اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۸۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ماری و جوکوویچ در فینال ویمبلدون ۲۰۱۳

اندی ماری و نواک جوکوویچ به دیدار پایانی تنیس ویمبلدون راه یافتند.

ایسنا:

اندی ماری و نواک جوکوویچ به دیدار پایانی تنیس ویمبلدون راه یافتند.


مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون ۲۰۱۳ شب گذشته با انجام دو دیدار به پایان رسید که اندی ماری اسکاتلندی و نواک جوکوویچ صربستانی با غلبه بر حریفانشان به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

"نوله" در اولین دیدار مرحله نهایی موفق شد در دیداری سخت و نفس‌گیر که چهار ساعت ۴۳ دقیقه‌ به طول انجامید، خوان مارتین دل‌پوترو آرژانتینی را سه بر دو شکست دهد و راهی فینال شود. جوکوویچ در این دیدار ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتیجه‌ هفت بر پنج، هفت بر شش و شش بر سه به سود خود به پایان رساند. در سوی مقابل دل‌پوتروی آرژانتینی در ست‌های دوم و چهارم با نتایج شش بر چهار و هفت بر شش قهرمان سال ۲۰۱۱ این رقابت‌ها را شکست داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی اندی ماری در یک بازی پر حاشیه موفق شد در دو ساعت و ۵۲ دقیقه‌ کار یرزی یانکوویچ را یک‌سره کند و با نتیجه‌ سه بر یک تنیسور لهستانی را شکست دهد و به فینال راه یابد. در این دیدار ماری ست نخست را هفت بر شش به یانکوویچ باخت اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم موفق شد با نتایج شش بر چهار، شش بر چهار و شش بر سه یانکوویچ را شکست دهد و به مرحله فینال راه یابد. در این دیدار یانکوویچ بارها به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد و بازی را تحت تاثیر قرار داد.

در این دیدار پر حاشیه داور مسابقه در حالی که ۳۰ دقیقه‌ از بازی سپری شده بود، به دلیل کمبود نور تصمیم گرفت تا بازی را موقتا لغو کند؛ تصمیمی که با اعتراض شدید ماری روبه‌رو شد. ماری پس از بازی با انتقاد از تصمیم داور گفت: احمقانه بود. اصلا زمین مسابقه تاریک نبود. به نظرم متوقف کردن بازی در آن شرایط هیچ دلیل منطقی نداشت. نمی‌فهمم که این قوانین از کجا آمده است؟

ماری پس از بازگشت مجدد دو تنیسور به زمین مسابقه بازی را در دست گرفت و توانست نمایش نه چندان خوب خود در ست نخست را جبران کند. به این ترتیب اندی ماری و نواک جوکوویچ فردا (یکشنبه) در دیدار نهایی ویمبلدون ۲۰۱۳ برابر هم به میدان روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج