اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۶۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشين: مي‌خواهم از سپاهان به اروپا برسم

مهاجم جديد سپاهان با رد داشتن صفحه‌ي اجتماعي و ابراز خرسندي از حضور در سپاهان مي‌گويد مي‌خواهد به اهدافش با سپاهان برسد.

ورزش سه: مهاجم جديد سپاهان با رد داشتن صفحه‌ي اجتماعي و ابراز خرسندي از حضور در سپاهان مي‌گويد مي‌خواهد به اهدافش با سپاهان برسد.

آرش افشين درباره ي پيوستنش به سپاهان و جداييش از فولاد به خبرنگار ورزش سه گفت: به هر حال شرايطي پيش آمد که نياز به پيشرفت داشتم و با مشورت، اين تصميم را گرفتم. انصافا تصميم سختي بود و ان‌شاءالله که به نفع فوتبالم شود. از همين جا ازآقاي فرکي به خاطر زحماتي که براي من کشيد تشکر مي کنم و از او عذر خواهي مي کنم. به هر حال وضعيت به گونه اي شد که با قراردادي دو ساله به سپاهان پيوستم و اميدوارم به اهدافم در اين تيم برسم.

مهاجم هافبک جديد سپاهان در پاسخ به اين سوال که چرا در صفحه ي اجتماعيش چندي پيش با نوشتن سلام استقلال، موجي را به راه انداخته بود که عده اي تصور کردند او بطور قطع آبي پوش مي شود، بيان کرد: صاحب اين صفحه من نيستم و بطور قطع طي روزهاي آينده از کسي که آنرا اداره مي کند، شکايت خواهم کرد. من يک بازيکن حرفه اي هستم و اصلا دليلي ندارد که چنين مسئله‌اي را عنوان کنم. من براي کسي که به اسم من، آن صفحه را مي چرخاند متاسفم و شک نکنيد از او شکايت خواهم کرد.

بازيکن سال گذشته فولاد در ادامه از اهدافش در سپاهان گفت و افزود: هدفم حضوري قدرتمند در سه جام با سپاهان است. مي خواهم قهرماني در ليگ و آسيا را با اين تيم تجربه کنم و به اروپا برسم. اين مسئله دور از دسترس من نيست و در خودم اين توانايي را مي بينم. مي خواهم در افتخار قهرماني سپاهان من هم سهمي داشته باشم.

افشين در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چقدر اميدوار است، از مسافران به جام جهاني برزيل باشد، گفت: من تمام تلاشم را مي کنم که از مسافران تيم ملي به جام جهاني باشم. مي خواهم نظر کي‌روش را جلب کنم و اميدوارم بتوانم عملکرد خوبي داشته باشم تا او را تحت تاثير قرار دهم. همه دوست دارند در جام جهاني باشند و من هم مي خواهم اين تجربه ي بزرگ را داشته باشم و به همين دليل همه توانم را براي رسيدن به آن صرف خواهم کرد.

او در پايان و در پاسخ به اين سوال که چه زماني به تيم سپاهان ملحق مي شود، اظهار کرد: تيم سپاهان روز چهارشنبه از اردوي خارجيش به ايران باز مي گردد و من تا آن زمان به تمرينات اختصاصي خودم مشغول خواهم بود و تلاش مي کنم از فرم مطلوبم فاصله نگيرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج