اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۱۶۳۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ پکیج جمع بندی عید

علی بایبوردی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: مهم‌ترین سوالی که قبل از هر عید دیدنی پرسیده میشه، اینه که خونه‌شون اینترنت داره یا نه؟! اگه نداره ما رو الکی نبرین. کلی از برنامه‌هامون باید آپدیت شن و توقع ندارین با اینترنت خودمون این کارو بکنیم که؟!

علی بایبوردی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: مهم‌ترین سوالی که قبل از هر عید دیدنی پرسیده میشه، اینه که خونه‌شون اینترنت داره یا نه؟! اگه نداره ما رو الکی نبرین. کلی از برنامه‌هامون باید آپدیت شن و توقع ندارین با اینترنت خودمون این کارو بکنیم که؟!

خود عید دیدنی هم مقوله عجیبیه. یعنی فک و فامیل بعد یک سال (اگه ختم و عروسی نبوده باشه) همدیگه رو می‌بینن و مهم‌ترین موضوعی که بررسی می‌کنن بعد رنگ موی اختر جون و عروس جدیده آقا هاشم که شکل میمونه، اخبار روزه. همون‌طور که می‌دونین بحث قیمت دلار خیلی جدی بود در دید و بازدیدها. معمولا یه جمله خیلی کلیدی رد و بدل میشه و بقیه همون جمله رو با زبان‌های مختلف تکرار می‌کنن.

اولین جمله معمولا اینه: «یعنی قراره چی بشه؟!»

جمله بعدی یه کم آینده‌نگری داره توش: «این میکشه به هفت تومن.»

نفر بعدی طوری ما رو از دلواپسی درمیاره که خدا رو شکر می‌کنیم: «ما یه آشنا داریم تو بانک مرکزی گفته دلار رو ۶۹۰۰‌ می‌مونه به هفت نمی‌کشه نگران نباشین!»

این صحبت‌ها که تموم شد یه سری بحث سیاسی دیگه می‌کنن که حتی تو ماهواره هم قفله!

در مرحله بعد اگه مهمون چتر باز باشه برای شام و بعدشم دیدن سریال «پایتخت» و «چیدوری ایرانی؟!» می‌مونه. موقع پخش سریال هم بهترین موقع است برای خالی‌بندی و صحبت کردن. طرف یه طوری از روند ساخت سریال پایتخت صحبت می‌کنه، انگار اون کارگردانه و سیروس مقدم اداشو درمیاره. ما که می‌دونیم پیج بازیگراش رو فالو کردی، باور کن ما هم اینستا داریم می‌فهمیم این چیزا رو. این مرحله هم با درآوردن ادای بهتاش و گفتن «عَی خِداااا» توسط یه شوهرعمه تیپیکال می‌تونه جمع بندی بشه.

قسمت آخر ماجرا هم بحث عیدی دادنه. اگه دنبال یه بازی برد برد هستین، صبر کنین طرف مقابل عیدیش رو بده به بچه‌تون، بعد شما همونقدر عیدی بدین به بچه‌اش. موقع عیدی دادن هم به چشم‌های بچه‌ها نگاه نکنین چون چشماشون رو عین گربه شرک می‌کنن. فراموش نکنین اونا همونین که دو ساعت پیش از دیوار راست بالا می رفتن.

این بود پکیج جمع‌بندی عید نوروز ما. در نظر داشته باشید که هر چیزی به نگاه آدم بستگی داره و الا عید رو هم میشه اینطوری در نظر گرفت که یه عده بیان خونه آدم بخورن و بریزن و بپاچن تازه آخرشم یه پولی بدی بهشون.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج