اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آندو استقلال را سر کار گذاشته؟

ظاهرا آندو قصد ندارد به استقلال جواب قطعی بدهد. آندو در این مدت بارها این تیم را به دلیل آنچه پیشنهادهای خارجی اش خوانده استقلال را پیچانده.

آندو استقلال را سر کار گذاشته؟

روزنامه تماشا: ظاهرا آندو قصد ندارد به استقلال جواب قطعی بدهد. آندو در این مدت بارها این تیم را به دلیل آنچه پیشنهادهای خارجی اش خوانده استقلال را پیچانده. در روزهایی که هنوز تکلیف ماندن نکونام مشخص نیست آبی ها قصد دارند هر طور شده هافبک دو فصل قبل خود را راضی کنند تا با تیمشان قرارداد امضا کند، با اینحال آندو هنوز جواب قطعی به استقلال نداده است.

پیش از این قرار بود او روز گذشته به استقلال جواب قطعی بدهداما این بار همه چیز را به روز سه شنبه موکول کرد. سرژیک تیموریان در این باره به فارس گفت: «به خاطر ایام ماه رمضان کار سفر ما به کشور قطر روز دوشنبه یا سه شنبه انجام خواهد شد. این موضوع را به فتح الله زاده هم گفته ایم و قرار است اول به قطر برویم و سپس با باشگاه استقلال مذاکره کنیم. به این ترتیب تکلیف آندو و استقلال روز سه شنبه مشخص خواهد شد.»

با توجه به اینکه لیگ برتر از 9 روز دیگر شروع می شود، آندو اگر سه شنبه به تمرینات استقلال اضافه شود هم به نظر نمی رسد تا شروع لیگ آماده شود. البته او در بازی با کره دستش شکست و فعلا شرایط تمرین کردن ندارد. با شرایط به وجود آمده به نظر می رسد آبی ها مجبور شوند هر طور که شده جواد نکونام را نگه دارند تا مشکلی در پست هافبک دفاعی برایشان به وجود نیاید.

البته علی امیری معاون باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شد که آندو تا امروز به باشگاه خبر می دهد: «با تیموریان چند جلسه برگزار کردیم. او گفته اگر بخواهد در ایران بازی کند فقط در استقلال به میدان می رود. منتظر هستیم تکلیف کارهای او با تیم های خارجی مشخص شود و فکر می کنم خبر این مسئله را تا امروز به ما اعلام می کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      هر روز خبر تازه ای از تعصب کیسه کشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج