اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۸۴۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کمبود داروی بیهوشی و تعطیلی اتاق عمل

رئيس انجمن بيهوشي و مراقبتهاي ويژه ايران با هشدار جدی نسبت به كمبود انواع داروهاي بيهوشي دركشور گفت: متاسفانه به خاطر كمبود داروهاي بيهوشي اتاقهای عمل چند بيمارستان خصوصي و دولتي در تهران در آستانه تعطيلي قرار گرفته اند .

خبرگزاری مهر: رئيس انجمن بيهوشي و مراقبتهاي ويژه ايران با هشدار جدی نسبت به كمبود انواع داروهاي بيهوشي دركشور گفت: متاسفانه به خاطر كمبود داروهاي بيهوشي اتاقهای عمل چند بيمارستان خصوصي و دولتي در تهران در آستانه تعطيلي قرار گرفته اند .

دكتر محمدمهدي قيامت گفت: آخرين بررسيها نشان مي دهد بسياري از بيمارستانها و مراكز درماني كشور با كمبود جدی داروهای بيهوشی روبرو هستند.

منتخب هيئت مديره نظام پزشكي تهران بزرگ افزود: به رغم اينكه بارها در اين باره هشدار داده بوديم اما متاسفانه مسوولان مربوطه فقط كم توجهي كردند. اين درحالي است كه شواهد نشان مي دهد در آستانه تعطيلات نوروزي فقط بيماران اورژانسي امكان انتقال به اتاق عمل را خواهند داشت و تكليف ساير بيماران معلوم نيست.

رئيس انجمن بيهوشي و مراقبتهاي ويژه ايران با عنوان اين مطلب که نمي‌توان اتاق عمل را به دليل نبود داروهاي اصلي تعطيل کرد، گفت: متاسفانه داروهاي قديمي که تا پيش از اين استفاده نمي‌شده، دوباره وارد چرخه داروهاي بيهوشي شده است كه اين مي‌تواند زنگ خطری برای سلامت بيماران باشد‏‎.

منتخب هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ تصریح کرد: تاکنون بارها به مسئولان مربوطه نسبت به کمبود و محدودیت داروهای با کیفیت بیهوشی در بیمارستانها و مراکز درمانی هشدار داده ایم. اما متاسفانه به رغم تذکرات فراوان و اعلام خطرات جدی، هنوز مسئولان مربوطه در خواب هستند و به طور قطع تاوان مشکلات را مردم و بیماران می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      خدايا به دادمون برس

    • ریما

      دلم برای مردم می سوزه. خدایا کسی مریض نشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج