اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۹۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گیگز در آستانه شکستن رکوردی فوق العاده

رایان گیگز در صورت بازی در دیدار چهارشنبه شب منچستریونایتد مقابل شاختار دونتسک رکورد بیشترین تعداد بازی در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان را خواهد شکست.

خبرگزاری مهر: رایان گیگز در صورت بازی در دیدار چهارشنبه شب منچستریونایتد مقابل شاختار دونتسک رکورد بیشترین تعداد بازی در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان را خواهد شکست.

گیگز که ماه آینده ۴۰ ساله می شود در صورت به میدان رفتن در دیدار چهارشنبه شب آمار بازی های خود در رقابتهای لیگ قهرمانان را به عدد ۱۴۵ خواهد رساند و از این حیث بالاتر از رائول گونزالس مهاجم اسبق رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

گیگز در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد از این رکورد اطلاعی نداشته است. او گفت: واقعا؟ این فوق العاده است، من نمی دانستم. خوش شانس بوده ام که دو بار با یونایتد قهرمان این رقابتها شده ام و بازی های به یادماندنی را در لیگ قهرمانان تجربه کرده ام.

گیگز در ادامه افزود: رائول یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمان است و هنوز رکورد بیشتر گل در این رقابتها را در اختیار دارد. شکستن رکورد او برای من افتخار بزرگی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج