۶۱۹۱۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۰۱


فال روزانه 1396/08/01

فال روزانه دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پر انرژی، جذاب، صلح طلب، خلاق و فعال هستید. از آنجایی که فردی قابل اعتماد هستید همیشه در محل کارتان مسئولیت های زیادی به شما سپرده می شوند. امسال اگر بتوانید به حس حسادت و خودمحوری و اعتماد به نفس بیش از حد خود غلبه کنید موفقیت زیادی در زمینه حرفه ای به دست خواهید آورد. تغییرات زیادی در شغل و حرفه تان ایجاد خواهند شد و فرصت های جدیدی در انتظارتان هستند که باعث می شوند شناخته شوید و پاداش های زیادی را به دست بیاورید. شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را با افراد مهمی در ارتباط خواهد گذاشت که منافع زیادی را برای شما فراهم خواهند کرد و شما را مورد لطف خود قرار خواهند داد. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی به هر دلیلی را دارید، خواه برای تفریح، خواه برای تجارت و حتی برای اقامت، امسال برنامه هایتان به خوبی پیش خواهند رفت. تا جایی که می توانید به سلامتی خود اهمیت بدهید و فعالیت هایی که می دانید به بهبود وضعیت سلامتیتان کمک خواهند کرد را در برنامه تان جای دهید. ماه های آبان، اسفند، خرداد و مرداد پر از اتفاق های مهم خواهند بود، شاید حتی عشق واقعی را تجربه کنید!

فال روزانه 1396/08/01

توانایی شما در صحبت کردن و همچنین نوشتن در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و اگر دوست دارید در هر یک از این زمینه ها فعالیت حرفه ای داشته باشید اکنون زمان خوبی برای آغاز این کار خواهد بود و شانستان برای رسیدن به موفقیت بیشتر از زمان های دیگر است. دست به کار شوید و ایده هایتان را حتی اگر شده به صورت تقریبی روی کاغذ بنویسید. تنها نکته ی منفی استرسی است که احتمال دارد به شما وارد شود. امروز بد نیست کمی به دنیای درون خود سفر کنید. این سفر درونی شاید شما را با واقعیت های عجیبی در مورد خودتان روبرو کند و حتی کمی نگران شوید، اما شناختی که نسبت به خودتان به دست می آورید به شما کمک زیادی خواهد کرد.

فال روزانه 1396/08/01

امروز موفقیت در انجام یک کار خلاقیت آمیز تحسین و تأیید اطرافیانتان را برای شما به همراه خواهد داشت. دوستان صمیمیتان و شخصی که دوست دارید به خاطر این موفقیت شما خیلی خوشحال خواهند شد و شاید حتی دور هم جمع شده و یک جشن کوتاه به مناسبت این موفقیت ترتیب دهند. تماس های تلفنی زیادی نیز برای تبریک گفتن با شما گرفته خواهند شد. شاید برای رسیدن به این هدف برای مدتی طولانی تلاش کرده باشید، پس حالا با خیال راحت از نتیجه به دست آمده لذت ببرید. کار کردن همراه با دیگران و به صورت گروهی امروز به نفع شما خواهد بود، زیرا هر کسی توانایی های خاصی را با دیگران به اشتراک گذاشته و در مجموع قدرتی فوق العاده پیدا خواهید کرد.

فال روزانه 1396/08/01

خبرهای خوبی در رابطه با موفقیت حرفه ای خودتان و یا یکی دیگر از اعضای خانواده غوغایی در خانه تان به راه خواهد انداخت. این موفقیت در حدی است که حتی مهمان های به دیدنتان خواهند آمد تا به شما تبریک بگویند. شما تصمیم دارید کارهایی روی خانه تان انجام دهید، شاید فقط قصد نظافت داشته باشید، شاید هم بخواهید تغییر دکوراسیون بدهید یا حتی تعمیراتی جزئی در خانه تان انجام دهید، اما این رفت و آمدها و شلوغی های امروز مزاحمتان خواهند شد. سعی کنید از همراهی با مهمان هایتان لذت ببرید، اگر انجام این کارهایی که قصد داشته اید واجب باشد فردا هم خواهید توانست این کارها را انجام دهید.

فال روزانه 1396/08/01

شما امروز خبرهای جالبی برای دیگران دارید که شنیدن آنها برایشان بسیار جذاب خواهند بود. موفقیت هایی در راه هستند که دارید خودتان را از حالا برای آنها آماده می کنید، به دیدن دیگران می روید، خرید می کنید و یا به مشورت با دیگران می پردازید. تغییراتی دارند در محیط اطرافتان پیش می آیند. شاید همسایه هایتان عوض شوند یا کسب و کارهای جدیدی در محل زندگیتان آغاز شوند، این تغییرات ممکن است روی زندگی شما هم تأثیر داشته باشند. خوشبختانه شما نسبت به فعالیت هایی که می کنید و نتایجی که به دست خواهید آورد نگرش بسیار مثبتی دارید، اما حتی اگر نتیجه همانی که انتظار دارید نشود هم درس های بزرگی برایتان خواهد داشت.

فال روزانه 1396/08/01

امروز شما زیر انباری از کارها و کاغذبازی های اداری مرتبط با مسائل مالی و اقتصادی غرق خواهید شد. صورت حساب هایتان باید پرداخت شوند، به چک ها و پرداختی ها رسیدگی شود و دیگر کارهایی از این قبیل. همچنین شاید مجبور باشید به یک مسئله ی حقوقی رسیدگی کنید. خوشبختانه همه ی این کارها به خوبی انجام خواهند شد و هر چقدر هم که لازم باشد برای به دست آوردن پول زحم بکشید اصلا برایتان مهم نیست و خم به ابرویتان نخواهید آورد. امروز شاید به یک مهمانی دعوت شوید که تمایل چندانی به شرکت در آن ندارید. اگر بروید دوست های جدیدی پیدا خواهید کرد، اگر نروید هم مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

فال روزانه 1396/08/01

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که تدریس و یا نویسندگی را به عنوان شغل آینده ی خود انتخاب کنید؟ اگر چنین قصدی دارید امروز روز خوبی برای شروع به این کار و یا حداقل دست به کار شدن و فراهم کردن زمینه های لازم خواهد بود. اگر فکر می کنید لازم است دوره هایی را برای کسب مهارت بیشتر در این زمینه کسب کنید حتما سعی خودتان را بکنید. امروز تماس هایی از راه دور با شما گرفته خواهند شد که حاوی اطلاعاتی هستند که می توانند زندگی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهند. شما امروز توانایی فوق العاده ای در جمع آوری اطلاعات و همچنین تشخیص اطلاعات مفید از چیزهایی که زیاد به درد نمی خورند دارید، این توانایی خود را به کار بگیرید.

فال روزانه 1396/08/01

امروز وقت گذراندن با دیگران برای شما بسیار رضایت بخش خواهد بود. دیگران رفتاری دوستانه و صمیمانه با شما دارند و از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد. با این حال ممکن است از آنجایی که دقتتان نسبت به دیگران و احساساتشان خیلی زیاد است با دیدن برخی احساسات و انرژی های منفی کمی ناراحت و دلخور شوید. شاید به این موضوع پی ببرید که پشت بعضی از این خنده های ظاهری دریایی طوفانی نهفته است. این که بتوانید در عین داشتن یک رابطه ی عاطفی موفق استقلال و فردیت خودتان را نیز حفظ کنید برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خوشبختانه اکنون فرصت مناسبی برای تعیین حد و حدودی سالم در رابطه تان در اختیار دارید.

فال روزانه 1396/08/01

یکی از گروه هایی که در آن فعال هستید به خاطر کارهای موفقیت آمیزی که انجام داده است مورد تشویق و تحسین قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد شما خودتان در رأس این فعالیت های موفقیت آمیز بوده اید. شاید هم یکی از دوستانتان موفقیتی به دست آورده که شما الهام بخش آن بوده اید. در هر صورت دیدن این موفقیت ها حتی اگر برای خودتان منافعی به همراه نداشته باشد هم باعث خوشحالی و احساس رضایت شما خواهد شد. اهداف بلند مدتتان نیز به طور ناگهانی دارند سر و سامان پیدا می کنند و زحماتی که چندین ماه کشیده اید بالاخره به همین زودی ها به نتیجه خواهند رسید. خلاصه این که امروز پر از موفقیت و خبرهای خوشایند خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/01

شرایط فعلی نشان دهنده ی موفقیت برای شما خواهد بود. شاید این موفقیت به روابط عاطفیتان مربوط شود و یا شاید هم با پروژه ها و کارهایی که برای مدتی طولانی با آنها درگیر بوده اید مرتبط باشد. در هر صورت این موفقیت درست به موقع و همان زمانی که وجودتان سرشار از شور و هیجان است به سراغتان خواهد آمد. خوشبختانه در شرایط فعلی شما قادر خواهید بود بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید. شما دارید یک سال دیگر از عمرتان را به پایان می رسانید و چیز زیادی تا تولدتان باقی نمانده است، سعی کنید در این یکی دو ماه باقی مانده برنامه های که برای این سال از زندگی خود داشته اید را به سرانجام برسانید.

فال روزانه 1396/08/01

شما در حال حاضر از این که به عنوان بخشی از یک گروه فعالیت کنید خیلی هم خوشحال و راضی خوهید بود، زیرا خیلی خوب می دانید که وقتی یک عده توانایی های مختلف خود را به میدان آورده و با هم به اشتراک می گذارند تا به یک مقصد واحد برسند، تا چه حد می توانند موفق باشد. شما از این که مجبور باشید ب خاطر دیگران معطل شوید اصلا خوشتان نمی آید، اما این را خیلی خوب می دانید که در شرایط فعلی حتی اگر کمی معطل شوید هم در نهایت سرعت پیشرفتتان به عنوان بخشی از این گروه خیلی بیشتر از این خواهد بود که خودتان به تنهایی پیش بروید. امروز شما با عملکرد خوبی که از خودتان نشان می دهید تحسین و تأیید همه را به دست خواهید آورد.

فال روزانه 1396/08/01

یک نامه و یا تماس تلفنی که در رابطه با تغییرات مثبت احتمالی در وضعیت اقتصادی شماست ذهنتان را به خود مشغول کرده است و فکرتان درگیر فرصت های احتمالی است که ممکن است در آینده برایتان پیش بیایند. شاید نگران این باشید که چطور می توانید بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید، اما با این عملگرایی که در شما وجود دارد بهترین استفاده را به طور موثر از این موقعیت خواهید برد. کمی فکر کنید و به قدرت تصمیم گیری خود اعتماد داشته باشید. درست است که به دست آوردن تأیید دیگران لذت بخش است، اما بی شک مسئولیت های زیادی را برایتان به دنبال خواهد داشت، اگر حوصله آن را ندارید خودتان را از مرکز توجه دور کنید.

فال روزانه 1396/08/01

امروز شاید فرصت دنبال کردن یکی از علائق جدید خود را به دست بیاورید، شاید هم به طور ناگهانی به کاری علاقمند شوید که خیلی زود به یکی از سرگرمی های محبوب شما تبدیل خواهد شد. در هر صورت تجربه های تازه ای در انتظارتان هستند که افق های جدیدی را به رویتان باز خواهند کرد. امروز قدرت شما در قانع کردن دیگران بسیار زیاد است و می توانید خیلی راحت تر از همیشه حرف خودتان را به کرسی بنشانید. اگر انجام پروژه ای رادر نظر دارید که باید یک نفر را برای آن با خودتان همراه کنید امروز می تواند بهترین فرصت برای انجام این کار باشد. هر پروژه و کاری که امروز آغاز کنید به احتمال قریب به یقین با موفقیت همراه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج