اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۸۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دیدار تیم ملی فوتبال با یک تیم ملی اروپایی

دبیر کل فدراسیون فوتبال از دیدار تدارکاتی تیم ملی با یک تیم ملی اروپایی و یک تیم باشگاهی از پرتغال خبر داد.

ایسنا: دبیر کل فدراسیون فوتبال از دیدار تدارکاتی تیم ملی با یک تیم ملی اروپایی و یک تیم باشگاهی از پرتغال خبر داد.

مهدی محمد نبی که روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه‌ای را با کارلوس کی‌روش و سایر مربیان تیم ملی داشت، در اظهار کرد: تیم ملی از یازدهم شهریور ماه به اردوی پرتغال می‌رود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته قرار است تیم ملی ایران در پرتغال با یک تیم باشگاهی خوب از این کشور (اسپورتینگ لیسبون) و با یک تیم ملی از قاره اروپا دیدارهای تدارکاتی داشته باشد که البته این موضوع تا پنجشنبه (فردا) نهایی می‌شود.

وی افزود: همچنین کی‌روش امروز نیز جلسه‌ای را با کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال خواهد داشت و در ادامه برای هماهنگی برنامه‌های تیم ملی با مسابقات لیگ برتر جلسه‌ای هم شنبه در فدراسیون با حضور مسئولان مختلف در فدراسیون برگزار می‌شود.

نبی با بیان این که تمام تمرکز و فشار برنامه‌های فدراسیون برای تیم ملی مختص به تیم‌های بزرگسالان، نوجوانان، جوانان، فوتبال ساحلی و تیم زیر ۲۲ سال است به ایسنا، گفت: تیم ملی بزرگسالان در راه آماده سازی جام جهانی امسال برنامه‌های فشرده و سنگینی را خواهد داشت . همه تلاش ما این است که آنها را اجرا کنیم تا با قدرت در جام جهانی حاضر شویم. همچنین با توجه به بضاعت فدراسیون تیم ملی فوتبال ساحلی را هم برای حضور خوب در جام جهانی تائیتی آماده‌ ‌کرده‌ایم. برنامه‌های تیم نوجوانان که باید در جام جهانی امارات حاضر شود هم در حد امکاناتی که فدراسیون دارد اجرا شده و آنها را برای آماده سازی هر چه بیشتر به مسابقات تدارکات خارجی فرستاده‌ایم. تیم جوانان هم برای حضور در بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران در شهر کرمان زیر نظر رحیم میراخوری و علی دوستی که هدایت نوجوانان را هم بر عهده دارد، آماده می‌شود. همین طور تیم زیر ۱۶ سال با سرمربیگری مصطفی قنبرپور که اکنون در بازی‌های چین به سر می‌برد مراحل آماده سازی‌اش را برای حضور در بازی‌های کراچی سپری می‌کند. در تیم زیر ۲۲ سال هم علیرضا منصوریان برنامه‌های این تیم را پیش می‌برد تا آنها نیز در دور نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند. فدراسیون از جانب آماده سازی همه این تیم‌های ملی که در سال حساس و سخت پیش‌رو باید رقابت‌های سنگینی را در رویدادهای بین‌المللی داشته باشند، فشار زیادی را تحمل می‌کند و نیاز به منابع مالی بیشتری دارد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا دولت جدید برای حمایت مالی از برنامه‌های این تیم ملی چراغ سبزی نشان داده است، نیز به ایسنا ، گفت: این موضوع به جلسه کفاشیان با سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان بر می‌گردد و قطعا در آن جلسه مطرح خواهد شد. قطعا سرپرست جدید هم در حل و فصل موارد و برنامه‌های ما کمک می‌کنند. اگر چه بنده خلاصه‌ای از موارد را به اطلاع حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان رسانده‌ام. حتی تامین منابع مالی برای اردوهای اولیه تیم ملی بزرگسالان که در ابتدا اردوی پرتغال خواهد بود هم جزو موارد فوق است و فدراسیون نیاز به کمک دارد.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا در جذب اسپانسر توفیقی داشته‌اید و مذاکره با اسپانسرهایی که عباس ترابیان، دبیر کمیته‌ اقتصادی فدراسیون از آنها یاد کرده بود، نتیجه‌ای در بر داشت؟ اظهار کرد: تاکنون که نتوانسته‌ایم اسپانسری در حد و اندازه‌های حمایت از تیم ملی ایران پیدا کنیم. هنوز پیشنهادات قابل توجهی به ما داده نشده است. البته شاید این پیشنهادات برای طرف‌ مقابل قابل توجه بوده، اما برای فدراسیون و تیم ملی ایران به هیچ وجه کافی و قابل قبول نبوده است. ما در تلاش هستیم تا شرایطی به وجود آید که پیشنهادات جدی‌تر و بزرگتری برای حمایت از تیم ملی دریافت کنیم که البته موضوع حمایت مالی از تیم ملی با بحث اسپانسرینگ لباس متفاوت بوده و دو موضوع جدا از هم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج