۶۷۵۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روشن:

فتح‌الله‌زاده به تایلند نرود سنگین تر است!

وضعیت فوتبال ایران ، روزگار اسفناکی را به خودش می بیند و باید فکر به حال آن کرد

سایت گل: حسن روشن ، پیشکسوت بزرگ استقلال و فوتبال ایران در خصوص وضعیت مستطیل سبز در کشورمان به " گل " گفت: وضعیت فوتبال ایران ، روزگار اسفناکی را به خودش می بیند و باید فکر به حال آن کرد . وقتی به جدول گلزنان لیگ برتر نگاهی بیندازیم ، میبینیم بازیکنانی که گلهای بیشتری را به ثمر رسانده اند همه از سنین بالاتردر فوتبال ایران هستند و اصل استفاده آنان از تجربه غیرقابل انکار است و نمی توان به آن اشاره ای نکرد . ولی من به شخصه مشکل اصلی فوتبال ایران را در عدم تمرینات مناسب و کارآمد می دانم .

وی افزود : من خودم در تمرینات برخی تیم ها که حاضر می شوم ، میبینم که بازیکنان دقایقی را به گرم کردن می گذرانند ، بعد مربی برایشان حرف میزند و کمی فوتبال بازی می کنند و می روند پی کارشان . در حالی که اصل تمرین دهی مناست به هیچ وجه چنین چیزهایی نیست . مرحوم رایکوف حدود ۴۰ سال قبل بعد از پایان تمرین ، مهاجمان یا بازیکنان سایر خطوط را نگه می داشت و با آنها به صورت اختصاصی تمرینات ویژه می کرد و شما می بینید که این روزها از این خبرها در فوتبال ایران نیست .

روشن با اشاره به عدم توجه باشگاه ها به تیم های پایه نیز ادامه داد : دیروز یک پیامکی برای من آمد که ظاهرا امیر در مصاحبه ای گفته که با پولهای ملیاردی مخالفم و باید بخش بیشتری از بودجه را صرف تیم های پایه کرد ، خب این گفته قلعه نویی حرف جدیدی نیست و ما ۱۵ سال تمام است که داریم فریاد میزنیم که کسی به داد آکادمی برسد ولی گوشی بدهکار نیست .

اگر چند سالی کج دار و مریض با تیم مدارا کنیم و ذهن خود را به پایه ها معطوف کنیم ، تیم ها واقعا بیمه خواهند شد .

این پیشکسوت استقلال در ادامه نیز با اشاره به شرایط آبی ها در آستانه بازی حساس مقابل بوریرام افزود : در استقلال از نظر من زخم های کهنه مالی سر باز کرده و تیم با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند .

به نظر من فتح الله زاده یا به تایلند نرود یا اگر می رود باید با چمدان پول به اردوی تیم ملحق شود . در مجموع باید فکری به حال استقلال کرد.

روشن خاطرنشان کرد : به هر حال با تیمی که بنده در تهران از بوریرام دیدم ، به نظرم بازی سختی در مقابل این تیم داریم و باید دعا کنیم که استقلال بتواند به سلامت از این بازی حساس عبور کند .

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بدهی استقلال و ممنوع الخروجی فتح الله زاده در چند روز گذشته نیز افزود : به عقیده بنده محمدی جز حق خود چیز زیادی از استقلال نخواسته و بچه های مردم از این چک ها زیاد در دست دارند واگر بخواند اینطور اقدام کنند استقلال در سختی بیشتری قرار خواهد گرفت و مسئلان باید فکری به حال این تیم بکنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج