۵۸۶۷۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نکونام: پاقدم آریان گل من به کره جنوبی بود

جواد نکونام حسابی خوشحال است. سرحال سرحال است و وقتی حرف می زند خنده از روی لب هایش نمی افتد.کاپیتان روز دوم پدر شدن را پشت سر می گذارد.

نکونام: پاقدم آریان گل من به کره جنوبی بود

روزنامه تماشا:

جواد نکونام حسابی خوشحال است. سرحال سرحال است و وقتی حرف می زند خنده از روی لب هایش نمی افتد. کاپیتان روز دوم پدر شدن را پشت سر می گذارد و در همین چند ساعت کلی تجربه جدید از پدر بودن دارد. روپایش بند نیست و سعی می کند همزمان هم پدر خوبی باشد. برای همین وقتی قرار است که پسرش را بغل کند و چند عکس بگیرد اولین جمله اش این است: «فن رو خاموش کن بچه سرما نخوره».

جواد نکونام هنوز برای بلند کردن پسرش نگران است و وقتی قرار می شود که آریان را در آغوش بگیرد، می ترسد و ترجیح می دهد که یک نفر دیگر آریان را بلند کند و روی دست های او بگذارد: «می ترسم ... هنوز بلد نیستم باید از کجا بگیرمش و قول می دهد که سریع مشکلش را حل کند: «باید برم خونه آموزش ببینم».

زمان عکس گرفتن هم مدام قربان صدقه پسرش می رود: «قربونش برم ... ببین ... ببین بچه دو روزه چطوری چشماش رو باز می کنه». کریری که بچه را در آن می گذارد زرشکی است همرنگ ماشینش: «حواست به همه چیز هست ها!» کاپیتان تیم ملی نمی خواهد و البته نمی تواند خوشحالی اش را پنهان کند: «خیلی خوشحالم، خدا را شکر که سالم است.»

نکونام حوصله حرف زدن در مورد فوتبال ندارد. این روزها همه می خواهند در مورد آینده او و استقلال بدانند اما کاپیتان تیم ملی ترجیح می دهد هیچ صحبتی نکند و با پسرش خوش باشد اما برای حرف زدن در مورد پسرش آماده آماده است. پسری که شماره تختش مثل پیراهن پدر شش شده: «من خودم کاری نکردم، خیلی اتفاقی شماره اش شش بود اما وقتی دیدم شماره اش ششه خیلی خوشحال شدم.»

نکونام: پاقدم آریان گل من به کره جنوبی بود

نکونام کوچک، آریان نکونام، زیاد پر سروصدا نیست. در مدتی هم که با نکونام هستیم آرم و بی سروصداست و خب این خیلی به چشم پدرش آمده: «بچه م خیلی آرومه باید بچه های دیگه رو می دیدید، آریان واقعا سروصداش کمتره».

خانواده نکونام برای انتخاب کردن اسم وقت زیادی داشته اند و در نهایت به این نتیجه رسیده اند که آریان را انتخاب کنند: «اسم رو مادرم و خانمم انتخاب کرده اند، آریان یک اسم اصیل ایرانی است که خودمم هم خیلی دوستش دارم.»

نکونام از زحمت های دکتر و پرسنل بیمارستان تشکر می کند: «خانم بیگدلی خیلی زحمت کشیدند. از همه پرسنل بخش وی آی پی بیمارستان هم تشکر می کنم.»

جواد نکونام حسابی از پاقدم پسرش راضی است. آریان از همان روز اولی که خبر تولدش را می دانستند برای کاپیتان تیم ملی خوش شانسی آورده: «پسرم از همون روز اول پاقدمش برای ما خوب بود، این بچه از همون روز اول خیر و برکت داشت. اولیش که همون بازی ایران و کره بود. پاقدم آریان گل من به کره جنوبی بود گلی که برای صعود تیم ملی به جام جهانی تاثیر زیادی داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      "فن را خاموش کن"!!!
      یک دفعه بگو: turn off the panke

    • بدون نام

      خدا شانس بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج