اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فجر می تواند پرسپولیس را آسیایی کند

پرسپولیس برای بالا رفتن شانس کسب سهمیه آسیایی چشم به نتایج شاگردان یاوری دارد.

فجر می تواند پرسپولیس را آسیایی کند
تماشا: پرسپولیس برای بالا رفتن شانس کسب سهمیه آسیایی چشم به نتایج شاگردان یاوری دارد.

فجرسپاسی فردا باید در تهران مقابل نفتی به میدان برود که با ۲ امتیاز اختلاف بالاتر از پرسپولیس در رتبه پنجم است. در صورتی که شاگردان یاوری بتوانند فردا حریفشان را شکست دهند، پرسپولیس با شکست راه آهن می تواند به رتبه پنجم برسد.

همین فجر در هفته آینده در ورزشگاه دستغیب میزبان فولاد است. در صورتی که فجر بتواند فولاد را هم شکست بدهد، پرسپولیس این شانس را دارد که به آنها نزدیک شودو امیدوار باشد که فولاد در هفته های آینده در بازی با تراکتور و استقلال امتیاز از دست بدهد.

در این صورت پرسپولیس این شانس را خواهد داشت که لیگ را با رتبه چهارمی به پایان برساند. در صورتی که این اتفاق بیفتد، شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان بدون قهرمانی در جام حذفی هم زیاد می شود.

در صورتی که داماش قهرمان جام حذفی نشود، از بین سپاهان، استقلال و پرسپولیس یک تیم قهرمان می شود. پرسپولیس در صورت قهرمانی در جام حذفی سهمیه مستقیم می گیرد. در صورتی که قهرمان از بین استقلال یا سپاهان باشد، در این صورت یکی از این دو تیم به عنوان سهمیه جام حذفی به لیگ قهرمانان می رود و تیم چهارم لیگ امسال، سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان خواهد بود.

مثل سال گذشته که استقلال قهرمان جام حذفی شد و به عنوان سهمیه این جام به آسیا رفت و صبا به عنوان تیم چهارم لیگ، آسیایی شد. البته پرسپولیسی ها اگر می خواهند مستقیما وارد مرحله گروهی شوند باید در جام حذفی قهرمان شوند وگرنه در صورت کسب سهمیه چهارم از طریق لیگ باید در مرحله پلی آف شرکت کنند. البته هنوز تکلیف رسیدن پرسپولیس به رتبه چهارم مشخص نیست و به نتایج فجر سپاسی در دو هفته آینده وابستگی زیادی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج