adexo3
۵۰۱۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دانیل داوری: تازه اول راه هستیم

دانیل داوری، دروازه بان ایرانی برانشواک مصاحبه ای با روزنامه «گیسنر آلگماین» انجام داد و در مورد صعود تیمش به بوندس لیگا صحبت کرد.

دانیل داوری: تازه اول راه هستیم

روزنامه تماشا: دانیل داوری، دروازه بان ایرانی برانشواک مصاحبه ای با روزنامه «گیسنر آلگماین» انجام داد و در مورد صعود تیمش به بوندس لیگا صحبت کرد.

پس از اینکه در هفته سی و یکم «بوندس لیگا 2» تیم اینتراخت برانشواک با برتری یک - صفر مقابل تیم اینگولسات پس از 28 سال به سطح اول فوتبال آلمان بازگشت. در چهره دانیل داوری، سنگر بان ایرانی - آلمانی آبی و زردپوشان کمی اضطراب به چشم می خورد ولی حالا پس از گذشت چند روز آرامش در گفتار و چهره او احساس می شود.

داوری در سه بازی آخر برانشواک نیمکت نشین بوده است اما 28 بازی برای این تیم درون دروازه ایستاده است. داوری در مورد صعود تیمش و نیمکت نشینی در این تیم گفت: «صعود به بوندس لیگا با اینتراخت برانشواک احساسی استثنایی و خاص است. ما کار بزرگی کردیم. از تلویزیون هم دیدم که یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ بابت این صعود به ما تبریک گفت. در برانشواک هر کس با تلاشی که می کند شانس خود را می آزماید. در این چند بازی آخر هم سرمربی تیم به پتکوویچ اعتماد کرد و گفت با این موضوع مشکلی ندارم.»

دانیل داوری: تازه اول راه هستیم

در بازی پایانی با گلی که دامیر ورانچیچ در دقیقه ۲+۹۰ با ضربه کاشته زیبا برای آبی و زرد پوشان برانشواک زد این تیم را به همراه تیم هرتابرلین به بوندس لیگا رساند.

داوری در این مورد گفت: «در این بازی همه فکر می کردند بازی تمام شده اما در وقت های تلف شده توانستیم به گل برسیم. واقعا لحظه احساسی و غیرقابل توصیفی بود. صعود به لیگ سطح اول فوتبال آلمان برای مردم این شهر و هوادارانش واقعا خوشحال کننده و فوق العاده است. صعود زودهنگام به بوندسلیگا پیش از پایان فصل نیز خوشایند است ولی باید گفت که هنوز به چیزی نرسیده ایم و تازه اول راه هستیم. به خاطر این موفقیت خیلی ها به من تبریک گفتند و طبیعی است که از این بابت خوشحال باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج