adexo3
۴۷۳۳۵
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

هر ایرانی، یک سایت مستهجن

امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: هر ایرانی یک سایت مستهجن» شعاری است که نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی برای خود انتخاب کرده

هر ایرانی، یک سایت مستهجن

هفت صبح: امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: «هر ایرانی یک سایت مستهجن» شعاری است که نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی برای خود انتخاب کرده و بر این باور است که مناسبترین روش برای رسیدن به این هدف از بین بردن آداب و رسوم دینی مردم است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشون گفتن اگر بتونيم دختران شيعه رو با فرهنگ برهنگي آشنا كنيم.ديگه براي دستيابي به ايران مشكلي نداريم.چون شيعه يه تفكره كه همينش بس كه روز اربعين بدون فراخوان 20 ميليون رو انسان يه جا جمع ميشوند.تو غرب بعد از سال ها تبليغ و ... شايد بتونن چند ده هزار نفر رو دور هم جمع كنن.اينه شيعه خطر ناكه براي اونا

      پاسخ ها

      • سارا هستم

        با خودم گفتم تو عاشق نیستی** آگه از سر شقایق نیستی** غرقه در دریا شدن کار تو نیست** شیعه ی مولا شدن کار تو نیست..

      • محمد حسین

        الان که من نظر میدم 303 بار دیس لایک خورده 117 بار لایک از بین این 303 نفر یه نفر نبوده که بگه با چی مخالفه؟ اگه بدون دلیل دیس لایک میکنید که خیلی تهی مغز باید باشید اگرم دلیل دارید و نمیگید احتمالا از به چالش کشیده شدن تفکراتتون میترسید.

      • بدون نام

        چقدر دختر بي حيايي بوده كه اينهمه منفي داده

      • احسان

        خب بخاطر اینه که نظرها سانسور میشه

    • shahram

      شرایط فرهنگی و نوع پوشش در هر کشوری متفاوت است اما مردم هرکشوری هم باید خودشون را با عرف و قوانین کشورشون وفق بدهند و تحت تاثیر فرهنگهای متضاد و تبلیغات هدفدار قرار نگیرند

    • سیاوش

      امام جمعه اردبیل یک شخص فرهیخته و بصیر است ، دقیقا دست صهیونیست های قسم خورده رو رو کرده . مردم باید در این مقوله عمیقا فکر کنند . یک رزمنده ، یک شهید از جان گذشته ، یک سرباز با غیرت از یک مادر باغیرت متولد می شود و گرنه تا الان قرباغ آذربایجان در دست ارمنستان نبود . در حالیکه تمام قدرتها پشت صدام بودند و یک وجب از خاک ما از دست نرفت .

      پاسخ ها

      • رضا

        آقا سیاوش ، در اینکه امام جمعه اردبیل شخص فرهیخته ایست که شکی نیست . به هر حال هست که امام جمعه اش کردن. ولی ما که این اطلاعات را داریم در مقابل آن چه کردیم جز حرف زدن؟در قبال هر ایرانی امکانات ازدواج فراهم شود و در قبال هر ایرانی بالغ یک همسر قرار گیرد همه مسائل اینچنینی حل خواهد شد .

    • بدون نام

      احسان هيچ حرفي براي گفتن نداري جز اينكه اراجيفي كه غربي ها با شبكه هاي فساد و خيانت و ضد ديني تو ذهن امثال شما پر كردند.اگر حرفت وزني داشته باشه چاپ ميشه.چيو ميخواي منكر شي ميخواي چيزي رو منكر شي كه اسرائيليها و يهودي ها و وهابي هاي لعنتي اذعان كردن؟

      پاسخ ها

      • رضا

        بهتره یه نگاهی به نظرات قرمز بکنی متوجه میشی که با این عصبانیت و لحنی که حرف زدی اصلا نمیدونی اسلام چیه ؟تا برسه به مفهوم حرفت که منم متوجه نشدم چی میخوای بگی؟

    • بابک

      ما ایرانی هستیم وباید خودمون واسه خودمون تصمیم بگیریم وهمیشه بهترینارو انتخاب کردیم

    • بهار

      آداب و رسوم زمانی از بین میرود که هیچ مبلغ خوبی براش نداشته باشیم ویادمان باشد که ما برای مقابله چه کار انجام دادیم جز حرف ، حرف ، حرف............................

    • انسان

      حالا سایت رو خارجی ها می سازند دست مانیست باز سازی تفکر دینی و انسانی و ایرانی با توجه به مفتضیات زمان ونسل امروزی که دست ماهست . رسانه های ما چندتا قدم برداشتند تاحالا؟ فروش گاه های البسه ی ما هم که دارند بیحجابی رو ترویج میکنند. باحرف به تنهایی که اصلاحی صورت نمیگیره. سکوت مسیولین برا نسل ما خیلی داره گرون تموم میشه . یادتون باشه.

    • یاور

      اسلام اینقدر قوی وریشه درنهان ما ایرانیا داره که هر بی سروپایی یک ایرانی رواینجور متهم نکنه مافرزندان این آب وخاکیم ودشمن بداند هر توطئه ای روبابصیرت خنثی خواهیم کرد به یاری امام زمان (عج ) برای ظهورش صلوات

    • رویا

      وقتی شبکه های ما دست رودست می گزارند خوب معلومه نیروهای دشمن جولان خواهند داد .دشمن وظیفه اش دشمنی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج