adexo3
۴۷۴۹۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

باند یحیی تکمیل شد؛ او و ترابیان شراکتی ساخت و ساز می‌کنند

انتقادهای تند رهبری‌ فرد از گل‌محمدی

بهروز رهبری‌فرد می‌گوید پرسپولیس با دعای مردم داماش را شکست داده نه با تاکتیک خود!

خبرآنلاین: بهروز رهبری‌فرد می‌گوید پرسپولیس با دعای مردم داماش را شکست داده نه با تاکتیک خود!

بهروز رهبری‌ فرد در مورد حضورش در یک سریال تلویزیونی گفت: «چند وقتی است هر روز درگیر این سریال هستم قبلا قرار بود یک سکانس بازی کنم اما الان در ۷،۸ قسمت آن بازی کردم.»

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم با داماش گیلان در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی و پیروزی سرخ‌پوشان هم گفت: «پرسپولیس برد و چقدر هم موقعیت گل داشت! فکر می‌کنم یک سری از بردها در فوتبال بردهای خدایی است. یعنی مردم دعا می‌کنند و تیم برنده می‌شود مثل بازی ایران و استرالیا، یا بازی پرسپولیس و داماش.»

وی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت: «تیم یحیی گل‌محمدی نه تاکتیک داشت و نه موقعیت و فقط با یک خوش‌شانسی توانست داماش را ببرد. البته در این میان دعای مردم هم تاثیرگذار بود چون لیگ برای پرسپولیس تمام شده و فقط همین جام‌حذفی مانده است.»

رهبری‌فرد از عملکرد مهاجمان پرسپولیس هم انتقاد کرد: «فکر می‌کنم یحیی هنوز ترکیب تیمش را نشناخته چرا که اگر اینطور بود نوری و نوروزی نباید از ترکیب بیرون می‌نشستند. این دو بازیکن در حال حاضر بهترین‌های پرسپولیس هستند. نوروزی یک مهاجم درگیر، سرزن و گلزن است اما روی نیمکت می‌نشیند، در عوض انصاری‌فرد ۹۰ دقیقه توپ به پایش می‌خورد و جدا می‌شود اما همچنان در ترکیب است.»

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با حضور رضا ترابیان به عنوان دستیار در کنار گل‌محمدی گفت: «اگر قرار است به یحیی کمک شود چرا ترابیان به کادر فنی اضافه شد؟ باید یکی مثل ویسی یا تارتار اضافه شود که سابقه مربیگری دارد. فکر می‌کنم باند یحیی در پرسپولیس تکمیل شد. ترابیان و گل‌محمدی با هم مشغول ساخت و ساز هستند و خودم از ترابیان ۲ واحد آپارتمان خریدم. یحیی همانطور که بگوویچ را به نان و نوا رساند، دیگران را هم به همین صورت نان و نوا می‌رساند.»

وی در مورد تقابل پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی گفت: «سپاهان یک تیم حرفه‌ای است که در این چند سال یا قهرمان بوده یا مدعی قهرمانی، قطعا بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود. خدا کند مثل بازی با داماش خدا به پرسپولیس کمک کند، چون پرسپولیس باید سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.»

البته رهبری فرد در شرایطی این صحبت ها را مطرح می کند که در ماه های گذشته اکثرا علیه پرسپولیس حرف زده. او از زمانی که از کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بیرون مانده ، مصاحبه هایی علیه این باشگاه انجام داده است اما به هر حال نمی توان منکر نتایج خوب پرسپولیس از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشکان

      باز این نطق کرد یکی نیست بگه تو که چشم دیدن پرسپولیس و یحیی رو نداری بی جا میکنی حرف مفت میزنی.کافر همه را به کیش خود پندارد.

    • ارشیا

      آره تو راست میگی؟! حسادت تا این حد؟

    • سورنا

      آقا بهروز نکن داداش خوب نیست من مصاحبه های قبلیت که به شدت از کادر فنی پرسپولیس و کلاً تیم پرسپولیس شاکی بودی دیدم و ناراحت شدم که چرا بازیکنی که یه دوره ای نماد غیرت و تعصب تو پرسپولیس بود و تو استادیوم به اسمه بهروزه کاستاکورتا صداش میزدیم داره به خاطره مقام و منسب از دست رفته و چشم به مقام های بالاتر هم تیمی و یار و دوست سابق و بدتر از اون تیم محبوبش رو میکوبه...
      درسته یه انتقادهایی هست و بازی با داماش از لحاظ فنی بازی قابل قبولی نبود ولی باید به شرایط رطوبت و مخصوصاً زمین چمن مصنوعی و نامناسب ورزشگاه عضدی رشت هم توجه کرد و به اینکه بالاخره برنده این دیدار حالا به هر ترتیبی پرسپولیس بود که تو ضربات پنالتی بدون نقص و عالی بودن...
      ضمناً اگه قرار باشه دعا و مناجات طرفداران کارساز باشه که دیگه اصلاً کادر فنی میخوایم چیکار! ملت 5 دقیقه قبل از بازی دعاهاشون رو میکنن و یاعلی تموم... بعدشم فکر کنم مردم گیلان هم واسه بردن این بازی و رسیدن به فینال کم دعا نکرده باشن!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج