adexo3
۵۷۰۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

داستان ملاقات نکونام با جلالی چیست؟

جواد نکونام در روزهایی که رابطه اش با مدیران و سرمربی استقلال سرد شده، به دیدار مجید جلالی رفت. سرمربی تراکتورسازی می گوید در این ملاقات حرفی از نقل و انتقالات نشده است

داستان ملاقات نکونام با جلالی چیست؟

روزنامه تماشا: جواد نکونام در روزهایی که رابطه اش با مدیران و سرمربی استقلال سرد شده، به دیدار مجید جلالی رفت. سرمربی تراکتورسازی می گوید در این ملاقات حرفی از نقل و انتقالات نشده است

هر روز که از شروع فصل نقل و انتقالات می گذرد، احتمال ماندن جواد نکونام در استقلال ضعیف تر می شود. کاپیتان تیم ملی روز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفت اما درحالی که همه منتظر بودند قراردادش را تمدید کند این اتفاق نیفتاد. او با حالتی عصبانی از باشگاه خارج شد و مصاحبه تندی کرد. مصاحبه ای که احتمال ماندنش را در استقلال کمتر از گذشته کرد.

نکونام در این گفتگو ادعا کرد که آبی ها پیشنهادی برای ماندن در استقلال نداده اند و اگر باشگاه او را نمی خواهد، بهتر است اعلام کند. این اتفاق ها درحالی افتاده که هم علی فتح الله زاده و هم امیر قلعه نویی مدیرعامل و سرمربی استقلال در ظاهر برای ماندن کاپیتان تیم ملی ابراز تمایل کرده اند.

داستان ملاقات نکونام با جلالی چیست؟

گفته می شود قرار است در این هفته نکونام و امیر قلعه نویی با هم جلسه برگزار کنند و بعد از آن تکلیف ماندن کاپیتان تیم ملی در استقلال مشخص شود اما جلسه روز گذشته نکونام و مجید جلالی، سرمربی جدید تراکتورسازی می تواند تمام این معادلات را به هم بریزد. تراکتورسازی به جواد نکونام پیشنهاد داده است و جلسه روز پنجشنبه این دو نفر می تواند به این معنی باشد که او می خواهد فصل آینده را در تبریز بازی کند.

پیش از بازی تیم ملی با کره هم نکونام با جلالی مذاکراتی داشته و حالا به نظر می رسد شکل این مذاکرات جدی تر شده است. با وجود صحبت هایی که در مورد پیوستن کاپیتان تیم ملی به تبریز شنیده می شود، مجید جلالی در گفتگو با ایسنا ادعا کرد که در جلسه با نکونام صحبتی در مورد پیوستن به تراکتورسازی نکرده است: «ما با هم جلسه ای نداشتیم. جواد همراه رودباریان، ایمان رزاقی، حمیدرضا رجبی و محمد نصرتی آمده بودند هتل تا من را ببینند. با آنها قرار قبلی هم برای دیدنشان نداشتم. آنها بچه های قدیمی پاس هستند که من از دیدنشان خیلی خوشحال شدم. با هم خاطرات گذشته را مرور کردیم و هرگز صحبتی از نقل و انتقالات مطرح نشد. جواد همیشه با من در ارتباط است و حتی وقتی در اسپانیا هم بود با من ارتباط داشت. قبلا هم گفته ام که تا وقتی حضور بازیکنان در تیم قطعی نشود اسم نمی بریم. اکنون دو جای خالی داریم که سعی می کنیم از بین گزینه هایمان بازیکنانی را جذب کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج