اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۴۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شروط عجیب بازیکنان برای ماندن در تیم خود

با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، زمزمه ها درباره انتقال بازیکنان بین تیم های لیگ برتری زیاد شده است. مصاحبه های بازیکنان هم کم کم رنگ و بوی نقل و انتقالاتی به خود گرفته است.

شروط عجیب بازیکنان برای ماندن در تیم خود

روزنامه تماشا: با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، زمزمه ها درباره انتقال بازیکنان بین تیم های لیگ برتری زیاد شده است. مصاحبه های بازیکنان هم کم کم رنگ و بوی نقل و انتقالاتی به خود گرفته است. حالا دیگر جمله پایانی هر بازیکنی درباره پیشنهادهایش و شرایطی که برای ماندن در تیم فعلی اش در نظر دارد، اختصاص پیدا کرده است.

بازارگرمی هم که سکه رایج این روزهاست. در یکی دو روز گذشته، صفحات خبرگزاری ها پر بود از شرایط عجیب بازیکنان برای ماندن در تیمشان. بازیکن هایی که یا در این فصل درخششی فراتر از پیش بینی داشتند، یا روزهای بسیار بدی را در باشگاه فعلی خود گذراندند. شروط چند بازیکن برای ماندن در تیم های فعلی شان را از زبان خودشان بخوانید.

شروط عجیب بازیکنان برای ماندن در تیم خود

غلامی: کرانچار نماند

مهاجم سابقا ملی پوش سپاهان، در این فصل بسیار کم به بازی گرفته شد. او که در آخرین بازی سپاهان در این فصل، در نیمه دوم به زمین آمد و دروازه النصر را باز کرد، درباره ماندنش در سپاهان به ایمنا می گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست اما اگر کرانچار در سپاهان بماند، قطعا از سپاهان جدا می شوم.»

احمدی: بجنگیم برای سهمیه

دروازه بانی که در این فصل با پیراهن سایپا درخشید و حتی به ترکیب اصلی تیم ملی رسید، از زندگی بدون هیجان در باشگاه بی سروصدای نارنجی پوش خسته شده و به گل می گوید: «خب بالاخره باشگاه سایپا دوست دارد بمانم اما همه چیز بستگی به هدفی دارد که باشگاه می خواهد برای فصل آینده دنبال کند. برای ما خیلی مهم است تیمی انتخاب کنیم که حداقل برای کسب سهمیه آسیا تلاش کند.»

شروط عجیب بازیکنان برای ماندن در تیم خود

منوچهری: نفت چهارم شود و سپاهان، پرسپولیس را ببرد!

امین منوچهری، مهاجم نفت تهران هم یکی از بازیکنانی است که برای باشگاه فعلی خود شرط گذاشته است. منوچهری که به کمک نفت تهران از شر کابوس نیم فصل اول در استقلال خلاص شد، معادله پیچیده ای را پیش پای زردپوشان قرار داده است: «امیدوارم آسیایی بشویم چون دوست دارم در یک تیم آسیایی بازی کنم.»

به این ترتیب نفت برای حفظ منوچهری باید رتبه چهارم را در این دو هفته از چنگ فولاد دربیاورد و امیدوار باشد که پرسپولیس به سپاهان ببازد!

شجاعی: اینجوری نباشد

شرط پدیده مس برای ماندن در کویر دیگر از همه جالب تر است. شجاعی که گویا از باشگاه قبلی خود، سپاهان، پیشنهاد دارد حتی نتوانسته بهانه واضحی برای جدا شدن از مس پیدا کند: «من الان بازیکن مس هستم و می خواهم این دو هفته هم خوب بازی کنم اما اگر شرایط اینجوری باشد جدا شوم بهتر است.» اینجوری، یعنی چه جوری؟ «شرایط خوبی نیست. از نظر روحی مشکل دارم. اصلا بحث پول نیست و بحث خودم است که از نظر روحی در شرایط خوبی نیستم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج