adexo3
۴۴۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گل محمدی چگونه بخشیده شد؟

یحیی گل محمدی در حالی که در بازی هفته گذشته برابر آلومینیوم اخراج شده بود در بازی پرسپولیس و سایپا که پنجشنبه برگزار شد روی نیمکت پرسپولیس نشست و تیمش را همراهی کرد.

گل محمدی چگونه بخشیده شد؟

تماشا : یحیی گل محمدی در حالی که در بازی هفته گذشته برابر آلومینیوم اخراج شده بود در بازی پرسپولیس و سایپا که پنجشنبه برگزار شد روی نیمکت پرسپولیس نشست و تیمش را همراهی کرد.

گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی در مورد بخشیده شدن محرومیت خود گفت: «درست بعد از پایان مسابقه از مسئولان باشگاه درخواست کردم نامه ای برای فرجام خواهی بدهند تا محرومیت من بخشیده شود. این نامه بعد از بازی ارسال شد و با لطف کمیته انضباطی بخشیده شدم. من نه حرف بی ادبانه به داور زده بودم و نه اعتراضی کرده بودم که اخراج شدم. مطمئن باشید اگر مشکلی وجود داشت بخشیده نمی شدم.»

چند ساعت قبل از آنکه بخشش گل محمدی اعلام شود رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و کفاشیان جلسه مشترکی را برگزار کردند. لغو محرومیت گل محمدی بعد از این جلسه شائبه هایی را ایجاد کرد. شائبه هایی که بخشیده شدن او را مربوط به این جلسه می دانست.

حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در گفت و گو با ایسنا به این شائبه ها اینگونه پاسخ می دهد: «مناز جلسه ای که بین مقامات فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس برگزار شده اطلاعی نداشتم اما درباره این تصمیم باید بگویم روز چهارشنبه حوالی ظهر نامه ای از دپارتمان داوری به ما رسید که در آن آمده بود داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم اشتباه کرده و یحیی گل محمدی مستحق اخراج نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار امار داد بخشیده شد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج