جاباما
۶۵۶۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۱۰/۱۴


فال روزانه 1396/10/14

فال روزانه پنج شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی سخت کوش هستید و از مطالعه و کسب دانش لذت می برید. جاه طلبی شما در کنار اعتماد به نفس بسیاری که دارید به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه ی حرفه ای پیشرفت های قابل توجهی داشته باشید. شما برای کمک کردن به دیگران و به ویژه عزیزانتان حاضر خواهید شد از برخی اهداف خود بگذرید و از هیچ تلاشی برای کمک به آنها فروگذار نخواهید کرد. این کمک ها و حمایت های شما نادیده باقی نخواهند ماند و در مقابل کمک های بزرگ تری از جانب آنها دریافت خواهید کرد. جذابیت شما امسال هم در سطح بسیار بالایی قرار خواهد داشت و مهارت هایتان در برقراری روابط اجتماعی بیشتر از هر زمان دیگری هستند. همین باعث محبوبیت بیشتر شما در نزد همکاران و مقامات مافوقتان خواهد شد. به واسطه ی این محبوبیت امکان دریافت ترفیع و یا افزایش حقوقتان نیز برای شما فراهم خواهد شد. در مسائل عاطفی و روابط عاشقانه برای برداشتن اولین قدم مردد خواهید بود و تا زمانی که از واکنش طرف مقابلتان مطمئن نباشید دل را به دریا نخواهید زد. تیر، شهریور، مهر و آبان مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه 1396/10/14

امروز ذهنتان به شدت درگیر مشکلات و مسائل مربوط به خانواده تان شده است و دلتان می خواهد یک طوری به مبارزه با این وضعیت بپردازید. سعی کنید کمی بیشتر از همیشه با خانواده تان وقت بگذرانید و از تعطیلات آخر هفته استفاده کنید و دور هم جمع شوید. روی خوبی های عزیزانتان تمرکز کنید و از بدی هایشان برای خود کوه نسازید. اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید؛ شما به هیچ عنوان علاقه ای به گرفتن نمره های پایین ندارید و این موضوع شما را به شدت عذاب می دهد، پس تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید.

فال روزانه 1396/10/14

گاهی هیچ چیز لذت بخش تر از تلاش کردن و دیدن ثمره زحماتتان نمی تواند باشد. همه نمی توانند لذتی که در پرداختن به تک تک جزئیات کارها و اطمینان حاصل کردن از روبراه بودن اوضاع نهفته است را درک کنند، اما شما استعدادی فوق العاده در رسیدگی به کارهای روزمره به بهترین و لذت بخش ترین شکل ممکن دارید و این در بسیاری موارد می تواند کلید موفقیت شما باشد. امروز دلتان می خواهد سوار ماشینتان شده و با حداکثر سرعت از مشکلات و بار مسئولیت هایی که دارند روی دوشتان سنگینی می کنند فرار کنید. اما این را خوب می دانید که این روش کمکی به شما نخواهد کرد. اولویت هایتان را تعیین کرده و با آرامش و به ترتیب کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه 1396/10/14

بالاخره تلاش ها و زحماتتان دارند دیده می شوند، اما این بدان معنا نخواهد بود که می توانید بنشینید و باخیال راحت از دیدن ثمره ی زحمات خود لذت ببرید. حالا علاوه بر اطرافیان، انتظار خودتان هم از شما بیشتر شده است و مجبور خواهید بود حتی بیشتر از قبل تلاش کنید، اما همین که می بینید زحماتتان بی نتیجه نمانده اند برایتان به اندازه ی کافی لذت بخش هست. شاید احساس کنید در جایی که ایستاده اید آنقدر ریشه دوانده اید که حرکت کردن برایتان غیر ممکن است، اما در واقع مشکل اصلی این است که از به خطر انداختن ثبات فعلیتان می ترسید. از هیچ چیزی نترسید و از پتانسیل هایتان حداکثر استفاده را ببرید و نگذارید ترس های بی اساس از ادامه راه دلسردتان کنند.

فال روزانه 1396/10/14

اطرافیان شما از توجهی که نسبت به آنها دارید و مراقبتی که از آنها می کنید منافع بسیاری می برند، اما شما باید این را در نظر داشته باشید که همان طور که نسبت به نیازهای دیگران دقت و توجه دارید به نیازهای شخصی خودتان نیز رسیدگی کنید و به خودتان هم اهمیت بدهید. شما نگرانی هایی در مورد روابط اجتماعی خود دارید که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. بر خلاف تصور شما سانسور کردن خودتان و افکارتان بهترین گزینه ممکن نیست، مهمتر این است که چگونه خودتان و افکارتان را بیان کنید. این موضوع نه تنها روی وضعیت کاری و حرفه ای تأثیر می گذارد، بلکه روابط شخصی و عاطفیتان نیز به آن وابسته هستند.

فال روزانه 1396/10/14

امروز شما در انجام کارهای هنری مهارت فوق العاده ای را به از خود نمایش می گذارید. اشتباه نکنید، الهه ی هنر به کمک شما نیامده است و این استعدادهای خود شما هستند که بالاخره راهی برای بروز پیدا کرده اند. وضعیت مادی شما باعث نگرانیتان شده است و از این می ترسید که مبادا منابع مالی محدودتان شما را در مضیقه بگذارند و روزهای سختی را پیش رو داشته باشید. صرفه جویی کردن و بودجه بندی دارایی هایتان همیشه کاری عاقلانه به نظر می رسد، اما لزومی هم ندارد که خودتان را بیش از حد تحت فشار بگذارید. اول این که وضعتان به آن بدی هم که خودتان فکر می کنید نیست، دوم این که پول خوشبختی نمی آورد، به دارایی های دیگرتان هم فکر کنید.

فال روزانه 1396/10/14

شما برای مدتی نسبتا طولانی در دنیای خودتان غرق شده و از دیگران فاصله گرفته بودید. حالا دیگر زمان آن رسیده است که از این جو خارج شده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. این کار علاوه بر اینکه برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، امکان به دست آوردن فرصت های جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد که در دراز مدت منافع زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. امروز چرخه جدیدی در زندگی شما شروع می شود و حس می کنید که دوره مهمی از زندگیتان فرا رسیده و هدفمندی و جهت تازه ای در کارهایتان احساس می کنید. یادتان باشد که انکار کردن خودتان و توانایی هایتان با تواضع کاملا فرق دارد و تحت هیچ شرایطی نباید خودتان را دست کم بگیرید.

فال روزانه 1396/10/14

تلاش ها و زحماتی که شما در جهت پیشرفت زندگی خود داشته اید دارند بالاخره نتایج خود را نشان می دهند و این اتفاق از آن جهت که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز داشته اید. به هیچ کس اجازه ندهید این احساس رضایت و خوشحالی را از شما بگیرد. این تصور که برای آنکه انسانی پرهیزگار و پاک باشید باید در تنهایی خودتان فرو بروید و از دیگران فاصله بگیرید کاملا اشتباه است و معنویت هیچ گاه به معنای تارک دنیا شدن نبوده و نیست. اگر مسائل معنوی برایتان اهمیت پیدا کرده اند هیچ اشکالی ندارد و تا حدودی هم خوب است، اما این بدان معنا نیست که باید نیازهای مادی و فیزیکی خود را نادیده بگیرید.

فال روزانه 1396/10/14

افراد جدیدی که امروز با آنها آشنا می شوید در آینده منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت، پس تمام سعی خود را به کار بگیرید که بهترین چهره ی خود را به نمایش بگذارید. شاید با خودتان فکر کنید که نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کنید تعهداتی دارید که باید به آنها عمل کنید و با خودتان تصمیم بگیرید که در فعالیت های خیریه و امثال آن شرکت کنید، اما از طرفی هم مطمئن نیستید این احساس تا چه مدت در وجودتان باقی خواهد ماند. سعی کنید مسئولیتی که الان قبول می کنید به گونه ای نباشد که مجبور باشید خودتان و اولویت هایتان را به خاطر آن قربانی کنید و دستتان در انجام آن باز باشد.

فال روزانه 1396/10/14

امروز صبح انگار یک چیزی عوض شده است و به طور غیر منتظره ای انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید. امروز روز شروع های تازه است و چه حواستان باشد و چه نباشد، آمادگی فوق العاده ای برای پذیرش چالش های تازه دارید. حالا که توانایی و امکانات لازم برای برداشتن یک قدم بزرگ در مسیر حرفه ای خود را دارید چرا از فرصتتان استفاده نمی کنید؟ البته این نکته را در نظر داشته باشید که تحت فشار قرار دادن خودتان و قربانی کردن آسایش و راحتیتان اصلا گزینه خوبی نیست. امروز شاید مجبور شوید بیش از آنچه دوست دارید در خدمت دیگران باشید، حواستان باشد برای قهرمان بازی کارهای خودتان را پشت گوش نیندازید.

فال روزانه 1396/10/14

شما به خوبی می دانید وقت آن رسیده که روی چیزهای بسیار زیادی که قصد به دست آوردنشان را دارید تمرکز کنید و دست از اتلاف وقت بردارید. اولین قدمی که در این راه باید بردارید این است که مسیرتان را مشخص کنید تا ببینید چگونه می توان در امنیت کامل به سریعترین شکل ممکن به این مقاصد دور دست رسید. سعی کنید در این راه طولانی قربانی منفی بافی های خودتان نشوید. امروز حس و حال عاشقی اطرافتان را در بر گرفته است و این یکی از بهترین فرصت های ممکن برای دعوت کردن عشقتان به یک شام دو نفره در یک رستوران شیک می تواند باشد. حتی اگر ازدواج کرده باشید هم نباید چنین فرصتی را به سادگی از دست بدهید.

فال روزانه 1396/10/14

امروز این طور به نظر می رسد که باید فصل جدیدی از کتاب زندگیتان را آغاز کنید که باید جدیت بیشتری در آن به خرج دهید. در واقع یک دوره مهم رشد و پیشرفت در زندگی شما شروع شده که موفقیت در آن و رسیدن به نتایجی که می خواهید تنها به میزان تلاش و جدیت خودتان بستگی دارد. داشتن امید به آینده خیلی خوب و ارزشمند است، اما کافی نیست؛ برای رسیدن به خواسته هایتان باید زحمت بکشید. امروز دلتان می خواهد لباس هایتان شیک و مد روز باشند. لزومی ندارد که این لباس ها گران قیمت باشند و با داشتن کمی سلیقه می توانید در هر جمعی که حاضر می شوید همه ی چشم ها را به سوی خودتان خیره کنید.

فال روزانه 1396/10/14

امروز وزن سنگین مسئولیت هایتان ذهن شما را به خود مشغول کرده و نگران راهی هستید که پیش رو دارید. شما آدمی نیستید که کارهایتان را سرسری بگیرید و از کنار آنها بی تفاوت رد شوید، اما لزومی هم ندارد که در مورد هر چیزی در انتظار بدترین چیزها باشید و دائم خودتان را نگران و ناراحت کنید. اگر کسی اشتباهاتتان را به شما گوشزد کرد به جای این که با او تند برخورد کنید به انتقادات سازنده اش گوش کنید و اگر می بینید حق با اوست به نصیحت هایش عمل کنید. الان شرایط به گونه ای است که می توانید شخصی را که دوست دارید به راحتی و تنها با تکیه به ویژگی های مثبتی که دارید به سوی خودتان جذب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید رضا هاشمی

      خدایی مردم را سرکار گذاشتین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج