اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۶۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سلیمی: از سکته باقری ناراحت شدم

قهرمان سنگین وزن تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: از سکته کوروش باقری بسیار غمگین شدم و امیدوارم با دعای خیر مردم هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

تسنیم: قهرمان سنگین وزن تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: از سکته کوروش باقری بسیار غمگین شدم و امیدوارم با دعای خیر مردم هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

بهداد سلیمی درباره سکته قلبی کوروش باقری عنوان کرد: زمانی که این خبر را شنیدم بسیار متاثر شدم و از شدت ناراحتی تمریناتم را رها کردم. دعا می کنم مشکل او هرچه زودتر حل شود و بهبود پیدا کند. در آخرین تماسی که با تهران داشتم متوجه شدم وضع عمومی او بهتر است و بی تردید اگر اردوهای تیم تمام شود در پایان هفته به ملاقات کوروش باقری خواهم رفت.

قهرمان سنگین وزن المپیک در پاسخ به این سوال که گفته می شود اختلافات شما با کادرفنی یکی از دلایل استرس باقری بوده است، خاطرنشان کرد: این حرف ها را خبرنگاران می زنند. همانگونه که دکتر گفته باقری به خاطر استرس دچار مشکل شد.

سلیمی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات جهانی تیم بهترین نتایج را بگیرد و قهرمان جهان شود تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

این قهرمان جهان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از غیبتت در مسابقات جهانی نارحت نیستی، تصریح کرد: ناراحت هستم و دوست داشتم در جهانی به همراه سایر بچه ها شرکت کنم اما در نهایت شرایط اینگونه شد که من نباشم. امیدوارم در آینده بار دیگر برای تیم کشورم روی تخته بروم.

سلمی تاکید کرد: با رضازاده مشکلی ندارم اما انتظار داشتم رئیس فدراسیون کمی انعطاف به خرج دهد. ما خیلی کوتاه آمدیم اما مساعدتی صورت نگرفت و آنها همچنان می گویند شما اشتباه می کنید. من یکسری انتظارات دارم و مثل خیلی از ورزشکاران به خاطر پول قهر نمی کنم. با وجود این، همچنان امیدوارانه به تمرینات ادامه می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی زیز زیرکی میخندیدیها شیطون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج