۶۵۶۳۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

افشین: به سرنوشت جباری مبتلا نمی شوم

افشین همان زمان که طلایی پوش شد، مدعی شد در این تیم راحت تر می تواند پیشرفت کند اما حالا به یک مهره نیمکت نشین تبدیل شده است و حتی عده ای می گویند که سرنوشت مجتبی جباری در انتظار اوست، مساله ای که خودش آن را تکذیب می کند.

افشین: به سرنوشت جباری مبتلا نمی شوم

روزنامه گل: در حالی که اهالی فوتبال آرش افشین را برای مسابقات فصل جاری آبی پوش می دانستند، این مهاجم در دقیقه 90 از پیوستن به استقلال صرفنظر کرد و تصمیم 20 سپاهانی شدن گرفت. افشین همان زمان که طلایی پوش شد، مدعی شد در این تیم راحت تر می تواند پیشرفت کند اما حالا به یک مهره نیمکت نشین تبدیل شده است و حتی عده ای می گویند که سرنوشت مجتبی جباری در انتظار اوست، مساله ای که خودش آن را تکذیب می کند.

هر هفته دقایق حضورت در میدان کمتر می شود. در یکی دو هفته اول فیکس بودی و حالا تنها برای چند دقیقه به میدان می روی، چرا؟

- من یک بازیکن هستم ودلیل اینکه چرا نیمکت نشینم را نمی دانم. بهتر است این سوال را از کادر فنی تیم بپرسید.

به نظر خودت به لحاظ فنی دچار افت شده ای که کرانچار دیگر اعتقادی به تو ندارد.

- باور کنید مثل گذشته تمرین می کنم و انگیزه ام هم درست مثل روزهای ابتدایی لیگ بالاست. به هر حال آقای کرانچار سرمربی تیم هستند، بهتر از هر کسی می دانند که تیمشان را با چه ارنجی به میدان بفرستند.

اما تو برای نیمکت نشینی به سپاهان نیامدی. آمدی تا از این تیم دوباره به تیم ملی برسی.

- دقیقا همینطور است. به سپاهان آمدم تا این بار با پیراهن این تیم ملی پوش شوم. با تصور اینکه به یکی از مهره های فیکس سپاهان تبدیل می شوم به این تیم آمدم. حالا با شرایط پیش آمده، قطعا فاصله ام از تیم ملی بیشتر هم خواهد شد.

از طرفی با ادامه این شرایط، پیشنهادات خارجی ات را هم از دست می دهی و این در حالی است که گفته بودی به دنبال این هستی تا در نیم فصل دوم لژیونر شوی.

- فعلا ترجیح می دهم اتفاقت بد و تلخ را از ذهنم دور کنم و به این فکر باشم تا تلاشم را بیشتر و بتوانم خودم را به کادر فنی تیم ثابت کنم. آقای کرانچار به من اعتقاد دارد وگرنهب رای این فصل درخواست جذبم را نمی دادند. حالا شاید تلاشم نسبت به ابتدای فصل کمتر شده است که تصمیم به نیمکت نشینی ام گرفته اند. خودم را ثابت می کنم و دوباره فیکس می شوم.

آیا خودش دلیل نیمکت نشینی ات را با تو مطرح نکرده است؟

- نه، سرمربی تیم است و دلیلی نداردکه به من جواب پس بدهد. من فقط باید تلاش خودم را بکنم تا دوباره به ترکیب اصلی بازگردم.

نمی ترسی که رفته رفته به یک ذخیره همیشگی تبدیل شوی؟

- نه، چون این توانایی را در خودم می بینم که بتوانم به روزهای خوبم بازگردم. به سپاهان آمدم که به تیم ملی برسم و لژیونر شوم و بالاخره به تمامی اهدافم هم دست پیدا می کنم.

حالا که یک چنین شرایطی برایت پیش آمده، از بابت اینکه پیشنهاد تیمی مثل استقلال را رد کردی، پشیمان نیستی؟

- نه، استقلال هم مهاجم زیاد دارد. با ترافیکی که در خط حمله این تیم وجود دارد، قطعا نمی توانستم همیشه فیکس باشم. از اینکه سپاهان را انتخاب کردم پشیمان نیستم و نخواهم شد. بالاخره به ترکیب اصلی بازمی گردم و باید به آینده خوش بین باشم.

این صحت دارد که زلاتکو کرانچار به تو هشدار داده و تهدیدت کرده که سرنوشت مجتبی جباری در انتظار تو است؟

- کاری نکردم که به من اولتیماتوم داده باشند. این قضیه صحت ندارد. مساله جباری هم به باشگاه و کادر فنی مربوط می شود اما من کاری نکرده ام که بخواهم اخراج شوم. اولتیماتومی در کار نیست و سخت تلاش می کنم تا به اهدافی که دنبالشان هستم، دست پیدا کنم.

استقلال و فولاد این هفته نتیجه را به حریفانشان واگذار کردند تا اختلافتان با صدر جدول به حداقل برسد. می توان گفت که این هفته شانس با تیمتان یار بود.

- خیلی هم خوش شانس نبودیم چون مساوی کردیم. اگر پیروز میدان می شدیم شرایط خیلی به نفع مان می شد. در هر صورت شکست این دو تیم به نفع مان شد و حالا با کم شدن اختلافمان امیدواریم کحه در آینده ای نزدیک به صدر برسیم.

سپاهان تا به این هفته در حد و اندازه نام خودش ظاهر نشده است. دلیلش چیست؟

- ترکیب سپاهان نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده و اکثر نفراتش تازه وارد هستند. چنین تیمی زمان می برد تا هماهنگ شود و از بابت پرنوسان ظاهر شدن سپاهان نباید به بازیکنانو کادر فنی این تیم خرده گرفت.

این هفته به مصاف راه آهن خواهید رفت. این بازی را چطور پیش بینی می کنی؟

- راه آهن لیگ را خوب شروع نکرده و در حال حاضر انتقادات زیادی به آن وارد است. بدون شک این تیم برای کسب پیروزی و رهایی از این فشارها به مصاف ما خواهد آمد. برابر این تیم بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت اماب رای نزدیک شدن به صدر بایدراه آهن را شکست بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج