۶۱۲۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طیبی: با مشورت «خداداد» تیمم را انتخاب می‌کنم

حضور ملی‌پوش فوتسال در فوتبال

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: می‌خواهم با مشورت خداداد عزیزی در یک تیم فوتبال، به میدان بروم.

ایسنا: بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: می‌خواهم با مشورت خداداد عزیزی در یک تیم فوتبال، به میدان بروم.

مصطفی طیبی منطقه خراسان، افزود: از تیم فوتسال انرژی اکراین پیشنهاد خیلی خوبی دارم که از نظر مالی هم بالاست و به اصرار یکی از دوستانم مدارکم را برای آن‌ها ارسال کردم ولی دوست ندارم به این تیم بروم و می‌خواهم از این به بعد فوتبال بازی کنم و حتی حاضرم در لیگ دسته سه فوتبال هم به میدان بروم اما دیگر فوتسال بازی نکنم و قطعا با مشورت خداداد عزیزی بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

وی تصریح کرد: از باشگاه ابومسلم خراسان هم پیشنهادی دارم و خود عباس چمنیان از طریق یکی از کمک‌هایش با من تماس گرفت و به آن‌ها گفتم که باید فعلا فکر کنم و در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم یک هفته تمرین کردم و توافقات انجام شد که متاسفانه فرهاد کاظمی در این تیم به مشکل خورد و من هم از آن‌ها جدا شدم و چند پیشنهاد دیگر از تیم‌های استقلال اهواز، آلومینیوم و مس کرمان دارم و قطعا طی ده روز آینده تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا از رشته فوتسال خداحافظی کردید، بیان کرد: زمانی در رشته فوتبال فعالیت می‌کردم که مصدوم شدم و مسیرم به سمت فوتسال تغییر کرد ولی این رشته ورزشی مثل گذشته نیست و از سال ۲۰۱۱ که حسین شمس از تیم ملی کشور کنار رفت و همچنین یک سری مشکلات در فدراسیون فوتبال به وجود آمد که دیگر اردوی تیم ملی آن ابهت قدیم را نداشت و فرهاد کاظمی به من گفت که می‌توانم در فوتبال هم موفق باشم، در نتیجه تصمیم گرفتم که پس از حضور در دو دوره جام جهانی و ۴-۵ دوره مسابقات آسیایی از این میدان خداحافظی کنم.

طیبی در مورد استقبال ضعیف مسئولان از ملی‌پوشان فوتسال کشور در بازگشت از مسابقات داخل سالن کره جنوبی هم عنوان کرد: این مسابقات که به طور داخل سالن و بین همه رشته‌ها برگزار می‌شود اصلا رسمیت آنچنانی نداشته و معمولا در این مسابقات همیشه تیم ملی امید به همراه چهار بازیکن بزرگسال شرکت می‌کرده و قهرمان می‌شدند ولی به خاطر اینکه تیم ملی کشور در مسابقات جام ملت‌های سال گذشته عنوان سوم را کسب کردند، به این نتیجه رسیدند که با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کنند و زمانی که ما بهترین عنوان‌ها را در مسابقات آسیایی جهانی کسب می‌کردیم، کسی از ما استقبال نمی‌کرد چه برسد به حالا.

وی ادامه داد: به نظرم بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران در زمان حسین شمس بوده که درخشان‌ترین نتایج را در جهان کسب کردیم و اوج این تیم از سال ۲۰۰۶ تا اوایل ۲۰۱۱ رقم خورد و از لحاظ تیمی خیلی خوب کار شده است که حتی برخی‌ها به سمت هزینه کردن در رشته فوتسال رغبت پیدا کردند.

وی اضافه کرد: عمادی سرپرست تیم ملی فوتسال کشور برای حضور در اردوی کشور روسیه تماس گرفت که به او اعلام کردم دیگر فوتسال بازی نمی‌کنم و این موضوع را به افتخاری رییس کمیته فدراسیون فوتبال هم اطلاع دهید.

طیبی در پاسخ به این سوال که حضور فوتسالی‌های کشور را در تیم‌های اروپایی چطور می‌بینید، اظهار داشت: بازیکنانی مانند وحید شمسایی و رضا حیدریان باعث افتخار ایران هستند که به عنوان لژیونر در کشورهای دیگر بازی می‌کردند و به نظرم هر یک از ملی‌پوشان که از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارند بهتر است بروند تا اینکه در ایران بازی کنند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج