adexo3
۵۱۰۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نکونام: ماندنم بستگی به شرایط دارد

کاپیتان تیم ملی فوتبال و هافبک میانی استقلال گفت: من برای قهرمانی در آسیا به استقلال آمده ام و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم ملی فوتبال و هافبک میانی استقلال گفت: من برای قهرمانی در آسیا به استقلال آمده ام و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

جواد نکونام پس از قهرمانی استقلال به خبرنگاران گفت: این قهرمانی را به همه هواداران استقلال تبریک می گویم. ما سال خوبی را پشت سرگذاشتیم و خوشحالم که در پایان فصل توانستیم هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد نگرانی های امیر قلعه نویی برای آینده گفت: همیشه در فوتبال ایران این مشکلات وجود دارد. متاسفانه ثبات مدیریت نداریم و با توجه به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دو مقطع تیم های ایران ضربه می خورند. من برای قهرمانی با استقلال در آسیا به این تیم آمده ام و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

جواد نکونام در مورد ماندنش در این تیم برای فصل آینده گفت: ماندم در استقلال بستگی به شرایط دارد. ما دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم که باید آنها را پشت سربگذاریم و بعد شرایط را بررسی کنیم. من با استقلال قرارداد دو ساله دارم و دوست دارم در این تیم بمانم اما باید شرایط را بررسی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج