adexo3
۵۰۸۰۷
۴۲ نظر
۵۰۱۸
۴۲ نظر
۵۰۱۸
پ

تصویری منتسب به پیکر «حجر بن عدی»

تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر شد که منتشر کنندگان آن مدعی شدند تصویر پیکر مبارک “حجر بن عدی” می باشد.

خبرگزاری ایسنا: تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر شد که منتشر کنندگان آن مدعی شدند تصویر پیکر مبارک "حجر بن عدی" می باشد.

پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر "حجر بن عدی" و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ، تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک "حجر بن عدی" ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.

تصویری منتسب به پیکر «حجر بن عدی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الا لعنت الله علی القوم الظالمین

    • مهمان

      اطلاع درستی ندارم ولی شنیدم که حجر را گردن زدند

    • حمید لکستانی

      یعنی 1400 ساله که سالم مونده؟؟؟

    • بدون نام

      بعيده واقعي باشه
      يعني بعد از اين همه مدت لباسي كه بر تن داره نپوسيده و از بين نرفته ؟!

    • حدیث

      ب قدرت *خــــــــدا* و پاک بودن "حجر بن عدی” شک ندارم و خیلی دیدم ک جسد آدمای خالص و پاک خدا سالم میمونه...اما...جدی جدی راسته؟

      پاسخ ها

      • احد لطفی

        دوست عزیز ما هم به قدرت خدا هیچ شکی نداریم اما اینکه میگی خیلی دیدم جسد آدمای خالص و پاک خدا سالم میمونهآخه مگه شما چند سالتونه که این همه جسد سالم دید؟

      • بدون نام

        با سلام، جناب لطفی؛ من براتون مثال متقن می زنم:
        در عهد صفویه، در ری سیلاب وحشتناکی جاری شد طوری که به اصطلاح گفته می شد قبرها را آب برده. قسمتی از یک قبر گشوده شده بود و پیکر تا حدی قابل رویت بود البته با تلاش. به شاه عباس صفوی خبر رسید. می دونید که صفوی ها مسلک شیعی داشتند و دانشمند های زیادی در دربار حضور داشتند. شاه با خدم و حشم و اطرافیان به ری رفت. خودش داخل قبر نشد اما اشخاصی همانند میرداماد و... داخل قبر شدند و با نهایت تعجب مشاهده کردند که پیکر سالمه و طوریه که انگار به خواب رفته.. زیارتش کردند و قبر رو محکم کردند. این قبر برای شیخ صدوق متوفی به قرن چهارم هجری قمری بود(زمانی که تازه غیبت کبرای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز شده بود).
        شیخ صدوق از محدثین، فقیهین و بزرگان مکتب تشیعه که طی یک خواب که مادرشون، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را ملاقات نمودند که ایشون و برادرشون رو به این زن خوشبخت هدیه کرده بودندو سفارش کرده بودند که این دو بسیار حفّاظ(پرحافظه) هستند باید در مسیر صحیح قرار بگیرند که همین طور هم شد. نجاشی(رجال شناس قهار) به شیخ صدوق لقب حفاظ و ثقة داد که مقام بالای شیخ صدوق رو می رسونه. می تونید در این باره تحقیق کنید تو همین گوگل خودمون راه دور نرید. این یک نمونه از نمونه های بسیار زیاده. افلا یتفکرون؟ و یا همین بهشت زهرای خودمون؛ مقبره ی پاک اون شهیدی که ازش بوی گلاب میاد!! یا اون شهیدی که مادرش قسمش داد تا چشماشو باز کنه تا بتونه چشمای پسرشو ببینه و اون شهید چند ثانیه چشماشو باز کرد و بعدش دوباره بست. این ها دروغ نیست بلکه خود واقعیته که ما می خواهیم با معیارهای علمی محدودمون بسنجیمشون وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ. راستی حتما می دونید که مقام یک عالم از یک شهید بالاتره!!
        ببخشید صحبت به درازا کشید.
        شاد باشید.

      • سارا هستم

        ضمناً اینو هم باید عرض کنم که امکان این هست که این ناپاک ها تصویر رو به اشتباه بگذارند... . مث دیده شدن اون مرد نورانی در مکه در حال نماز گزاردن و وحشت نمازگزاران اطرافش!!! والله اعلم بحقایق الامور.

      • حدیث

        خودتون توی همین سایت ندیدین ک اون دختر آفریقایی سالم مونده بود بعد از 500سال؟ من نمیدونم اون چطور آدمی بوده ولی اسم اونائی ک هنوز جنازه هاشون توی موزه هست رو یادم نیست ...منم نگفتم حقیقته فقط سوال پرسیدم...

    • razzaghi

      حالا صرف نظر از عمل کثیفی که آن گروه برای نبش قبر این صحابی عزیز انجام دادند، همین سالم بودن جنازه شریف «حجر بن عدی» معجزه ای است و دلیلی بر حقانیت این بزرگواران(صحابه)...
      درود بر روان پاکشان.

    • ستوده

      واقعا راسته؟ یعنی بعد از این همه سال انقدر سالمه؟

    • کریم

      خدالعنت کند باعث وبانی این کارهارا

    • محمد

      با توجه به این که میگن عکس از طرف خود اوناست کمتر میشه شک کرد و نتیجه اش این که اقایون معارض بسیار ادمای احمقی هستن که با دیدن این صحنه توبه نکردند! و از خدا نترسیدن. این چیزی که ما تو عکس میبینیم معجزه است! جسم ایشون باید سالها قبل تجزیه و ناپدید شده باشه ولی ....

    • maryam

      خدا لعنتشون کنه.مرگ بر وهابیون بی دین وحشی....
      خیلی خیلی متاثر شدم

      پاسخ ها

      • maryam

        شمایی که - دادید.نمیدونم علتش چی بوده.اما بگم من همیشه همه حال این حیوونای وحشی جنایتکارو طرفداراشونو رو لعنت میکنم و هرجا ببینم میکشمشون...

    • ehsan

      شایعــــــــــه!!!!!

    • م رضا

      با سلام
      خدایا صبرت خیلی زیاده، باور کن ما که دیگه خیلی بیتاب شدیم. آتش زدن آرامگاه جعفر طیار و حالا توهین به صحابی پیامبر، توهین به پیامبر در اروپا، توهین به امام هادی.
      فکر کنم همش تقصیر ما مسلمانها هست که نمی تونیم هیچ کاری انجام بدیم.

    • حسين

      مجله اونا يه خبطي كردن اين تصوير را پخش كردن شما چرا اين كار رو كردي.تازه اگر راست باشه.
      تسليت خدمت امام زمان حجت بن الحسن يا بقيه الله آجرك لله

    • خردادي

      مجله فكر كنم يكم ديرخبردادي ما اين خبر رو 2 روزه از سايتاي ديگه مي خونيم

    • marya

      واقعا وحشيانه است....بيچاره مرده ها توي قبر هم ارامش ندارن...جاي تاسفه.

    • Kami

      انالله و انا الیه راجعون
      امیدوارم پیامبر اسلام و امیر مؤمنان ما شیعه ها رو ببخشه که اجازه دادیم با پیکر مبارک صحابه گرانقدرش این کارو بکنن. خدا از سر تقصیرهامون بگذره

    • امید

      من از یک روحانی شنیدم که حجربن عدی بدون سر دفن شده است

    • مقصود

      سلام وعرض ادب
      اقا بنده هم شیعه هستم و به اعتقادات خودم پایبندم
      منکر اینکه جسد سالمه نیستم
      اما منکر عکس هستم
      چون اون نخاله زاده هایی که توهین کرده اند توی صحبت هاشون امده که جسد رو با کفن تازه و خون تازه و چهره ای باز و روشن از قبر بیرون کشیده اند درضمن در این عکس چهره ی این فرد اصلا بن نداره و اون زمان اصحاب پیامبر خدا محاصن(ریش) بلندی (در حد عرف اسلامی) داشتند در حالی که توی این عکس ریش ها بسیار کوتاه هستند.
      این عکس به احتمال زیاد دستکاری شده هستش
      این خاک برسر های نخاله زاده از هر جهتی میان به افکار حمله می کنند حتی با نشان دادن این نوع از تصاویر چرا که این تصویر اون بشاشیت رو که وصف شده را ندارد؟؟؟؟؟!!!!!
      در ضمن قبر این مرد خدا بسیار پایین تر از گود برداری این شیطان زاده ها بوده در این هم شکی هست که هنوز پاسخ داده نشده؟؟؟؟!!!

    • امیر آقایی

      نماینده آیت‌الله سیستانی: عکس جنازه «حجر بن عدی» واقعی نیست...
      حضرت حجر بن عدی طبق مستنداتی که وجود داره بدون سر دفن شده اند... اختلاف این ه با شیعه تمومی نداره... باید نسلشون منقرض شه به عقیده من کشتن وهابیون و سلفی ها گناه که هیچ... ثواب هم داره... به امید روزیکه جنازه چندتاشونو زیر پام لگدمال کنم...

      پاسخ ها

      • رضا ح منجزی

        سلام ، خدا قوّت
        بنده هم ابتدا حسابی تحت تاثیر عکس قرار گرفتم و واقعا گیج و منگ و ناراحت شدم که باید بمن حق بدید خبر دقیق نداشتم. در هر صورت اصحاب بر حق رسول خدا (ص) و امیر المومنین (ع) و سایر ائمه اطهار با اینکه در مقام خودشون هستند و گذشته از این اهانت وقیحانه صهیونیستی/وهابی که باید پاسخ درخور داده بشه ، حماقت این ابلهان بیحد و حصر است که پیکر سالم رو بمعرض دید گذاشتند و اعتراف کردند که شخصی که پیرو واقعی پیامبر و ائمه بوده ، اینچنین باذن خدا سلول های بدنش بعد از اینهمه سال ! دست نخورده باقی مونده ، در صورتیکه میشد مقداری استخوان به معرض نمایش بزارن و بگن باقیمانده صحابه پیامبر(ص) !. دیگه اینکه اون خانمها و آقایونی که منکر سالم موندن جسم این اشخاص هستند و همه چیز رو در چارچوب علم محض بررسی میکنن ، از پیکر مطهر سالم شهدای جنگ تحمیلی که بعد از سالها از زیر خاک بیرون آمد خبر ندارند؟ که ظاهرا از همین مردم عادی اطراف خودمون بودن و لی یک جایی در یک زمانی عمیقاً متحول شدن و پاداش این تحول درونی رو هم گرفتن.
        افلا یتفکرون؟؟؟؟
        انسان با فهم قرن 21 ! چقدر باید معجزه ببیند و باز هم انکار کند ؟
        در هر صورت از شما و تلاشتون ممنونم
        و من به این نیت که تصویر متعلق به آن بزرگوار بوده ، خیلی متأثر شدم .
        خدا نگهدار شما عزیزان

    • علي

      من كه فكر نميكنم صحابه پيامبر (ص) صورتش را از ته ميتراشيده. شما چطور؟!

    • سید محمد

      با سلام خدمت دوستداران و محبان پیامبر (ص)،دخترش حضرت فاطمه(س)،حضرت علی(ع)و اولاد و اصحاب مکرم ایشان.ما نیز مانند تمامی شیعیان دنیا این عمل قبیح وهابیهای تکفیری و سلفیها رو محکوم میکنیم.
      اما آیا به نظر شما دیگر محکوم کردن اینگونه اعمال کافی نیست؟دیگر وقت آن نرسیده به جای محکوم کردن مجرمین و هتاکان به ساحت مقدس اهل بیت(س)واصحاب ایشان را محاکمه کنیم و به سزای اعمالشان برسانیم؟! تاکی سکوت و لب به دندان گزیدن،شیعیان به پا خیزید تا از حریم پیامبر(ص)و اهل بیت ایشان تا آخرین قطره خون دفاع کنیم.این وهابی های ملعون تهدید کردند که مزار مطهر عمه سادات حضرت زینب(س)ودختر سه ساله امام حسین(ع) حضرت رقیه(س) را نیز مانند مزار حجر بن عدی تخریب و نبش قبر کنند،مصیبتی از این بالاتر که به مقدساتمان بی حرمتی شود و ما دم بر نیاوریم.خدا میداند که حضرت مهدی(عج) از این بی حرمتی ها چقدر ناراحتند.
      پس بیایید به پا خیزیم و از حریم اهل بیت پیامبر اکرم(ص) دفاع کنیم.

    • camrany

      این تصویر کاملا ساختگیه عدی توسط معاویه سر از بدنش جدا شده ومشخص نیست که سر وبدن در یکجا دفن شده باشد بنا براین تصویر مذکور اصلا مربوط به حجربن عدی نیست .سلفیها خیلی باید احمق باشند که بخواهند توسط این تصویر دروغین شیعه را تحریک کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس کامنتهای بالایی رو نخوندی!!

    • مرحمت صفری

      من این عکسو ساختگی میدونم انشاالله به اذن وبزرگی خدا اونا هیچی نتونستن پیدا کنند ومرقد مطهر این بزرگان همان جا خواهد ماند . یا مهدی زهرا عنایتی کن ...............

    • عطیه

      اگر سر متعل به ایشون باشه که خود اون آدمای رذل باید بدونن که معجزه ست بعد از اینهمه سال اینطوری بمونه. اگر هم نباشه بازم حماقت خودشونو نشون دادن. اما عکسی با دهان باز که ناآروم بودن رو هنگام مرگ نشون میده و ریش های به شدت کوتاه بعیده متعلق به حجر بن عدی باشه.
      در هر صورت امیدوارم خدا زودتر جواب این حیوان صفتهای بی دین رو بده.
      والا همه خسته شدن از صبر بی نهایت خدا مقابل جانیان جهانی!!!!
      الهم عجل لولیک الفرج

    • رضا48

      احتمال دارد براى انحراف افکار عمومى از جسدواقعى,اين تصويررا جعل کرده باشند تا آن را کم فروغ کنند.چنان که تمدن ايران را از شروع تاريخ در 2500 سال قبل در بوق کردند تا زير بار 6-5هزار سال تمدن نروند.

    • بدون نام

      این عکس متعلق به یک نفر از اهالی دمشق است که در درگیریهای سوریه کشته شده . برابر اعلام دفتر آیت الله سیستانی و پیگیری های بعمل آمده از خادمین حرم حجر بن عدی ، هیچ باقیمانده ای از جنازه علیرغم حفاری زیاد بدست نیامد .

    • بدون نام

      هیچ احتمالی نیست که واقعی باشه اصلا معلوم ن شاید فتوشاپ باشه

    • م رضا

      با سلام
      به نظر من عکس ساختگی هست یا مربوط به کسی دیگه هست و فقط میخوان احساسات ما رو تحریک کنند یا آستانه تحمل ما رو بسنجند و بر حسب واکنش ما در دراز مدت اقدام به تخریب یا توهین به سایر اماکن مقدس کنن.

    • بدون نام

      مگه مسلمونارو با لباس دفن میکردن؟!!!

    • بدون نام

      دارم گریه میکنم مگه میشه

    • سید محمد

      سلام
      من فکر میکنم که این عکس به چند دلیل ساختگیه:
      ۱.برخی از رسانه های سوری اعلام کردند که جسد متعلق به محروس الشربجی یکی از مردم سوریه است که در درگیریها کشته شده.
      ۲.سر حجر بن عدی بعد از شهادت ایشان از تنش جدا شده و به نزد معاویه لعنةالله علیه برده شده.
      ۳.این عکس صرفا جهت تشویش اذهان عمومی منتشر شده تا توجه مردم را به سمت دیگه ای جلب کنند و از جنایاتی که هر روز داره در سوریه اتفاق میفته دور کنند.
      ۴.هدف دیگر از ای عمل تحریک شیعیان است.آنها با این کارشون میخوان شیعیان،خصوصا شیعیان ایران تحریک کنند و با نشان دادن عکس العمل از طرف دوستداران اهل بیت بهانه داشته باشند برای شدت دادن به حملات و عملیاتهای تروریستیشون.یقینا این نقشه احمقانه توسط صهیونیستها برنامه ریزی شده تا ایران رو تحریک کنند و بعد که ایران وارد عمل شد به بهانه به خطر افتادن منطقه و رژیم اشغالی به ایران حمله کنند.

      پاسخ ها

      • م رضا

        سلام دوست عزیز
        نوشته هات منطقی بود ممنون.

    • صداي حق

      ضمن عرض سلام خدمت تمام برادران و خواهران گرامي.
      نظرات تمامي شما عزيزان را خواندم . شايسته است كه خاطر نشان كنم در باب اين دنيا و معاد و روز رستاخيز و بعد روحاني و جسماني انسان خداوند متعال در قران به كرات به فاني بودن بعد جسماني اشاره كرده است و در اين زمينه ميتوانيد به تمام سوره هاي قران مراجعه كنيد از داستان حضرت ابراهيم و 4 پرنده تا.... لذا لازم است هميشه به اين نكته توجه كنيد كه در اين دنيا زماني كه بعد روحاني از جسم گرفته مي شود (مرگ) و در لوح محفوظ همانگونه كه زمان تولد از آنجا آمده ايد نگهداري مي شود تا روز قيامت ، بعد جسماني فاني مي گردد . همانگونه كه خداوند ميفرمايد در روز قيامت تمام ذرات بدنتان را دوباره در كنار هم قرار داده و دوباره روحتان بر آن مستولي گشته و شاهد و ناظر بر اعمال خود خواهيد بود ! اگر چنين باشد كه ديگر صد درصد ائمه و پيامبران بايد سالم باشند در اين مورد چه ميگوييد ! در ضمن اگر گوشتي هم در ظرف ايزوله اي كه هيچ حشره يا ميكروبي نداشته باشد اگر چه بعد از مدت زيادي نمي پوسد ولي آب خود را از دست داه و چروكيده و متعفن مي گردد ! پس سعي نماييد همواره خداوند متعال و قران را بر عقل خود قاضي و سنجش قرار دهيد و دست از خرافاتي كه تيشه به ريشه اين دين ناب مي زند برداريد . باشد كه خدا را در همه امورتان ناظر بدانيد.

    • بدون نام

      با سلام خدمت اقا مون امام زمان وروح پر فتوح امام شهدا و شهدای صدر اسلام امیدوارم که خود اقا به همین زودی می اید وانتقام این وهابیون رو می گیرد انشا اا..

    • هستی از شیراز

      با سلام-لطفا تا اندازه ای که راست یا دروغ چیزی ثابت نشده از گفتنش خودداری کنید-اگه راست یا دروغ این تصویر معلوم نیست چرا گذاشتینش رو سایت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج