adexo3
۶۵۹۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مشکل مالی فدراسیون فوتبال حل شد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان که صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرده بود مشکل مالی فدراسیون فوتبال بزودی حل خواهد شد از پایان این مشکل خبر داد و تاکید کرد که کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و مسئولان فدراسیون فوتبال هم می‌توانند برنامه‌هایشان را بدون دغدغه پیگیری کنند.

خبرگزاری مهر: سرپرست وزارت ورزش و جوانان که صبح چهارشنبه تاکید کرده بود مشکل مالی فدراسیون فوتبال بزودی حل خواهد شد از پایان این مشکل خبر داد و تاکید کرد که کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و مسئولان فدراسیون فوتبال هم می‌توانند برنامه‌هایشان را بدون دغدغه پیگیری کنند.

سیدرضا صالحی امیری چهارشنبه شب و در نشست هم اندیشی که با مدیران و سردبیران ورزشی داشت ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: برای اینکه مشکلات فدراسیون فوتبال حل شود ما در کارگروهی این موضوع را بررسی کردیم و سه جلسه با حضور آقای کفاشیان با مسئولان مرتبط برگزار شد و در نهایت بر سر حل مشکلات مالی فدراسیون به تفاهم رسیدند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: روز پنجشنبه در نشستی با علی کفاشیان و کارلوس کی روش این موضوع را اعلام خواهم کرد که مشکلات مالی فدراسیون را حل کرده ایم و آنها برنامه هایشان برای حضور تیم ملی در جام جهانی را پیگیری کنند. کارلوس کی روش هم با قدرت سرمربی تیم ملی ایران می ماند و به کارش ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • HRA

      وام خود اشتغالی گرفتن؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج