اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۲۰۵۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تهران از امشب بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هموطنان در دو روز آخر هفته تمام استان های کشور،شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هموطنان در دو روز آخر هفته تمام استان های کشور،شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

معصومه احمدی گفت: آخرین اطلاعات هواشناسی نشان می دهد از امروز بعدازظهر آغاز بارندگی را از استان های شمال غرب، غرب دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس خواهیم داشت.

وی افزود: براین اساس در استان های گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، بخش هایی از استان لرستان، بخش های شمالی خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز آغاز بارش برف و باران پیش بینی می شود.

احمدی با بیان اینکه روز چهارشنبه با همراهی هوای گرم و مرطوب جنوبی با توده هوای سرد شمالی میزان و شدت بارندگی افزوده می شود، گفت: براین اساس کل نیمه غربی کشور بخش هایی از مرکز، جنوب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز و به تدریج شرق کشور بارندگی پیش بینی می شود.

وی از بارندگی در پایان هفته برای تمام استان های کشور خبرداد و افزود: پنج شنبه و جمعه بارندگی را در کل استان های کشور شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی بارش در مناطق سردسیر را برف و باران اعلام کرد و گفت: در نواحی جنوبی بارش ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

احمدی افزود: شدت بارش ها در سواحل دریای خزر، شمال غرب و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود و در جنوب کشور نیز در استان های کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی گفت: روز جمعه به تدریج این سامانه غرب کشور را ترک خواهد کرد ولی در مرکز و نیمه شرقی تا اواخر جمعه و روز شنبه ادامه خواهد داشت تا روز شنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

احمدی درباره شرایط دمایی آب و هوای کشور نیز خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه با ورود توده هوای سرد کاهش دما را خواهیم داشت و این کاهش دما در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرعت وزش باد در سه روز آینده پیش بینی می شود، گفت: افزایش سرعت باد مخصوصا در جنوب شرق کشور باعث خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهد شد.
این کارشناس هواشناسی افزود: این شرایط در جنوب غرب و جنوب به خصوص در استان های بوشهر و خوزستان پیش بینی می شود.

احمدی درباره آب و هوای امروز پایتخت نیز تصریح کرد: امروز آسمان تهران بتدریج نیمه ابری خواهد شد و احتمالا بارش ها امشب به صورت پراکنده در ارتفاعات شمالی تهران آغاز می شود.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای امروز تهران 6 درجه سانتی گراد خواهد بود، گفت: در روزهای آینده بارش برف و باران در پایتخت پیش بینی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      خب بگو اهواز خاگی است

    • سجاد

      آیا جنوب تهران هم برف میاد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج