adexo3
۴۸۰۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دانیل داوری نیمکت نشین شد!

دانیل داوری در آخرین بازی تیمش مقابل سند هوزن روی نیمکت نشست! داوری که تا چند هفته گذشته یکی از بهترین های بوندس لیگا ۲ بود، مدتی است سیر نزولی اش را شروع کرده و در آخر هم به نیمکت منتقل شد.

دانیل داوری نیمکت نشین شد!

تماشا: دانیل داوری در آخرین بازی تیمش مقابل سند هوزن روی نیمکت نشست! داوری که تا چند هفته گذشته یکی از بهترین های بوندس لیگا 2 بود، مدتی است سیر نزولی اش را شروع کرده و در آخر هم به نیمکت منتقل شد.

3 گلی که این دروازه بان در بازی حساس با هرتا دریافت کرد باعث شد تا «تورستن لیبرنت» او را روی نیمکت بنشاند و دروازه بان دومش را به میدان بفرستد. برانشواگ در غیاب دروازه بان ایرانی اش 2- یک برنده این بازی شد.

همزمانی نیمکت نشینی داوری با دعوت او به تیم ملی ایران یکی از نکات جالبی است که در مورد این دروازه بان وجود دارد. مطرح شدن نام داوری برای جانشینی رحمتی و پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی او را زیر ذره بین ایرانی ها قرار داده. از آن زمان اما سیر نزولی این دروازه بان هم شروع شده است.

دانیل داوری نیمکت نشین شد!

سایت آلمانی torwart در این مورد نوشت: «سرمربی برانشواگ در حالی که بیش از یک سوم فصل را گذرانده دروازه بان اول خود را تغییر داد. ماریان پت کوویچ ۳۳ ساله در این بازی شماره یک جدید برانشواگ بود.

تورستن لیبرنت در مورد دلیل بازی دادن به این دروازه بان به کیکر گفت: «او به قدری در تمرینات پرفشار ما خوب بود و عملکرد قابل قبولی داشت که من از بازی دادن به او نترسیدم. او هم عملکرد خوبی داشت و از میدان دادن به او پشیمان نشدم.» اما سوال این است که آیا این تغییر درون دروازه برانشواگ لازم بود؟ دانیل داوری در بازی مقابل هرتا عملکرد خیلی بدی داشت. هفته گذشته نمره خیلی بدی از کیکر گرفت. او بدترین عملکردش را در نیم فصل دوم داشت. تورستن لیبرنت تاکید کرده که برای فصل آینده نیاز به دروازه بان جدید دارند: «ما مطمئنا فصل آینده یک دروازه بان جوان و آینده دار نیاز داریم و به فکر جذب آن هستیم.»

با این برد برانشواگ و تساوی هرتا اختلاف امتیاز این دو تیم به ۲ رسید و هرتا همچنان صدر را در اختیار دارد. یاران داوری ۵ هفته فرصت دارند تا جایگاه قبلی خود را از حریف مقتدرشان پس بگیرند، اتفاقی که شاید در غیاب داوری بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج