اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۳۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عینک گوگل برای طراحش دردسرساز شد

این روزها سرگی برین یکی از بنیانگذاران گوگل جدا از همسرش زندگی می‌کند و امید کمی وجود دارد که این زوج زندگی مشترکشان را ادامه دهند.

خبرگزاری فارس: این روزها سرگی برین یکی از بنیانگذاران گوگل جدا از همسرش زندگی می‌کند و امید کمی وجود دارد که این زوج زندگی مشترکشان را ادامه دهند.

آن ووجسیکی همسر سرگی برین بنیانگذار شرکت نوپایی به نام ۲۳andMe است که در زمینه فروش کیت‌های تست دی ان ای فعالیت می‌کند. منابع خبری می‌گویند این دو نفر مدتی است که جدا از هم زندگی می کنند. سرگی برین مغز متفکر طراحی عینک دیجیتال گوگل است و نقش مهمی در طراحی گوشی همراه جدید این شرکت و همین طور برخی محصولات شبکه‌ای گوگل داشته است. سرمایه شخصی برین ۲۳ میلیارد دلار برآورد شده است.

این دو نفر در سال ۲۰۰۷ ازدواج کرده‌اند و ثمره این ازدواج دو فرزند است. ظاهرا علت این جدایی علاقمندی برین ۴۰ ساله به ازدواج و همراهی با مدیر بازاریابی عینک دیجیتال گوگل است که اماندا روزنبرگ نام دارد و بیست و چندساله است. وی به شایعاتی که در این زمینه وجود دارد پاسخ نداده است.

همسر فعلی سرگی برین خواهر یکی از اولین کارکنان این شرکت به نام Susan Wojcicki است که هم اکنون در حوزه تبلیغات گوگل یکی از معاونت های کلیدی را بر عهده دارد. سرگی برین اولین بار زمانی Anne Wojcicki همسر فعلیش را ملاقات کرد که گاراژ خواهر وی را به عنوان اولین مرکز گوگل اجاره کرد.

هم گوگل و هم شخصی سرگی برین در شرکت نوپای ۲۳andMe سرمایه گذاری کرده اند و رقم کل سرمایه این شرکت هم اکنون ۱۶۱ میلیون دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج