اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فیلم: گوران باز ادای دایی را درآورد!

با آشتی کنان سامان گوران و علی دایی در روزهای پایانی سال ۹۱، همه گمان می‌کردند که ماجرای تنش بین این دو نفر پایان یافته است، اما گوران در روز ۱۲ فروردین در مقابل ۵۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی بار دیگر به تقلید صدا و حرکات علی دایی پرداخت.

ورزش ایرانی: با آشتی کنان سامان گوران و علی دایی در روزهای پایانی سال ۹۱، همه گمان می‌کردند که ماجرای تنش بین این دو نفر پایان یافته است، اما گوران در روز ۱۲ فروردین در مقابل ۵۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی بار دیگر به تقلید صدا و حرکات علی دایی پرداخت.

پیش از آنکه سامان گوران به تقلید صدای دایی بپردازد به تمجید از علی دایی پرداخت و از ماجرای آشتی کنان خود و دایی در حاشیه تمرین راه آهن گفت.

سپس گوران تاکید کرد که از علی دایی برای شاد کردن مردم اجازه گرفته است و به تقلید صدا و حرکات عادل فردوسی پور و علی دایی پرداخت.

جالب آنکه گوران در این تقلید صدا، انتقادات تندی را علیه محمد رویانیان مطرح کرد، از جمله اینکه گفت:« پرسپولیس مریض است»، «رویانیان گرمگن را برعکس می‌پوشد» و «رویانیان به علی کریمی گفته موقع دریبل زدن راهنما بزن!»، او در ادامه همچنین هنگام تقلید صدای یکی از خوانندگان لس آنجلسی ناگهان با صدای علی دایی شروع به خواندن کرد!

ورزش ایرانی بخش‌هایی از فیلم تقلید صدا و حرکات علی دایی در روز ۱۲ فروردین و در مراسم رونمایی از بزرگترین بستنی دنیا «چوپان» که در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال برگزار شد را منتشر می‌کند.

فیلم: گوران باز ادای دایی را درآورد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      من هنرنمایی سامان گوران رو ماه رمضان توی پارک اندیشه دیدم واقعا هنرمنده اجراهاش عالین پارک ازخنده منفجرشده بود دستش درد نکنه آفرین به این استعداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج