۵۱۴۴۸
۲ نظر
۵۰۵۱
۲ نظر
۵۰۵۱
پ

پخش زنده مسابقات فرمول یک در تهران

يكشنبه ۲۲ ارديبهشت ماه، جي‌اكس براي ترويج فرهنگ مشاهده رقابت‌هاي اتومبيل‌راني جهاني با همكاري كلوپ طرفداران فرمول‌يك، براي نخستين‌بار يك مسابقه فرمول‌يك (جايزه بزرگ اسپانيا) را در پرديس سينمايي قلهك به صورت زنده اكران كرد.

برترین ها: براي اولين‌بار در كشور، جي‌اكس يك مسابقه اتومبيل‌راني فرمول‌يك را به صورت زنده در سينما اكران كرد.

يكشنبه ۲۲ ارديبهشت ماه، جي‌اكس براي ترويج فرهنگ مشاهده رقابت‌هاي اتومبيل‌راني جهاني با همكاري كلوپ طرفداران فرمول‌يك، براي نخستين‌بار يك مسابقه فرمول‌يك (جايزه بزرگ اسپانيا) را در پرديس سينمايي قلهك به صورت زنده اكران كرد.

همه چيز از زمستان سال گذشته با يك ايده ساده شروع شد؛ پخش زنده رقابت‌هاي اتومبيل‌راني فرمول‌يك به صورت زنده با گزارش فارسي در سينما! اين ايده ساده در طول ۵ ماه و در مشورت با گروهي ۴۰ نفره تبديل به يكي از هيجان‌انگيزترين برنامه‌هاي ورزشي در تاريخ كشور شد و در نهايت شركت ايتاليايي جي‌اكس تولید کننده کفش و لباس و حامی اصلی تیم فرمول‌يك ردبول ریسینگ كه در بسياري از رقابت‌هاي ورزشي ديگر هم حضوري چشمگير دارد، تصميم به اجرايي‌ نمودن اين ايده گرفت.

پخش زنده مسابقات فرمول یک در تهران

صدرا شریعتمداری مدیر بازاریابی این برند در ایران اعلام داشت که پس از برنامه های متعددی که در زمینه حمایت از تئاتر و هنر های تجسمی برداشتیم اینبار قصد آن داریم تا با حمایت این رشته جذاب ورزشی به فعالیت های اجتماعی خود در ایران رنگ و بوی ورزشی دهیم.

اين روزها علاقه‌مندان به ورزش اتومبيل‌راني به دنبال اخبار رقابت‌هاي بين‌المللي هستند و نشريات بسياري هم اخبار و نتايج اين رقابت‌ها را در قالب نوشتارهايي پوشش مي‌دهند. از همين رو، جي‌اكس با توجه به اين بستر مناسب تصميم گرفت براي اولين‌بار در تاريخ ورزش اتومبيل‌راني كشور، مسابقه فرمول‌يك جايزه بزرگ اسپانيا را با گزارش فارسي در سينما اكران كند تا رفته رفته به شمار علاقه‌مندان به اين ورزش بيافزايد.

از همان روزهاي آغازين برنامه‌ريزي براي اين برگزاري برنامه، تصور مي‌شد علاقه‌مندان بسياري در سينما حضور داشته باشند، اما سطح انتظارات بالاي طرفداران فرمول‌يك باعث شد جي‌اكس پرديس سينمايي قلهك كه تنها سينماي full HD در كشورمان است را براي برگزاري اين برنامه انتخاب كند. از سويي ديگر سورپرايزهاي بسياري در انتظار تماشاگران اين مسابقه بود. آقاي Mario Moretti Polegato موسس و مدير ارشد جي‌اكس طي ويدئويي با تماشاگران به صحبت پرداخت و پس از آن كوروش محمدخاني راننده بين‌المللي فرمول‌۲ نيز كه تنها براي حضور در اين برنامه به تهران آمده بود در جمع هواداران حاضر شد.

پخش زنده مسابقات فرمول یک در تهران

رقابت رأس ساعت ۴ آغاز شد و كوروش محمدخاني هم همراه با گزارشگران در اتاق فرمان به تحليل اين رقابت پرداخت. رقابتي كه در نهايت با قهرماني فرناندو آلونسو در زادگاه خود به پايان رسيد. در طول برنامه، تحليل و تفسير گزارشگران و البته حضور كوروش محمدخاني باعث شد تا يكي از فراموش‌نشدني‌ترين رويدادهاي ورزشي كشور رقم بخورد. رويدادي كه البته بدون حمايت شركت جي‌اكس هيچ وقت ايده آن اجرايي نمي‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا نقیب زاده

      صدرا شریعتمداری دوباره با این برنامه ثابت کرد مرد اول PR مد تهرانه :) دمش گرم
      خیلی این برنامه به ما چیز یاد داد و البته از کوروش و دو تا گزارشگر برنامه هم بایستی خیلی استفاده کنن واقعا حیفه ایران این مسابقه رو نداریم.

    • رضا از مشهد

      كاش در شهرستان ها هم برگزار بشه
      سايتي در اين زمينه ندارند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج