adexo3
۴۹۰۴۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

استقلالي ها لطف دارند!

كريم انصاري‌فرد: تكليف ما قهرماني است

انصاري‌فرد كه شايعه شده تنها در صورت حضور دايي روي نيمكت پرسپوليس، در اين تيم مي‌ماند اين شايعه را تكذيب مي‌كند و با قاطعيت مي‌گويد هرگز شرطي براي ادامه حضور در پرسپوليس نگذاشته.

سایت گل: انصاري‌فرد كه شايعه شده تنها در صورت حضور دايي روي نيمكت پرسپوليس، در اين تيم مي‌ماند اين شايعه را تكذيب مي‌كند و با قاطعيت مي‌گويد هرگز شرطي براي ادامه حضور در پرسپوليس نگذاشته.

كمتر از هميشه صحبت مي‌كند و تمام تمركزش را گذاشته روي قهرماني با پرسپوليس در جام حذفي. مهم‌ترين دغدغه كريم انصاري‌فرد در روزهاي پاياني ليگ شادي هواداران پرسپوليس و باز كردن دروازه سپاهان است. هر چند او به پيكان گل زد اما همه منتظرند تا شادي او را بعد از گل زدن به سپاهان ببينند.

ليگ را از دست داده‌ايد و به‌نظر مي‌رسد تمام تمركزتان را گذاشته‌ايد روي قهرماني در جام حذفي. شرايط پرسپوليس براي شكست سپاهان چطور است؟

شرايط كه ايده‌آل است چون ما تمرين‌هاي‌مان را براساس بازي با سپاهان و نوع بازي اين تيم انجام مي‌دهيم و به‌همين خاطر رفته رفته آماده حضور در اين بازي حساس مي‌شويم.

پس ليگ برتر را چه‌كار مي‌كنيد؟

آنچنان كه بايد و شايد ديگر ليگ را در نظر نمي‌گيريم و هم و غم خود را گذاشته‌ايم روي موفقيت در فينال جام حذفي. اميدوارم بتوانيم برنده اين بازي شويم. اين بازي تنها شانس ما براي قهرماني و حضور در مسابقات آسيايي است. دوست دارم هواداران پرسپوليس به ورزشگاه بيايند و ما را در رسيدن به قهرماني كمك كنند.

انگار استقلالي‌ها هم دوست دارند شما قهرمان شويد و به همين دليل شايد به ورزشگاه بيايند و پرسپوليس را تشويق كنند.

استقلالي‌ها لطف دارند ولي ما يك تكليفي داريم كه بايد انجامش بدهيم. اين تكليف گردن ما است و اميدوارم كه در انجام آن موفق شويم.

تكليف چرا؟

چون هواداران پرسپوليس هميشه دوست دارند تيمشان حداقل يك عنوان قهرماني به‌دست بياورد. ما كه به دلايلي نتوانستيم قهرمان ليگ شويم اما حالا قهرماني جام حذفي دور از دسترس نيست. هواداران منتظرند ما قهرمان شويم و شك ندارم در يك روز پرشكوه اين عنوان را به آنها هديه مي‌دهيم.

كريم انصاري‌فرد: تكليف ما قهرماني است

فكر مي‌كني ورزشگاه آزادي پر شود؟

به نظر من كيپ تا كيپ تماشاگر در ورزشگاه مي‌نشينند تا شاهد قهرماني ما باشند.

مهدي مهدوي‌كيا هم در اين روز باشكوه از نظر تو خداحافظي مي‌كند، گل قهرماني را مي‌زني تا به او تقديمش كني؟

آقا مهدي از اسطوره‌هاي فوتبال ايران است كه هيچ‌وقت بازي‌هايش از ذهن هواداران پاك نمي‌شود. اميدوارم در روز خداحافظي مهدوي‌كيا تيممان قهرمان شود. مهم نيست كداميك از بچه‌ها گل بزند، مهم قهرماني ما است تا در يك روز باشكوه و در حضور ۱۰۰ هزار نفر، آقا مهدي از فوتبال خداحافظي كند.

احسان حاج صفي از دوستان صميمي تو است. درباره هند او مقابل داماش و انتقادهايي كه به او مي‌شود صحبت مي‌كني؟

من و احسان از تيم ملي نونهالان كنار هم بازي مي‌كنيم و يكجورهايي با هم بزرگ شديم. از نونهالان تا نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان هم اتاق هستيم و از همه بيشتر احسان را مي‌شناسم. او بچه‌اي نيست كه چنين كارهايي انجام دهد و به‌نظرم وصله كم‌فروشي به او نمي‌چسبد. هميشه در تيم ملي و باشگاهش هم و غمش اين است كه بهترين عملكرد را به‌نمايش بگذارد. حاج صفي بازيكن بزرگي است كه بزرگ هم خواهد ماند.

يعني معتقدي كه اين هجمه نبايد عليه او به‌وجود بيايد؟

قطعا. چون احسان را خوب مي‌شناسم مي‌گويم كه او مستحق اين حرف‌ها نيست. مطمئن باشيد كه او دنبال قهرماني سپاهان بوده و هند پنالتي‌اش عمدي نبوده. اميدوارم اين حواشي ختم به خير شود و احسان با خيال آسوده به فوتبالش ادامه دهد.

چند روز پيش شايعه‌اي دهان به دهان چرخيد با اين مضمون كه تو به شرطي در پرسپوليس مي‌ماني كه دايي سرمربي شود. اين شايعه را تاييد مي‌كني؟

من كجا چنين حرفي زدم. تكذيب مي‌كنم و واقعا نمي‌دانم اين شايعات از كجا درمي‌آيد؟ اين مديريت است كه مربي مي‌آورد نه من. هرگز هم نگفتم به شرط حضور دايي در پرسپوليس مي‌مانم. من هواداران پرسپوليس را دوست دارم و اگر قسمت شد و ماندم مي‌خواهم دينم را به آنها ادا كنم. نه شرطي گذاشتم و نه حرفي در اين‌باره زدم. اميدوارم اين شايعات تمام شود تا پرسپوليس با آرامش در فينال جام حذفي به ميدان برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشکان

      کدامین قهرمانی آقای گل نزن
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج