اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۸۲۸
۱ نظر
۵۲۲۱
۱ نظر
۵۲۲۱
پ

آشتی برادران بیانی پس از ۲۰ سال

شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال و برادر بزرگتر شاهرخ دوشنبه به تمرین این تیم رفت اما خبر رسید که دو برادر همدیگر را تحویل نگرفتند و برخورد سردی با یکدیگر داشتند.

آشتی برادران بیانی پس از 20 سال

روزنامه گل: شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال و برادر بزرگتر شاهرخ دوشنبه به تمرین این تیم رفت اما خبر رسید که دو برادر همدیگر را تحویل نگرفتند و برخورد سردی با یکدیگر داشتند اما شاهین در مصاحبه ای این موضوع را رد کرد و حالا هم شاهرخ این موضوع را شیطنت برخی حاشیه سازان عنوان می کند. شاهرخ تاکید می کند آن روز با برادرش بود و هیچ اختلاف و مشکلی هم با یکدیگر ندارند.

وضعیت این روزهای استقلال چطور است؟

- شرایط بد نیست ولی فدراسیون فوتبال دارد بی معرفتی می کند. ما خواهش کردیم به خاطر بازی با بوریرام بازی ما را عقب بیندازند که گویا با آن مختلف شده است. دلیل این رفتار را متوجه نمی شوم! پنجشنبه در اصفهان بازی داریم و جمعه هم باید به سمت تایلند پرواز کنیم. از بانکوک تا محل بازی هم حدود 400 کیلومتر است و باید این مسیر 6 ساعته را با اتوبوس برویم. هوای شرجی آنها هم که خودش مشکل دیگری است.

با این همه مشکلات ریز و درشت هنوز هم به قهرمانی در آسیا امیدوارید؟

- همه چیز دست خودمان است. اگر آسیب دیده ها برسند و آماده شوند تیم خوبی داریم . لاوره هم به تمرینات برگشته و اگر لاوره، حیدری، جمشیدیان و بیک زاده تا روز بازی به شرایط آرمانی برسند به لحاظ فنی و نفری مشکلی نخواهیم داشت.

شما که خودتان هافبک بودید کیفیت فنی لاوره را چطور ارزیابی می کنید؟

- هنوز بازی خاصی از او ندیدیم تا در مورد کیفیت فنی اش اظهار نظر کنم. مدت زیادی در تمرینات غایب بود و از طرف دیگر بازیکن تا در شرایط مسابقه قرار نگیرد و در بازی رسمی به میدان نرود نمی شود گفت خوب است یا نه اما امیرخان می گوید بازیکن خوبی است و رزومه اش هم نشان می دهد که فوتبالیست خوبی است.

راستی ماجرای برخورد سرد شما با شاهین در تمرین دوشنبه چه بود؟

- در این مورد برخی شیطنت کردند و اخبار اشتباه داند. همراه نفراتی چون میرشاد ماجدی، ایمان عالمی، حمید بابا زاده و رضا حسن زاده در اتاق کمپ فیلم بازی را تماشا می کردیم که شاهین هم آمد و آنجا کلی با هم حرف زدیم و با هم بودیم اما آن روز چون امیرخان نیامده بود بخشی از کارهای فنی تمرین به من محول شده بود و امیرخان گفته بود حواسم به تمرین باشد. برای همین وقتی از اتاق خارج شدیم من با میرشاد ماجدی به سمت زمین رفتیم و شاهین هم با حسن زاده به طرف دیگر رفت. حتی فاصله 200 متری اتاق تا زمین را هم کنار هم بودیم اما عده ای شیطنت کردند و این حرف ها را درآوردند که اصلا درست نیست. ما برادریم و اگر گوشت هم را بخوریم استخوان هم را دور نمی اندازیم. استقلال خانه شاهین است.

احتمال دارد شاهین هم به کادر فنی استقلال اضافه شود؟

- من که خیلی خوشحال می شوم چنین اتفاقی بیفتد اما این موضوع دست من نیست و امیرخان تصمیم گیرنده است. اتفاقا شاهین آمده بود با امیرخان صحبت کند که نبود. در این مورد باید دید نظر خود شاهین و امیرخان چیست؟!

قهر بودن من و شاهرخ شایعه است


شاهین بیانی: به ایران برگشتم و می خواهم مربیگری کنم

شاهین بیانی روز سه شنبه در تمرین استقلال حاضر شد تا بازگشت خود به فوتبال و عرصه مربیگری را اعلام کند. کاپیتان نسل طلایی استقلال با توپ پر برگشته تا حقش را از این فوتبال و البته آبی پوشان پایتخت بگیرد: «من مدتی ایران نبودم اما چندی است برگشته ام و می خواهم مربیگری در ایران را شروع کنم. نسل قدیم فوتبال همیشه به من محبت داشتند و از همه آنها ممنونم. از این پس سعی می کنم بیشتر در کنار ورزش باشم. نسل قدیم یادشان هست که من کاپیتان تیمی بودم که قهرمان آسیا شد و یکسری چه بخواهند، چه نخواهند، باید این را قبول کنند. هیچ کس نمی تواند این مسئله را از تاریخ استقلال پاک کند. هواداران نسل جدید هم باید اینها را بدانند. اعتقاد دارم کسی که طرفدار یک تیم است باید از تاریخچه تیمش باخبر باشد. برگشته ام تا با نسل جدید هواداران فوتبال هم ارتباط برقرار کنم. مدتی است نوشتن کتاب زندگینامه ام را شروع کرده ام و با آماده شدن این کتاب خیلی ها می فهمند چه به من گذشته است.»

مانند برخی دیگر از ستاره های آن نسل استقلال از جمله جواد زرینچه، مجید نامجومطلق، عباس سرخاب و رضا احدی حالا شاهین هم می خواهد در لیگ یک فعالیت کند: «چند تیم لیگ یکی صحبت هایی را با من انجام داده اند و تا دو هفته دیگر وضعیتم معلوم می شود. به احتمال فراوان و اگر مشکلی پیش نیاید به پیشنهاد یکی از آنها جواب مثبت می دهم.»

شاهرخ وشاهین سال ها با هم اختلاف داشتند اما شاهین می گوید این اختلاف تمام شده است و برخورد سردش با شاهرخ شایعه است: «ما قبل از تمرین در اتاق مربیان همدیگر را دیدیدم و احوالپرسی کردیم. این مسائل شایعه است و متاسفانه در فوتبال ما به حاشیه ها بیشتر از متن اهمیت می دهند. فوتبال ما نیاز به برنامه ریزی دارد و خواهشم از رسانه ها این است اینقدر به حواشی نپردازند.»

مدافع سابق استقلال و تیم ملی هم از کیفیت دربی ۷۷ ناراضی است: «دربی اخیر نسبت به دربی های گذشته خیلی ضعیف تر بود. این بازی درگیری فیزیکی در میانه زمین بود و توپ خیلی کم در محوطه جریمه بود. از این بابت افسوس می خورم.»

زمانی که استقلال آخرین قهرمانی اش در آسیا را به دست آورد، شاهین کاپیتان آبی پوشان بود و کنار امثال امیر قلعه نویی، حمید بابازاده، مهدی فنونی زاده و زیر نظر منصور پورحیدری جام را فتح کردند: «به نظر من استقلال باید از حالا به دیدار با بوریرام فکر کند و توجهش معطوف به آن بازی باشد. تیم تایلندی در تهران عملکرد بسیار خوبی داشت و برد یک - صفر در خانه نتیجه مطمئنی نیست. استقلال باید خیلی بهتر از بازی رفت بازی کند تا به دور بعدی برسد. البته با توجه به حضور بازیکنان باتجربه ای مثل نکونام، رحمتی، مجیدی و ... فکر می کنم شرایط خوبی بر تیم حاکم است اما باید از این تیم حمایت شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهنا

      شما جز سوتی گرفتن کار دیگه ای ندارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج