adexo3
۴۶۱۳۰
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

بازیکنانی که با ژنرال مشکل دارند!

فهرستی از بازیکنان استقلال که با قلعه نویی مشکل دارند. آن هم در روزهایی که تیم در ایران و آسیا صدرنشین است

بازیکنانی که با ژنرال مشکل دارند!

تماشا: فهرستی از بازیکنان استقلال که با قلعه نویی مشکل دارند. آن هم در روزهایی که تیم در ایران و آسیا صدرنشین است

استقلال در لیگ برتر صدرنشین است و در لیگ قهرمانان آسیا پس از دو بازی با 4 امتیاز در صدر گروه ایستاده است. این آمار خوبی برای شاگردان قلعه نویی است اما در روزهایی که استقلال نتایج خوبی می گیرد، می توان از تعبیر «آتش زیر خاکستر» برای آبی ها استفاده کرد.

ماجرای اختلاف عمران زاده و امیر قلعه نویی شایدآخرین پرده از این نمایش باشد. عمران زاده در روز بازی با العین از دستور قلعه نویی سرپیچی کرد و قرار است به کمیته انضباطی هم برود. قبل از این هم در فصل جاری سرمربی با بازیکنان اختلاف داشته، مشکلاتی که بین بعضی از بازیکنان استقلال و سرمربی تیم وجود دارد، احتمالا به بحرانی جدی برای تیم ختم شود.

فرهاد مجیدی: هنوز مشکل قدیمی بین او با قلعه نویی حل نشده است. او با وجود نمایش خوبی که در هفته های گذشته برای استقلال داشته، هنوز یک بار هم شانس این را نداشته که از ابتدای بازی در آرایش فیکس تیم باشد.

او 10 روز پیش از سفر تیم به قطر هم در یکی از تمرینات تیم جروبحثی جدی با قلعه نویی داشت. موضوع جروبحث آن روز پرداخت مطالبات بود. مجیدی یک بار هم در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: «چرا فیکس بازی نمی کنید؟» جواب داد: «از مربیان باید بپرسید.»

جواد نکونام: او برای اولین بار در بازی تراکتور روی نیمکت استقلال نشست. البته نیمکت نشینی اش تنها 17 دقیقه دوام داشت و او جای خسرو حیدری مصدوم به میدان آمد. پس از گل به تراکتور هم شادی گلی داشت که همه آن را «اعتراض به قلعه نویی» تعبیر کردند.

شنیده می شود در یکی دو ماه گذشته پس از اینکه رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرد، قلعه نویی ارتباط چندان خوبی با نکونام ندارد. شاید دلیل این اتفاق ارتباط خوب نکو با کی روش باشد.

حسن اشجاری: «تنها چیزی که در استقلال وجود ندارد، شایسته سالاری است». این تیتر گفت و گوی تند حسن اشجاری علیه قلعه نویی در هفته گذشته بود. او در چند هفته گذشت جایش را به هاشم بیک زاده داده و حالا با این گفت و گوی تند دیگر باید قید بازگشت به ترکیب استقلال را بزند. سرمربی استقلال در سال های گذشته ثابت کرده که روی مصاحبه بازیکنانش وسواس زیادی دارد و به همین راحتی آنها را نمی بخشد.

مجتبی جباری: جباری که فصل گذشته در بازی تراکتور - استقلال در تبریز با قلعه نویی جروبحث داشت، هنوز هم گویا مشکلات قبلی را با سرمربی تیمش دارد. جباری دو هفته پیش سر تمرین تیم، 70 دقیقه جلسه خصوصی با قلعه نویی داشت و پس از آن تهدید کرد که همراه تیم به قطر نمی رود. موضوع اصلی پرداخت مالیات جباری از سوی باشگاه استقلال بود. البته مشکل جباری موقتی حل شد.

میثم بائو: درگیری او و قلعه نویی به همین چند هفته قبل و بازی مقابل صباباتری برمی گردد. ظاهرا بائو قبل از آن بازی تهدید کرده بود که در صورت بازی نکردن استقلال را ترک می کند. او این تهدید را تکذیب کرده بود اما به هر حال در بازی صبا در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی او مورد پسند قلعه نویی قرار نگرفت. در بین دو نیمه تعویض شد. شایعه اصلی بعد از بازی جدال لفظی این دو نفر بود. ظاهرا سرمربی به دفاع کردن او ایراد گرفته و بائو هم جوابش این بوده که به دلی لکم بازی کردن نمی تواند بهتر بازی کند. خروج بائو از رختکن پایان این حاشیه بود.

امیرحسین صادقی: دو هفته پیش سر تمرین استقلال جر و بحث شدیدی با امیر قلعه نویی داشت. موضوع این بحث هم مطالبات مالی بازیکنان استقلال بود. صادقی و قلعه نویی سابقه مشکلات دیگری هم داشته اند. یکی از آنها به جام ملت های 2007 برمی گردد. تورنمنتی که صادقی با وجود آمادگی بالا نیمکت نشین شدو گفت و گوهای تندی را علیه قلعه نویی داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم روزنامه تماشا و باز هم حاشيه براي استقلال

    • sahand

      سلام.فکر نکنم بذارید.من پرسپولیسیم.نه این مطلبتون بدرد بخوره نه اون مصاحبه بیخود با مهدوی کیا.

    • علی استقلالی1804

      این روزنامه تماشا غیر از حاشیه برای استقلال کاری دیگر انجام نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج