اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۳۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دستگيري آقای دلال در ساختمان سازمان ليگ

کميته رسيدگي به تخلفات فوتبال ضمن بيان خبر دستگيري يکي از دلالان فوتسال، جزييات جديدي را از دستگيري و نحوه فعاليت او منتشر کرد.

روزنامه کیهان: کميته رسيدگي به تخلفات فوتبال ضمن بيان خبر دستگيري يکي از دلالان فوتسال، جزييات جديدي را از دستگيري و نحوه فعاليت او منتشر کرد.

احمدي، مسئول دبيرخانه اين کميته گفت: شخصي در برخي تيم‌هاي فوتسال فعاليت مي‌کرد، به عناوين مختلفي از مردم پول مي‌گرفت تا آن‌ها را وارد تيمهاي فوتسال کند. سال گذشته پرونده او مفتوح شد و مورد بررسي و گردش کاري کميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي قرار گرفت. طي ماه هاي گذشته شاکياني به اين کميته مراجعه کرده و اظهارات‌شان را بيان کردند. پس از بررسي هاي انجام شده با هماهنگي مراجع قضايي و انتظامي حکم جلب اين شخص صادر شد. در حالي که گفته مي‌شد روي نيمکت بعضي از تيم‌ها مي‌نشيند ما از کميته فوتسال فدراسيون استعلام گرفتيم تا ببينيم چه نوع آي دي کارتي براي او صادر شده که کميته فوتسال پاسخ داد اين شخص هيچ سمتي رسمي در تيم‌ها ندارد و آي دي کارتي هم برايش صادر نشده است!

وي ادامه داد: اين دلال که توانسته بود از برخي شاکيانش رضايت بگيرد و فکر مي‌کرد ما از ساير شاکيان اطلاعي نداريم، به منظور گرفتن حکم برائت و تداوم فعاليتش به سازمان ليگ آمد، همان زمان بود که ما به کلانتري اطلاع داديم و با توجه به اقراري که از او درباره شاکيان ديگر از جمله خانمي که براي فرزندش از يک سال و نيم پيش مبلغ ۱۵ ميليون تومان به او داده بود، گرفتيم، نهايتا شخص متخلف دستگير و روانه بازداشتگاه شد. هدف ما از رسانه‌اي کردن خبر دستگيري متهم نيز اين بود که شاکيان او براي پيگيري مطالباتشان به نهادهاي قانوني مراجعه کرده و اين شخص نتواند در يک فضاي ابهام‌آميزي اقدام به جلب رضايت برخي از شاکيان خود به عناوين مختلف کند.

وي در پاسخ به اينکه " م . گ" با چه سمتي در فوتبال فعاليت مي‌کرد و آيا فقط در اين رشته ورزشي فعال بود نيز گفت: او به عنوان آناليزور وارد فوتسال شده بود و فعاليت مي‌کرد. البته در يکي دو مورد از اشخاصي پول گرفته بود تا آنها را وارد تيم‌هاي فوتبال کند اما ساير موارد همگي مربوط به فوتسال مي‌شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج