adexo3
۵۳۰۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاره سایپا، اولین خرید لیست دایی

میلاد غریبی با پرسپولیس قرارداد بست

میلاد غریبی ستاره ۲۱ ساله سایپا با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. او اولین بازیکنی است که با نظر دایی با سرخپوشان قرارداد می بندد. دیروز پرسپولیسی ها جلسه ۲ ساعته ای با غریبی برگزار کردند و با او به توافق رسیدند.

میلاد غریبی با پرسپولیس قرارداد بست

روزنامه تماشا: میلاد غریبی ستاره 21 ساله سایپا با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. او اولین بازیکنی است که با نظر دایی با سرخپوشان قرارداد می بندد. دیروز پرسپولیسی ها جلسه 2 ساعته ای با غریبی برگزار کردند و با او به توافق رسیدند.

غریبی بعد از پیوستن به پرسپولیس، در گفت و گو با فارس حضور دایی را بزرگترین انگیزه اش برای حضور در جمع سرخپوشان دانست: «با توجه به حضور علی دایی در پرسپولیس باور کنید به عشق او و برای پیشرفت بیشتر بدون هیچ شرطی به پرسپولیس آمدم و به یکی از اهدافم در باشگاه پرسپولیس رسیدم. این پایان کار من نیست چون می خواهم با پرسپولیس مسافر اروپا شوم و ان شاءالله با تلاش و کوشش زیاد به این هدفم می رسم.»

میلاد غریبی با پرسپولیس قرارداد بست

مهاجم سایپا به موفقیت پرسپولیس با دایی خیلی امیدوار است: «امسال به نظر من هواداران یکی از بهترین پرسپولیس های سال های اخیر را خواهند دید چون همه دست به دست هم داده اند تا به کمک خدا پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد. من دوست دارم پرسپولیس شش آتیشه باشد و قطعا با حضور دایی و بازیکنان خوبش این اتفاق می افتد. خیلی دوست داشتم که امسال به پرسپولیس بیایم که این اتفاق افتاد. سعی می کنم امسال با کمک بازیکنان بزرگ و حرفه ای، یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس باشم.»

غریبی انگیزه زیادی دارد تا در همان سال اول با پیراهن پرسپولیس قهرمان شود: «تجربه خوبی دارم و فقط با گذشت زمان در پرسپولیس جا می افتم. خدا را شکر مربی بزرگی مثل علی دایی هم بالای سرم است که به نظرم آرزوی هر فوتبالیستی است که کنار او کار کند. ما باید امسال به هر طریقی که شده سهمیه آسیا و قهرمانی را کسب کنیم تا نتایج زحمات مسئولان پرسپولیس هم به بار بنشیند. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه از این تیم قهرمانی می خواهند که این کار هدف ما را سخت و دشوار می کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج