adexo3
۵۷۶۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرن مونیخ از آدیداس عذرخواهی کرد

پس از اینکه دو تن از خریدهای جدید بایرن مونیخ در مراسم معارفه خود با لباس‌هایی با نشان نایکی حضور پیدا کردند، مسئولان باشگاه آلمانی از شرکت تولید پوشاک آدیداس عذرخواهی کردند.

خبرگزاری مهر: پس از اینکه دو تن از خریدهای جدید بایرن مونیخ در مراسم معارفه خود با لباس‌هایی با نشان نایکی حضور پیدا کردند، مسئولان باشگاه آلمانی از شرکت تولید پوشاک آدیداس عذرخواهی کردند.

"ماریو گوتزه" و "یان کرشوف" در حالی که پیراهن‌هایی با نشان‌های نایکی بر تن داشتند در مراسم معارفه شرکت کردند چرا که این دو بازیکن با این شرکت تحت قرارداد هستند اما باشگاه از این بابت از شرکت آدیداس پوزش خواسته است.

"الیور بروگن"، سخنگوی شرکت آدیداس، در گفتگو با Spox.com اظهار داشت: تصاویر مراسم معارفه واقعا ما را بهت‌زده کرد. طبق قراردادی که داریم این کار مجاز نیست زیرا این برای بایرن مونیخ که شریک تجاری آدیداس است یک رویداد رسمی محسوب می‌شود. ما قبلا در این مورد با باشگاه بایرن مونیخ صحبت کردیم.

این اظهار نظر شرکت آدیداس واکنش باشگاه بایرن مونیخ را به همراه دشاته است. بایرن از این بابت ابراز تاسف کرده و قول داده که بار دیگر چنین اتفاقی روی ندهد.

بایرن مونیخ از آدیداس عذرخواهی کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج