اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۵۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

موناکو ببر مادرید را ربود

موناکو تایید کرد که با رادامل فالکائو قرارداد امضا کرده است. ال موندو دپورتیوو گزارش کرده است که ببر اتلتیکو را ترک کرده و با قراردادی چهارساله به موناکو پیوسته است.

موناکو ببر مادرید را ربود

روزنامه تماشا: موناکو تایید کرد که با رادامل فالکائو قرارداد امضا کرده است. ال موندو دپورتیوو گزارش کرده است که ببر اتلتیکو را ترک کرده و با قراردادی چهارساله به موناکو پیوسته است. به نوشته این نشریه اسپانیایی او آزمایش های پزشکی را پشت سر گذاشته و قرارداد او با موناکو بین ۴۰ تا ۴۳ میلیون دلار خواهد بود.

پیوستن او به موناکو در شرایطی است که در تمام این مدت دو باشگاه قدرتمند رئال مادرید و چلسی و همچنین منچسترسیتی علاقه خود را برای به خدمت گرفتن او نشان داده بودند. حتی بسیاری پیوستن به موناکو را پلی برای بازیکن کلمبیایی برای رفتن به رقیب همشهری اتلتیکو می دانستند. اما به نظر می رسد قرارداد او هیچ شرطی که با آن، فالکائو بتواند سال آینده موناکو را ترک کند و به یکی از دو تیم لندنی و مادریدی بپیوندد ندارد.

هر دو باشگاه در طی ۱۲ ماه گذشته به شدت پیگیر خرید او بودند. قرارداد فالکائو او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در کنار کریستیانو رونالدو و مسی تبدیل خواهد کرد. درآمد سالیانه او ۱۴ میلیون یورو خواهد بود. فالکائو بعد از موتینیو و رودریگوئز سومین خرید بزرگ موناکو است.

دو بازیکنی که با مبلغی در حدود ۷۰ میلیون یورو از پورتو به این تیم آمدند. رودریگوئز زوج فالکائو در خط حمله تیم ملی کلمبیا است و حالا با حضور این بازیکن ۲۷ ساله در موناکو در تیم باشگاهی خود هم کنار او بازی خواهد کرد. رودریگوئز در مورد پیوستن فالکائو به تیمش می گوید: «من قبلا با او بازی کرده ام و حالا یک بار دیگر قرار است در کنار هم بازی کنیم. بنابراین مطمئنم که این اتفاق خوبی خواهد بود. افتخار می کنم که با یک دوست همبازی باشم و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم کارهای بزرگ انجام دهیم.»

موناکو ببر مادرید را ربود

موناکو با کاروالیو قرارداد بست

ریکاردو کاروالیو جدیدترین بازیکنی است که تا اینجا با موناکو قرارداد امضا کرد. قرارداد او یکساله خواهد بود. مدافع ۳۵ ساله رئال مادرید روز سه شنبه قرارداد خود را با موناکو قطعی کرد. کاروالیو به سایت رسمی موناکو گفت: «خیلی خوشحالم که به موناکو آمدم و جزئی از ماجرایی جدید هستم. این چالشی جدید برای من است.»

موناکو همچنین علاقه خود را برای امضای قرارداد با هالک نشان داد. مهاجم ۲۶ ساله سن پترزبورگ نیز تمایل خود را برای رفتن به موناکو پیش از این نشان داده است. مدیر برنامه های هالک در این مورد گفته بود که این علاقه دوطرفه است و به احتمال زیاد باید هالک را هم موناکویی دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Abso47lution

      هالک تو روسیه نیست !
      تو لیگ پرتغال بازی میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج