۶۷۱۳۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فدراسیون برای جباری تیم پیدا می کند؟

سرمربی تیم ملی نگران جباری است. او در آخرین مصاحبه اش در ایران از این نگرانی پرده برداشت و گفت که نمی داند چرا جباری تصمیم به استراحت گرفته.

فدراسیون برای جباری تیم پیدا می کند؟

روزنامه تماشا: سرمربی تیم ملی نگران جباری است. او در آخرین مصاحبه اش در ایران از این نگرانی پرده برداشت و گفت که نمی داند چرا جباری تصمیم به استراحت گرفته. در روزهای نخست شهریور ماه روزنامه ها از قول کارلوس کروش نوشتند: «آقای جباری به اردو دعوت ت نمی کنم.»

این جمله تهدیدآمیز اما کمکی به بازگشت مجتبی جباری به دنیای فوتبال نکرد. شماره 8 یاغی این روزها را در تهران می گذراند و به هیچ وجه خیال ندارد که فوتبال بازی کند. از داخل فدراسیون فوتبال خبر می رسد که پیگیری های کروش برای بازی گرفتن جباری از همان اول شهریور تا امروز ادامه داشته و سرمربی تیم ملی به دنبال پیدا کردن راهی است که هافبک خلاق تیم ملی را آماده نگه دارد.

طبق شنیده ها او از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست کرده که دنبال راهی برای بازگشت جباری به فوتبال باشند. سرمربی تیم ملی البته جملاتی با مسوولان گفته بود که به جملات مصاحبه آخرش بسیار شبیه است: « از بدشانسی های من است که قوچان نژاد نیمکت نشین است، دژاگه مصدوم شده، شجاعی را از اوساسونا کنار گذاشته اند و جباری هم تصمیم گرفته در فاصله 6 ماه مانده به جام جهانی استراحت کند.»

فدراسیون فوتبال به دنبال همین درخواست بود که مجتبی جباری را به ساختمان سئول کشاند. شماره 8 تیم ملی دو هفته قبل به فدراسیون فوتبال رفت و در جلسه ای مشکلاتش را بیان کرد. البته حرف اصلی او این بود که فوتبالزده شده ام و می خواهم استراحت کنم.»

اصرار مسوولان فدراسیون فوتبال به مجتبی سبب شد که او همه چیز را به گردن مسوولان سپاهان بیندازد: «من برای بازی کردن در سپاهان مشکلی ندارم. الان آنها با من مشکل دارند.» تماس مسوولان فدراسیون فوتبال با مدیر سپاهان که عضو هیات رییسه هم است به مصاحفه دو هفته قبل رحیمی با رسانه ها منجر شد.

مدیرعامل سپاهان مدعی شد که مقدمات حضور جباری در سپاهان را فراهم می کند اما همچنان در تیم زردپوش اصفهانی ماجرای مخالفت کرانچار وجود دارد و همین مساله سبب شد که جباری به اصفهان بازنگردد. مجتبی جباری همچنان اصرار دارد که تا نیم فصل در هیچ تیمی به میدان نرود و به کارهای شخصی اش برسد اما این برای سرمربی تیم ملی مطلوب نیست و از مسوولان فدراسیون خواسته هر چه زودتر تیمی برای مجتبی جباری پیدا کنند.

تیم جباری آسیایی نیست؟

«تیم راه آهن نیازی به جباری ندارد» مصاحبه رییسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد جباری توجه هیچ کس را جلب نکرد اما اینطور که شنیده می شود حرف های این مدیرعامل نتیجه رایزنی های فدراسیون فوتبال بوده است.

مسوولان فدراسیون فوتبال به دنبال تیمی هستند که هم نظرات جباری را تامین کند و هم تا جایی که ممکن است در جام باشگاه های آسیا شرکت نداشته باشد که فشار روی ستاره تیم ملی زیاد نشود. انتخاب اولشان هم راه آهن بوده که شرایط مالی خوبی دارد اما انگار تیرشان به سنگ خورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      آخه به کیروش چه ربطی داره واسه جباری تیم پیدا کنه؟...........فقط مونده روزنامه تماشا واسه جباری تیم پیدا کنه..............راستی مگه روزنامه تماشا تعطیل نشده بود؟پس چرا دوباره برگشته داره رو اعصاب همه راه میره.اه اه اه اه

    • ali

      مجتبی برگرد به خونه ات یعنی تیم قهرمان استقلال به تو نیاز داره جات خالیه

      پاسخ ها

      • صبا

        این عزیز که می خواهد برگردد ولی حاج فتل زده رو دنده لج ولجبازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج