adexo3
۴۹۲۰۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

فراز کمالوند تهدید به افشاگری کرد

سرمربی شهرداری تبریز است و یک اتهام بزرگ و سنگین که حالا پاک کردن اش دشوار است

گل: سرمربی شهرداری تبریز است و یک اتهام بزرگ و سنگین که حالا پاک کردن اش دشوار است


فراز کمالوند بعد از حضور تلفنی در برنامه نود به سئوالات سایت گل پاسخ می دهد و تاکید می کند صعود تیمش به لیگ برتر بی اشکال بوده است . مصاحبه فراز با گل نکات مهم زیادی در خود دارد. بخوانید:

آقاي كمالوند در برنامه ۹۰ صحبت‌هايي شد كه شما را متهم به تباني مي‌كرد چه صحبتي در اين زمينه داريد؟

در برنامه ۹۰ همه ديدند كه حق با من است اگر چه خيلي‌ها مدعي بودند كه من تباني كردم اما مردم ديدند كه هيچ كس هيچ دليل و مدركي نداشت و فقط به ما تهمت زده اند . البته من و باشگاه شهرداري از آنها شكايت كرده‌ايم و دنبال حقيقت هستيم.

چرا مصاحبه نمی کردید؟

من در اين مدت خيلي صبوري كردم و به خاطر مسائل مختلف نخواستم که حرف بزنم. دلیلی هم نبود چون من درحال دوباره سازی تیمم بودم و تمرکزم را بیشتر در آنجا گذاشته بودم . اما مي‌خواهم به سه نكته اشاره كنم كه شايد آنهايي كه به دنبال خراب كردن من هستند حساب كار دستشان بيايد و بيش از اين به دنبال تهمت زدن و افترا نروند. من به آن جرياني كه اين كار را انجام داده و به دنبال تباني جلوه دادن اين قهرماني مي‌گويم كه اگر ادامه دهند چیزهایی به زبان خواهم آورد كه ديگر راه بازگشت نداشته باشند. البته من بر خلاف آنها با سند و مدرك حرف مي‌زنم و براي تك‌تك ‌هاي حرفهايم سند دارم.

آقاي كمالوند چه نكته‌اي در اين مورد هست كه مي‌دانيد؟

مدير روابط عمومي باشگاهي كه با يك خبرگزاري خاص هماهنگ است با یکی از هافبك ما در اين چند روز ده بار تماس گرفته که پرينت آن هم موجود است. دوم مدير آن باشگاهي كه خودش بايد حواسش را جمع كند و اين تهمت‌ها را ادامه ندهد به او مي‌گويم كه فقط حواسش به چك بانك صادرات خيابان جمهوري كه در وجه آقای ...صادر شده بود باشد كه كپي آن چك و شماره آن موجود است. سوم همين آقاياني كه من را تباني متهم مي‌كنند همان كساني هستند كه در فينال جام حذفي خواستند با رشوه دادن يك اتومبيل ۲۰۶ نتيجه را عوض كنند. من خيلي صبر كردم تا حرفي نزم كه كار به جاهاي باريك بكشد. اما اگر اين نامردي‌ها و تهمت‌ها ادامه داشته باشد اسم آدم‌ها و خلاف‌هايي را كه كرده‌اند در جايي مي‌برم كه ديگر هيچ وقت نتوانند به فوتبال برگردند .

آقاي كمالوند موضوع سكه چه بود؟

موضوع سكه يك موضوع توهم و خيالي بود كه همه ديدند ادامه پيدا نكرد و فقط به نوعي خواستند با ذهن مردم بازي كنند. اميدوارم مردم از خود بپرسند كه اين سكه چه شد و چه كسي آن را داد و چه كسي آن را گرفت. من هم خوشحال مي‌شود كه ماجراي آن روشن شود. اما اين هم از همان تهمت‌هايي است كه با زدند. من خوشحالم كه خداوند حامي ما بود و آبروي ما پيش نرفت و مردم هم اين موضوع را فهميدند. البته من به زودي حرف‌هاي خيلي زيادي دارم كه به طور مفصل بيان مي‌كنم تا ذهن مردم بيشتر روشن شود.

چرا حرف و حدیث درباره شما زیاد است؟

ما فنی به لیگ برتر صعود کرده ایم . این سومین صعود من در ۵سال گذشته است و من حتما چیزهایی هرچند اندک دارم که می توانم به موفقیت برسم. دوستان هم خودشان را قوی کنند ، همان طور که من بعد از شکست پارسال سعی کردم اشتباهات فنی ام را کم کنم . شک نکنید که این حرفها بابت فوتبال پاک نیست که دوستان می خواهند موقعیت صعود به لیگ برتر را از آن خودشان کنند . کاری که چندسال است در آن ناتوانند.

حرف آخر؟

من از مردم تبریز که همیشه حامی من هستند کمال تشکر را دارم که در این روزها هم پشت تیم شهرشان بوده اند. با آنها نمی توانند سر ما را بی محکمه ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • azad

      ما دیگر حرف کسی را باور نمیکنیم

    • timeless

      موذی ترین مربی تاریخ فوتبال ایران فراز کمالونده...

    • امير قيصري

      فراز كمالوند ادم بزرگي است كسي كه از باتلاق ليگ يك سه بار تيمش را به ليگ برتر اورده كم ادمي نيست . فراز ادم بزرگي شايد از نزديك ايشون رو نشناسم اما از اين همه برچسبي كه بهش مي زنند معلومه كه تو كارش حريفش نميشن مي خواهن يه جور ديگه جلوش در بيان. تراكتوري ها يادشون نره كه اون موقع ها كه تو ليگ يك گير افتاده بودند خيلي گنده گنده ها نتونستن كار فراز بكنند ولي فراز تونست تراكتور به جايي برسونه كه بعد از خودش مجبو شن امير قلعه نويي بيارن تا خلا اون ژر كنند

    • محمد

      سلام دوستان تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج