اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

باشگاه راه آهن: در آزادی بازی نمی کنیم

با وجود اینکه باشگاه راه آهن تاکید زیادی روی برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان داشت و مدیرعامل این باشگاه صبح روز گذشته هم این مسئله را اعلام کرد اما عصر دیروز شورای تامین استان تهران با برگزاری این بازی در ورزشگاه اکباتان مخالفت کرد.

باشگاه راه آهن: در آزادی بازی نمی کنیم

تماشا: با وجود اینکه باشگاه راه آهن تاکید زیادی روی برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان داشت و مدیرعامل این باشگاه صبح روز گذشته هم این مسئله را اعلام کرد اما عصر دیروز شورای تامین استان تهران با برگزاری این بازی در ورزشگاه اکباتان مخالفت کرد.

صفر علی براتلو، معاون سیاسی امنیتی استان تهران دیروز به فارس گفت: «مسائل امنیتی به کنار، اما ورزشگاه اکباتان از لحاظ پارکینگ، ظرفیت و حضور هواداران با مشکل روبروست و نمیتواند در 2 بازی استقلال و پرسپولیس میزبانی کند. در هر حال با انجام این بازی در ورزشگاه اکباتان مخالفت شد و قرار شده بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.»

از چند روز پیش مدیران راه آهن از سازمان لیگ خواسته بودند که مجوز برگزاری بازی با پرسپولیس را در ورزشاه اکباتان بدهد. حتی مدیرعامل راه آهن هم تهدید کرده بود که در صورت مخالفت با این مسئله به مراجع ذیربط داخلی و خارجی شکایت خواهد کرد اما در نهایت شورای تامین استان تهران روز گذشته آب پاکی را روی دست راه آهنی ها ریخت و رأی به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی داد. راه آهنی ها اصلا فکر نمی کردند شورای تامین استان تهران با برگزاری این بازی در ورزشگاه اکباتان مخالفت کند. شنیده می شودکه مدیران و مربیان این باشگاه از تصمیم شورای تامین ناراحت هستند.

حالا آنها برای بازی با دو گزینه روبرو هستند. گزینه اول حاضر نشدن در بازی است. یک گزینه کاملا جدی که راه آهنی ها مشغول بررسی آن هستند. مدیران و مربیان این تیم معتقدند که چنین واکنشی ممکن است نظر مسئولان برگزاری بازی را تغییر بدهد. غیبت راه آهن در این بازی باعث می شود که نتیجه بازی 3- صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

اما نشان می د هد که راه آهنی ها در تصمیمشان کاملا جدی هستند و فصل بعد از حقشان کوتاه نمی آیند. این مسئله آنقدر برای راه آهنی ها مهم است که مدیران این باشگاه روز گذشته ورزشگاه جدیدشان در بزرگراه آزادگان را به مسئولان مربوطه نشان داده اند تا مجوز برگزاری بازی های فصل بعد در این ورزشگاه را بگیرند اما طبیعی است که گزینه دوم راه آهنی ها بازی کردن در آزادی است. البته با شرط و شروط! که راه آهنی ها شاید به این نتیجه برسند یکشنبه با پرسپولیس بازی کنند اما با شرط در اختیار داشتن تمام شرایط میزبانی، یعنی فقط 10 درصد سکوها را به هواداران پرسپولیس بدهند و محل استقرار هواداران پرسپولیس را هم باید باشگاه راه آهن مشخص کند. البته جنگ هنوز تمام نشده و مسئولان سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس نظری در این باره نداده اند اما چیزی که قطعی شده، برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی است.

امانی: روی موضع خود هستیم

قائم مقام باشگاه راه آهن گفت که این باشگاه همچنان روی موضع خود مبنی بر میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان ایستاده است. کاظم امانی بعد از جلسه شورای تامین که درباره بازی راه آهن و پرسپولیس در سازمان لیگ برگزار شد به سایت باشگاه راه آهن گفت: «جلسه شورای تامین در این رابطه برگزار شده اما هنوزهیچ پاسخی به صورت رسمی به باشگاه راه آهن ابلاغ نشده است. ما اخبار پراکنده ای را به صورت شفاهی شنیده ایم. در چنین مواقعی باید ابلاغیه کتبی داده شود که فعلا این کار انجام نشده است. من هم از طریق رسانه ها در جریان این اظهارات قرار گرفته ام اما باید بگویم باشگاه راه آهن همچنان روی موضع خود ایستاده است و فقط در ورزشگاه اکباتان با پرسپولیس بازی می کند. ما عقیده داریم استفاده از امتیاز میزبانی، حق قانونی ماست و چیزی فراتر از حق خود نمی خواهیم به همین دلیل اصرار داریم بازی باید در ورزشگاه اکباتان برگزار شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      اينم از شانس پرسپوليس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج