اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۳۴۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آبگرفتگی معابر عمومی در شهرهای شمالی

سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای به تشریح وضعیت آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها در استانهای شمالی کشور پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای به تشریح وضعیت آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها در استانهای شمالی کشور پرداخت.

سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای به تشریح وضعیت آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها در استانهای شمالی کشور پرداخت که متن آن به‌ شرح ذیل است:

پیرو اخطاریه شماره ۴۸ چهارشنبه مورخ ۹۶/۷/۱۹، به اطلاع می‌رساند روز پنجشنبه در استانهای گیلان، مازندران و روز جمعه در استان گیلان و غرب مازندران به‌دلیل بارش باران، گاهی رعد برق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها وجود خواهد داشت.

همچنین طی امروز و فردا احتمال وقوع این شرایط در ارتفاعات استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل نیز وجود دارد؛ در دور روز آینده در سمت شمال گردنه‌های کوهستانی البرز در استان های گیلان، مازندران، اردبیل و گلستان به‌دلیل مه آلودگی انتظار کُندی عبور و مرور وجود دارد.

همچنین خلیج فارس طی روزهای پنجشنبه و جمعه مواج و ارتفاع موج بین دو تا سه متر پیش‌بینی می‌شود؛ از این رو توصیه می‌شود شناورهای سبک و تفریحی احتیاط لازم را بکار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج