اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۰۴
۲ نظر
۵۰۲۳
۲ نظر
۵۰۲۳
پ

برترين ورزشکار سال از نگاه مردم

پس از شش روز نظرسنجي ايسنا، جامعه ورزش و مردم بهترين ورزشکار سال ۹۱ را از نگاه خود انتخاب کردند که به ترتيب حميد سوريان و احسان حدادي انتخاب شدند.

خبرگزاری ایسنا: پس از شش روز نظرسنجي ايسنا، جامعه ورزش و مردم بهترين ورزشکار سال ۹۱ را از نگاه خود انتخاب کردند که به ترتيب حميد سوريان و احسان حدادي انتخاب شدند.

سال ۹۱ هيچ وقت از ذهن ورزش دوستان پاک نمي‌شود. درخشش ورزشکاران ايراني در المپيک و پارالمپيک لندن که بهترين نتايج تاريخ ورزش ايران را رقم زد توانست روزهاي شيريني براي مردم ايران ثبت کند. مدال‌هاي رنگارنگي که با اهتزاز پرچم خوش رنگ ايران بدست مي‌آمد، يکي پس از ديگري چون خاطره اي براي مردم ثبت مي‌شد.

همين اتفاق خوش آيند فرصتي بود تا م ا در روزهاي پاياني سال به دنبال زنده نگه داشتن ياد اين افتخارآفريني‌ها باشد و در کنار تجليل از اين ورزشکاران برترين آنها را نيز از نگاه مردم و جامعه ورزش انتخاب کند. خبرگزاري دانشجويان ايران در همين راستا با نظر کارشناسان ۱۰ ورزشکار برتر را انتخاب و نام آنها را منتشر کرد تا ورزش دوستان با شرکت در نظرسنجي ايسنا ورزشکار برتر سال خود را انتخاب کنند.

در اين نظرسنجي الهه احمدي، احسان حدادي، سيامند رحمان،‌ قاسم رضايي، بهداد سليمي، حميد سوريان، نوشاد عالميان، سعيد معروف،‌ زهرا نعمتي و اميد نوروزي ۱۰ ورزشکار برتر بودند که در کنار نظر‌سنجي مردمي، ورزشکاران،‌ مربيان، مديران ورزش و اهالي رسانه درباره بهترين‌هاي سال ۹۱ اظهارنظر کردند.

پس از شش روز راي گيري ما دو ورزشکار برتر سال از نگاه جامعه ورزش و مخاطبان مردمي انتخاب شدند. حميد سوريان از نگاه جامعه ورزش و احسان حدادي از نگاه مردم به عنوان برترين ورزشکار سال انتخاب شدند. حميد سوريان دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي المپيک لندن است و پرافتخارترين فرنگي کار ايران شناخته مي‌شود و احسان حدادي نيز در لندن مدال نقره پرتاب ديسک را گرفت تا نام خود را به عنوان نخستين دووميداني کار تاريخ ايران که صاحب مدال المپيک شد،‌ ثبت کند.

در راي‌گيري مردمي ۱۵ هزار نفر شرکت کردند و ۲۰۰ نفر از جامعه ورزش نيز در اين نظرسنجي راي دادند. خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، همه افتخار آفرينان المپيک و پارالمپيک را شايسته بهترين‌ها مي‌داند و معتقد است که تلاش‌هاي اين قهرمانان با هيچ چيز قابل تقدير نيست و انتخاب اين دو قهرمان را نيز به جامعه ورزش و مردم ورزش دوست ايران تبريک مي‌گويد. ايسنا طي مراسمي از اين دو قهرمان ملي تجليل خواهد کرد.

درصد آراي مردم به قهرمانان:

۱- احسان حدادي ۵/۲۴ درصد

۲- سعيد معروف ۶/۲۱ درصد

۳- حميد سوريان۶/۱۴ درصد

۴- بهداد سليمي ۴/۱۳ درصد

۵- نوشاد عالميان ۴/۵ درصد

۶- سيامند رحمان ۵ درصد

۷- اميد نوروزي ۹/۴ درصد

۸- الهه احمدي ۷/۴ درصد

۹- زهرا نعمتي۲/۳ درصد

۱۰- قاسم رضايي۷/۲ درصد

رده‌بندي برترين‌ها از نگاه جامعه ورزش

۱- حميد سوريان

۲- بهداد سليمي

۳- احسان حدادي

۴- سيامند رحمان

۵- الهه احمدي

۶- زهرا نعمتي

۷- اميد نوروزي

۸- قاسم رضايي

۹- نوشاد عالميان

۱۰- سعيد معروف
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      سعیدههههههههههه
      معروف

    • رها

      حميد سوريان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج