اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۳۸۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام به تراکتورسازی می رود؟

استقلال از بین نکونام و تیموریان یکی را می خواهد. آندو به استقلال نزدیک شده و جدایی شماره ۶ نزدیک است

نکونام به تراکتورسازی می رود؟

روزنامه تماشا: استقلال از بین نکونام و تیموریان یکی را می خواهد. آندو به استقلال نزدیک شده و جدایی شماره 6 نزدیک است

امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده مدام از تمدید قرارداد با کاپیتان تیم ملی صحبت می کنند اما شنیده می شود آنها منتظر آندو تیموریان هستند. افراد نزدیک به باشگاه استقلال ادعا می کنند که در ورت توافق با تیموریان علاقه ای به ادامه حضور نکونام نخواهند داشت.

نکونام در این روزها به صورت اختصاصی در آکادمی تیم های ملی تمرین می کنند. با توجه به برگزاری نشست دانش افزایی مربیان و مدیران لیگ برتری در هتل المپیک، مجید جلالی روز گذشته با کاپیتان تیم ملی صحبت کرد. صحبت هایی که گفته می شود خروجی اش به عقد قرارداد کاپیتان تیم ملی با تراکتورسازی منجر می شود.

جواد نکونام و امیر قلعه نویی از اواسط فصل گذشته با هم به مشکل خوردند و اگر نکونام در استقلال بماند، این مشکلات ممکن است بیشتر به چشم بیاید. نکونام در این مدت بارها طعنه های غیرمستقیمی به قلعه نویی زده و ظاهرا سرمربی استقلال از این مسئله ناراحت است.

نکونام به تراکتورسازی می رود؟

مهمترین مشکل برای تمدید قرارداد با نکونام، پول است. هر چند فتح الله زاده مدعی است که نکونام طلبش را بخشیده اما شنیده می شود که شماره ۶ هنوز ۷۰۰ میلیون تومان طلب دارد. فتح الله زاده همچنین برای فصل جدید هم باید رقم قابل توجهی به کاپیتان تیم ملی پرداخت کند. با آمدن آندو به استقلال مشکلات مدیرعامل حل می شود چون هم یک هافبک دفاعی خوب جذب کرده اند و هم پرداخت طلب نکونام را به تعویق می اندازند.

احتمالا طلب نکونام به جمع بدهی های پیشین استقلال اضافه می شود و او هم مثل بازیکنان سابق استقلال باید چند سال دنبال گرفتن طلب خود باشد. با این شرایط در صورت امضای قرارداد با آندو به نظر می رسد که باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با کاپیتان تیم ملی نداشته باشد.

علی فتح الله زاده روز گذشته به فارس گفت که با نکونام جلسه برگزار می کند: «قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم. مطمئن هستم که در این جلسه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.»

او درحالی این صحبت ها را می کند که گفته می شود نکونام چند روزی از دسترس خارج بوده است. با اینحال مدیرعامل استقلال به اوج نیوز گفت نکونام را پیدا کرده است: «خدا را شکر جواد را پس از چند روز بی خبری پیدا کردیم. او امروز به دفتر من می آید تا صحبت های نهایی را برای تمدید قراردادش انجام بدهیم.»

احتمالا فتح الله زاده با زدن این حرف ها قصد دارد مسئولیت رفتن نکونام را از گردن خود بردارد و کاپیتان تیم ملی را روبروی هواداران قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • KAMI

      قدم نکونام روی چشمهای ما تراختوریهاست، ایشون بهترین هافبک بازی ساز ایران یا حتی آسیا هستن، امیدوارم بیاد تراختور... امسال به لطف خدا با یارگیری خوبی که کردیم می ریم برای قهرمانی... حامد لک-علی کریمی-سعید دقیقی-جواد نکونام- فرشید طالبی-میثم بائو همراه کیانی و نصرتی و اسدی و مهدی کریمیان چه تیمی میشیم امسال انشاالله

    • امیرح

      این تراکتور چی میگه واسه خودش!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج