۶۷۱۸۰۵
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

طنز؛ تغییر نام اینستاگرام به ایرانگرام!

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: یکی از مسئولان مربوطه در میان زلزله‌زدگان ۴۰ سال قبل منطقه کرمانشاه حاضر شد و خطاب به آنان گفت: برای من واقعا عجیبه که چرا شما عزیزان بعد از ۴۰ سال که از رخ داد زلزله در این منطقه می‌گذره باز هم در چادر زندگی می‌کنید و حاضر نیستید بروید سر خانه و زندگی‌تان!

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: یکی از مسئولان مربوطه در میان زلزله‌زدگان ۴۰ سال قبل منطقه کرمانشاه حاضر شد و خطاب به آنان گفت: برای من واقعا عجیبه که چرا شما عزیزان بعد از ۴۰ سال که از رخ داد زلزله در این منطقه می‌گذره باز هم در چادر زندگی می‌کنید و حاضر نیستید بروید سر خانه و زندگی‌تان! یکی از این عزیزان، در پاسخ این مقام مسئول گفت: آقای مسئول، شما هم جای ما بودین و ۴۰ سال توی چادر بهتون بهترین سرویس‌های رفاهی، بهداشتی، غذایی، سرمایشی و گرمایشی، حقوق، مزایا، وام بلاعوض و کانکس‌های رنگ و وارنگ ارائه می‌شد، حاضر نبودید چادرتان را ترک کنید... حالا تازه این بماند که هر روز، در چادر باز می‌شود و یک بازیگر یا فوتبالیست معروف می‌آید تو و با ما چایی می‌خورد و سلفی می‌اندازد و می‌رود! به گفته خبرنگاران حاضر در صحنه، فرد مسئول بعد از شنیدن این توضیحات، خودش را به یک چادر خالی رساند و بلافاصله آن را تصاحب کرد!

دونالد ترامپ برای ماندن آمریکا در برجام شرط جدید مطرح کرد. نامبرده در سخنرانی سالانه‌اش در کنگره آمریکا گفت: اصولا خود من وقتی می‌خواهم جایی بمانم، حتما پیژامه‌ام را زیر شلوارم می‌پوشم تا وقتی صاحبخانه اصرار به ماندن کرد، سریع شلوارم را بکنم و راحت با پیژامه بچرخم! یکی از شروط ما برای ماندن در برجام هم این است که طرف ایرانی و طرف‌های اروپایی قبول کنند نمایندگان ما بتوانند با پیژامه در نشست‌های مربوط به برجام بچرخند تا بلکه کمتر با برجام احساس غریبی نمایند!

مدیر اینستاگرام اعلام کرد به خاطر تعداد بالای کاربران ایرانی و میزان و شدت بالای فعالیت آن‌ها در این شبکه اجتماعی از امروز به بعد نام آن از اینستاگرام به ایرانگرام تغییر پیدا می‌کند و زبان پیش فرض برای تمام کابران دنیا هم فارسی می‌شود. نامبرده در ادامه از ایرانیان خواست حالا که این شبکه اجتماعی را مال خود کردند، کمی از آن فاصله بگیرند و دوباره زندگی در دنیای عادی را هم تجربه کنند! در همین راستا خبر می‌رسد رابینسون کروزوئه که سال‌ها در یک جزیره، تک و تنها زندگی کرده و تازگی‌ها توانسته خودش را به دامن اجتماع برگرداند، در اینستاگرامش نوشته: من گول استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام شما ایرانی‌ها را خوردم که خودم را از آن جزیره زیبا و آرامش‌بخش درآوردم و دوباره در شهر، اسیر ترافیک و استرس و آلودگی و هرج و مرج شدم... در ضمن، من که یه عمر در دل طبیعت با دست خالی زندگی کردم، هنوز با کوله‌باری از تجربه نفهمیدم این پرنسس‌های بابا، چطوری از املت توی سفره‌شون عکس میگیرن که وقتی آدم تو اینستاگرام میبینه، فکر میکنه خورشت فسنجون دیده و آب از لب و لوچه‌اش راه میفته... حالا شما عکس از همین املت پیش پا افتاده را بگیر و برو بالا!

احسان کرمی پس از ۴۰ سال هنوز هم ابراز امیدواری می‌کند که شوخی‌اش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۴۰ سال قبل با فیلم به وقت شام حاتمی‌کیا، به این کارگردان برنخورده باشد! در همین رابطه خبرنگار ما با آقای حاتمی‌کیا تماس گرفت و نظر ایشان را جویا شد که ایشان در پاسخ گفت: من که ناراحت نشدم... فقط امیدوار بودم آقای کرمی در این ۴۰ ساله، یک بار هم از آقای لئوناردو داوینچی، صاحب تابلوی شام آخر و آقای فریدون جیرانی، سازنده فیلم شام آخر و علاقه‌مندان به کتلت شامی هم کمی دلجویی می‌کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج