خورد.

در فصل‌هاي ۲۰۱۰ و ۲۰۰۹ نيز اين تيم در مرحله گروهي به ترتيب با قرار گرفتن در رده‌هاي چهارم و سومي اين رقابت‌ها، از ادامه ليگ قهرمانان آسيا بازماند.

تراکتورسازي در دومين هفته از مرحله گروهي اين رقابت‌ها که بيست و دوم اسفند برگزار مي‌شود در قطر به مصاف الجيش مي‌رود.

الجيش قطر نيز همانند تراکتورسازي نخستين حضورش در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه مي‌کند و شايد آسان‌ترين حريف تراکتورسازي در محله گروهي باشد.

اين تيم در سومين هفته از مرحله گروهي، ۱۳ فروردين سال آينده در عربستان به مصاف الشباب مي‌رود.

الشباب عربستان که شايد شانس صعودش از اين گروه بيشتر از ديگر تيم‌ها باشد، تاکنون شش بار در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا حضور يافته که راهيابي به مرحله نيمه نهايي ۲۰۱۰ و حذف از اين مرحله بهترين عنوان اين تيم بوده است.

شيرهاي سفيد لقب اين تيم بوده و قهرماني در جام برندگان جام آسيا در کارنامه اين تيم ديده مي‌شود.

دور برگشت مرحله گروهي نيز بيست و يکم فروردين و چهارم و ۱۱ ارديبهشت سال آينده و به ترتيب مقابل تيم‌هاي الشباب در تبريز، الجيش در تبريز و الجزيره در ابوظبي برگزار مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترختورچی

      حال اعراب رو امروز تو تبریز میگیریم گرگ سرخ اسیا
      یاشاسین ترختور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج