اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۱۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نکونام بازیکن آزاد شد؟

مدیرعامل استقلال ادعا می کند نکونام بازیکن استقلال است و هر تیمی او را می خواهد باید از باشگاه رضایتنامه بگیرد

نکونام بازیکن آزاد شد؟

روزنامه تماشا: مدیرعامل استقلال ادعا می کند نکونام بازیکن استقلال است و هر تیمی او را می خواهد باید از باشگاه رضایتنامه بگیرد

جواد نکونام بازیکن استقلال است؟ این سوالی است که احتمالا فقط مدیرعامل استقلال می تواند به آن پاسخ بدهد.

روز گذشته بعضی از سایت های خبری اعلام کردند که نکونام فصل گذشته با رضایت باشگاه اوساسونا به ایران آمد و استقلال متعهد شد درقبال دریافت رضایتنامه این بازیکن 700 هزار یورو به این باشگاه اسپانیایی پرداخت کند اما در حالی که یک سال از این انتقال می گذرد، باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانسته به تعهدات مالی اش پایبند باشد و به همین خاطر با پایان یافتن مهلت باشگاه اوساسونا، این بازیکن از روز شنبه بازیکن آزاد شده و می تواند بدون تعهدی که آن قرارداد دو ساله با استقلال برایش ایجاد کرده در چهار روز باقی مانده تا پایان فصل نقل و انقتالات تیم جدیدش را انتخاب کند.

این خبر درحالی منتشر شد که همه انتظار داشتند نکونام روز گذشته به اردوی آبی ها در اوکراین اضافه شود. خبر توافق استقلال با کاپیتان تیم ملی هفته گذشته روی خروجی سایت ها قرار گرفته اما به نظر می رسد او هنوز مشکلاتی دارد که حاضر نشده قراردادش را تمدید کند.

نکونام با قلعه نویی مدت هاست مشکل دارد و با وجود جلسه ای که بین این دو نفر برگزار شد، گفته می شود هنوز از هم دلخورند. با این همه علی فتح الله زاده در گفتگو با فارس مدعی شد که نکونام بازیکن استقلال است: «صراحتا اعلام می کنم کهنکونام با ما قرارداد دو ساله دارد و بازیکن استقلال محسوب می شود. قرارداد دو ساله ما با نکونام در فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده و این بازیکن درصورتی که می خواد با هر تیمی صحبت کند باید از ما رضایت بگیرد.»

او ادعا کرد که به نکونام اطلاعات غلط داده اند: «وضعیت رضایتنامه او و باشگاه اوساسونا آنگونه نیست که می گویند. ما نمی خواهیم همه چیز را باز کنیم اما فقط همین را بگویم که این بازیکن نمی تواند از استقلال جدا شود. متاسفانه عده ای به این بازیکن مشاوره و اطلاعات غلط می دهند اما ما حواسمان به همه چیز هست.»

مذاکره دوباره تراکتورسازی با کاپیتان تیم ملی

بعد از اینکه خبر بازیکن آزاد شدن جواد نکونام روی خروجی سایت ها قرار گرفت، باشگاه تراکتورسازی بار دیگر برای جذب کاپیتان تیم ملی ابراز تمایل کرد. زینی زاده در این باره به فارس گفت: «با این بازیکن مذاکراتی داشته ایم. قرار است همه چیز را بسنجد و جواب ما را بدهد. نکونام تا حدی به تراکتور نزدیک شده و امیدواریم نزدیکتر هم شود. مطمئن باشید ما بیشتر از یک میلیارد به نکونام نمی دهیم، چون سقف ما این مبلغ است و نمی توانیم بیشتر از آن هزینه کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج