adexo3
۴۶۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رفیع ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران

این پرچم دارای ابعاد ۱۱.۵ متر در ۲۲ متر با مساحت معادل ۲۵۳ متر مربع و به ارتفاع ۵۰ متر در پارک ویژه گردشگری این استان است.

رفیع ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در محوطه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به اهتزاز درآمد.


رفیع ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در محوطه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری این استان با حضور استاندار چها محال و بختیاری و معاونین استاندار، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ... به اهتزاز درآمد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این پرچم دارای ابعاد ۱۱.۵ متر در ۲۲ متر با مساحت معادل ۲۵۳ متر مربع و به ارتفاع ۵۰ متر در پارک ویژه گردشگری این استان است.

مژگان ریاحی افزود: رفیع ترین پرچم های کشور با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی و آشنایی مردم با هویت ملی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراکز استانها نصب شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری هدف از نصب این پرچم را به منظور گرامیداشت و قدردانی از مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری، مهمانوازی و حسن خلق مردم استان عنوان کرد و افزود: نصب پرچمهای رفیع جمهوری اسلامی ایران در استانهای مختلف کشورمان را پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از ابتدای امسال برعهده گرفته و نخستین آن را در ارگ آزادی تهران (ساختمان سابق سازمان میراث فرهنگی) نصب کرده و در سایر استانها نیز در حال پایه ریزی و برنامه ریزی است.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

رفیع ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج