adexo3
۴۹۸۵۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پشت پرده جلسه محرمانه مجیدی و کی روش

گفته می‌شود تنها موضوعی که در این جلسه مطرح نشد، بحث بازگشت فرهاد به تیم ملی بود

سایت گل: از مدت‌ها قبل شماره هفت آبی‌ها تصمیم داشت که پادرمیانی کند و مهدی رحمتی را به تیم ملی بازگرداند. تا این‌که بالاخره این پروژه در یکی از اردوهای شب بازی تیم استقلال کلید خورد.


فرهاد البته پیشنهاددهنده بود و یکی از بازیکنان استقلال هم در جریان این موضوع قرار گرفت. مجیدی حتی برای این موضوع ساعت‌ها با مهدی رحمتی صحبت کرد. حرف‌هایی که در برخی موارد یکی از مدافعان استقلال هم شنونده آن بود. در نهایت فرهاد برای گفت‌و‌گو با کی‌روش زمان مناسبی را انتخاب کرد.

در فاصله چند هفته مانده به بازی ایران با قطر، مجیدی با کی‌روش تماس می‌گیرد. قرار آن‌ها می‌شود صرف یک شام مخصوص در یکی از رستوران‌ها. جلسه فرهاد با کی‌روش طولانی می‌شود و در ‌‌نهایت کاپیتان محبوب آبی‌ها دست خالی میز شام را ترک می‌کند. کی‌روش کوتاه نمی‌آید و خبر به گوش رحمتی می‌رسد.

قرار بود این جلسه و مفاد آن محرمانه باشد. فرهاد و رحمتی به کسی نمی‌گویند اما ناگهان یک سایت خبری نزدیک به باشگاه استقلال این خبر را منتشر می‌کند. رسانه‌ای که گفته می‌شود رابطه خوبی با یکی از مدافعان تیم استقلال دارد. رحمتی بلافاصله در قبال انتشار این خبر واکنش منفی نشان می‌دهد. او با عصبانیت برای بازیکن راپورتچی خط و نشان می‌کشد و حرفهایی می‌زند که تقریبا مشخص می‌شود چه کسی این موضوع را لو داده است. بازیکن مورد نظر رحمتی یکی از مدافعان ملی پوش استقلال بود.

دروازه‌بان آبی‌پوشان با کدهایی که در مصاحبه اخیر خود مطرح کرد نشانه‌ها را به سمت مدیرعامل سال‌های دور باشگاه استقلال برد که گفته می‌شود منظور او کاظم اولیایی و سایت خبری منتسب به این مدیر است!

در این میان شنیده می‌شود کاپیتان استقلال هم از لو رفتن این موضوع به شدت دلخور است و مواضعی مثل رحمتی دارد. اتفاقی که البته قلعه‌نویی به آن ورود نکرده است.

پادرمیانی مجیدی در شرایطی صورت گرفت که در نیم‌فصل لیگ بر‌تر شایعات فراوانی درباره کدورت بین مجیدی با رحمتی شنیده می‌شد اما اکنون مشاهده می‌شود که همه آن خبر‌ها کذب بوده و اتفاقا کاپیتان رویکرد مثبتی داشته است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • milad

      لعنت به شما که دارین برای استقلال حاشیه درست مس کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج