۶۹۷۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جباری ۶۰۰ میلیون سپاهان را برگرداند

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره جدایی مجتبی جباری توضیحاتی را ارائه کرد.

ایسنا: قائم مقام باشگاه سپاهان درباره جدایی مجتبی جباری توضیحاتی را ارائه کرد.

مسعود تابش درباره پیوستن مجتبی جباری به تیم الاهلی قطر، گفت: دیشب با جباری جلسه‌ای داشتیم و به توافق کامل رسیدیم تا او به الاهلی قطر منتقل شود. رضایت‌نامه‌اش را همان دیشب دادیم. البته ما از جباری انتظار کمک داشتیم تا هم چنان در خدمت او در تیم سپاهان باشیم، اما به هر حال تصمیمش را گرفته بود و به لحاظ رفتاری و ادبیاتی که داشت ما هیچ مشکلی با وی نداشتیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان، گفت: جباری حدود ۶۰۰ میلیون تومانی که از باشگاه سپاهان گرفته بود را برگرداند و برای این بازیکن در الاهلی قطر آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم هر چه زودتر بتواند به شرایط مطلوبش بازگردد و به تیم ملی هم کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی را جایگزین او خواهید کرد؟ گفت: با توجه به این که محرم نویدکیا روند بهبودی خوبی را طی می‌کند و همین طور یعقوب کریمی هم از لحاظ آمادگی در شرایط نسبتا خوبی قرار می‌گیرد، ممکن است فعلا نیاز به بازیکن جایگزین نباشد،‌ اما به هر حال این موضوع به نظر کرانچار بستگی دارد. در صورتی که او اعلام نیاز کند برای جذب بازیکن جایگزین اقدام خواهیم کرد.

تابش افزود: جباری بازیکن بزرگی است. از طرفی ما فقط به خودمان فکر نکردیم و می‌دانستیم بنابر مصالح ملی بهتر است جباری امسال که سال پیش از جام جهانی است حتما بازی کند تا در نتیجه در خدمت تیم ملی هم باشد. ما قصد نداشتیم او را اذیت کنیم.

وی افزود: سپاهان بازیکنان ملی زیادی داشته است. طبیعی است که ما انتظار داشتیم جباری می‌آمد و از نظر فنی به سپاهان کمک می‌کرد اما بنابر شرایطی که داشت، نتوانست این کار را انجام بدهد و ما برای او آرزو می‌کنیم هرجا هست در شرایط خوبی باشد. آدم‌ها با آدم‌ها متفاوتند. جباری از آن دسته بازیکنانی بود که بدون مساله خاصی از تیم کناره‌گیری کرد اما برخی‌ها در گذشته بودند که سپاهان هنوز هم از آنها دلخور است و در مصاحبه‌هایشان کج‌فکری‌ها و نامهربانی‌هایشان هویداست، در حالی که جباری هیچ برخورد بدی با مجموعه سپاهان نداشت.

قائم مقام باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت‌های زلاتکو کرانچار در رابطه با جانشین شدن محرم نویدکیا با او روی نیمکت سپاهان، به ایسنا گفت: یک‌ شبهاتی در این زمینه مطرح شد که متاسفانه بعضا واقعیت ندارد. ماجرا از این قرار است که ما دوست داشتیم بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای چون محرم نویدکیا در صورت امکان به کادر مربیان تیم اضافه شده و به تعبیری به سرمربی تیم کمک کند اما هیچ وقت قرار نبود او را با کرانچار جایگزین کنیم!

وی با بیان اینکه به کرانچار اطلاعات غلط داده‌اند، ادامه داد: متاسفانه مطلب را آنطور که واقعیت داشته به کرانچار منتقل نکرده‌اند و او تصور کرده نویدکیا می‌خواهد جانشینش باشد، در حالی که نویدکیا اصلا دوره‌های مربیگری ندیده است. در سپاهان حتی سرمربیان تیم‌های پایه ما هم همگی درجه A آسیا را دارند. بنابراین تحت هیچ شرایطی قصد چنین کاری را نداشتیم. الان هم نویدکیا عمل موفقیت‌آمیزی را روی پایش انجام داده و فکر می‌کنم سه تا چهار سال دیگر بتواند بهتر از قبل برای سپاهان بازی کند. من حتی با او برای اعلام حضورش در تیم ملی هم صحبت داشته‌ام. محرم بخاطر مصدومیت‌های پی در پی طوری شده بود که در طول فصل بیشتر از آنچه بازی کند، وقتش در کلینیک سپری می‌شد. بحث کمک او به کادر فنی را هم ما اصلا با کرانچار در میان نگذاشتیم و اگر هم می‌خواهند اطلاعات به او بدهند بهتر بود اطلاعات کامل‌تر و درستی را به او می‌دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج