اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۸۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مذاکره پرسپولیس با اولیویرا

تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی علی رغم اخراج از تراکتور ممکن است فصل آینده هم در لیگ ایران مربیگری کند.

مذاکره پرسپولیس با اولیویرا

روزنامه تماشا: تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی علی رغم اخراج از تراکتور ممکن است فصل آینده هم در لیگ ایران مربیگری کند. به گزارش سایت جهان ورزش، منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داده اند که مدیران این باشگاه می خواهند تونی اولیویرا را جانشین یحیی گل محمدی کنند. براساس این گزارش مذاکرات ابتدایی با تونی آغاز شده و احتمال دارد او به زودی با این باشگاه به توافق برسد.

البته مشکل اساسی پرسپولیس برای امضای قرارداد با تونی ظاهرا تسویه حساب او با تراکتورسازی است. سرمربی پرتغالی طلبی از باشگاه تراکتورسازی دارد و ظاهرا ترجیح می دهد تا گرفتن طلبش، نتیجه گیری در مذاکرات را به تعویق بیندازد.

شاید به همین دلیل هم است که پرسپولیسی ها مذاکرات را تایید نکرده اند. مدیرعامل پرسپولیس دوشنبه شب روی خط برنامه نود آمد و مجبور شد در مورد سرمربی پرسپولیس صحبت کند. طفره رفتن او برای دادن جواب مستقیم به فردوسی پور نشان می داد که ممکن است اتفاقی دیگر در حال رخ دادن باشد.

مذاکره پرسپولیس با اولیویرا

عادل فردوسی پور از مدیرعامل پرسپولیس پرسید که آیا از گل محمدی حمایت می کند؟ و اولین جواب رویانیان چندان روشن نبود. او گفت که باید جلساتی برگزار کنند و برنامه هایشان را ببیند و اصلا معلوم نیست که خودش هم در پرسپولیس باشد اما اصرار فردوسی پور سبب شد که او بگوید: «بله از گل محمدی حمایت می کنم.» رویانیان پیش از این در مصاحبه با برنامه نود گفته بود: «تا وقتی من هستم یحیی هم هست»، اما هفته قبل در مصاحبه با خبرگزاری فارس جمله اش را پس گرت و گفت که برای بامزه بودن و جذاب شدن این جمله را گفته. حالا هم به نظر نمی رسد جمله های رویانیان نشان دهنده حمایتش از گل محمدی باشد.

تونی اولیویرا که به تازگی با تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، با تصمیم مدیران این تیم تبریزی از کار برکنار شده. پرسپولیس هم با شکست مقابل سپاهان در فینال جام حذفی فصل کابوس وارش تکمیل شد.

براساس شنیده ها مخالفت تماشاگران پرسپولیس با تصمیمات یحیی گل محمدی به ویژه در ماجرای خداحافظی مهدوی کیا، ادامه کار او در این تیم را دشوار کرده است.

تونی اووکی داده؟

براساس شنیده ها مذاکرات مشاوران رویانیان با تونی مثبت هم بوده. آنها که دوشنبه شب با تونی مذاکره کردند در مورد قیمت قرارداد هم صحبت هایی داشته اند. از قرار مبلغ قرارداد تونی با تراکتورسازی حدود ۸۰۰ هزار دلار است و مذاکره کننده ها از او خواسته اند که با مبلغ پایین تری در پرسپولیس کار کند.

اینطور که شنیده می شود تونی نهایتا با مبلغ ۶۵۰ هزار دلار پرسپولیسی می شود. او به ماندن در ایران علاقه دارد و ظاهرا در این مذاکرات هم علاقه اش را نشان داده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه پشت اشتباه
      مشکل پرسپولیس مربی نیست......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج